dat is inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:15 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Alsof het stroomverbruik afneemt als je het windows logo op en neer over het scherm ziet gaan:{
Jullie hebben gelijkquote:Om elektrische energie te besparen kan de computer ook zo ingesteld worden, dat het beeldscherm in de spaarstand (Stand-by) gaat, waarbij het scherm zwart wordt. Maar dit wordt altijd 'Stand-by' genoemd, en nooit 'schermbeveiliging'.
Mijn energierekening, wat doen julliequote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:20 schreef Caesu het volgende:
snel slotje want dit topic verspilt teveel stroom.
Ik haat screensavers. Helemaal als ze een wachtwoord hebben en de users requests naar de helpdesk sturen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen zonder een screensaver en zo een beeldbuis dag en nacht aan laten staan op het werk
Zonde van de energie. Ik heb hm maar uitgezet.
Klacht; zie hierboven.
Het kan niet zonde zijn van de energie, deze energie gaat namelijk niet verloren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:14 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Mensen zonder een screensaver en zo een beeldbuis dag en nacht aan laten staan op het werk
Zonde van de energie. Ik heb hm maar uitgezet.
Uit en weer aanzetten bespaart pas stroom als je hem zo'n 16 uur uitlaat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:17 schreef mike4141 het volgende:
screensaver is loos, gewoon gelijk in standby.. en als je hem niet gebruikt je computer (voor meer dan 20/30min) gewoon uit natuurlijk
Wat een lulkoek. Bij een CRT monitor ben ik nog een klein beetje bereid je te geloven, maar de opstartspanning van een TFT is praktisch nihilquote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Uit en weer aanzetten bespaart pas stroom als je hem zo'n 16 uur uitlaat.
Bron?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Een monitor/TV met beeldbuis gebruikt slechts 15 tot 25% meer energie op het moment dat je hem aanzet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 08:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |