Dellquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:03 schreef oshiro het volgende:
[..]
2GHz wat?
En al op de Dell site gekeken?Weet wel zeker dat ze die hebben nl
.
Lay of the booze, gastquote:
aan me watquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:10 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
gast relaxt denk aan al die sjikkets
hij doelt op mijquote:
Dell is een behoorlijk goed laptopmerkquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dell![]()
Daar kijk ik niet eens![]()
had al een vaag vermoedenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
net of me ook iets boeid wat mensen op internet van me denken90% van de mensen die in de sc komen ken ik in het echt
dus of jij me mag of niet kan me eigelijk vrij weinig schelen
ookal hebben we wel zelfde intresses als ik je fobo lees
En mij moet je op dit mometn niet zo serieus nemeniets met drank enzo
In mijn optiek totaal nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Dell is een behoorlijk goed laptopmerk.
Booze is alcoholquote:
je mag samen met mash gaan praten over html, ergens in de bosjes van IJsselstein/Nieuwegein, whateverquote:
hey dat wil ik heul nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:15 schreef ericajax het volgende:
[..]
je mag samen met mash gaan praten over html, ergens in de bosjes van IJsselstein/Nieuwegein, whatever![]()
dan komtie Lis tegenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:15 schreef ericajax het volgende:
[..]
je mag samen met mash gaan praten over html, ergens in de bosjes van IJsselstein/Nieuwegein, whatever![]()
Jaquote:
Nee, dat heet toestemming geven,quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:15 schreef ericajax het volgende:
[..]
quote:
dan kan je me vast wel ff helpenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat heet toestemming geven,
Dat noem ik geen prijs
en zoeizo, het regend als de tering.
word je niet opgewonden van regen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 00:17 schreef Ravii het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, dat heet toestemming geven,
Dat noem ik geen prijs
en zoeizo, het regend als de tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |