Alsof YouTube niet genoeg is, maken ze er nog een schilderij van ook.quote:
o die jaquote:Op maandag 25 juni 2007 01:00 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Heb je ook die filmpje gezien waar een man door 4 paarden word uiteen getrokken,nou dan verlies je wel degelijk je honger...
Linkje?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
o die ja![]()
![]()
die was ook echt![]()
![]()
![]()
'k zie het weer voor me nu bedankt.
die wil ik nooit meer zien.![]()
Heb je nog een linkje van,ik wil sommige mensen op msn graag shockeren!quote:Op maandag 25 juni 2007 01:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
o die ja![]()
![]()
die was ook echt![]()
![]()
![]()
'k zie het weer voor me nu bedankt.
die wil ik nooit meer zien.![]()
dismemberment"quote:
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Alsof YouTube niet genoeg is, maken ze er nog een schilderij van ook.
Moderne kunst
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:22 schreef ballieking het volgende:
aaaaaargh weer dit soort filmpjes en ik blijf maar klikken hehe, best wel bruut eigenlijk maar ik merk nu pas hoe afgestompt ik ben, alhoewel dat filmpje met die russische soldaat (mes in zn keel) toch nog wel ranzig is, vooral hoe je em net na die close up nog heel moeilijk hoord ademhalen, achja het gebeurd,
ik had trouwens laatst een filmpje van een opengesneden baby --> ingewanden eruit --> drugs erin. gaattefurrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:23 schreef Double-Helix het volgende:
[..]![]()
![]()
http://www.asiafinest.com/forum/lofiversion/index.php/t37170.html dit is ook alleen voor mensen met sterke maag![]()
![]()
ja een foetus handje oppeuzelen heeft ook iets lachwekkendquote:Op maandag 25 juni 2007 01:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Zieke shit, aan de ene kant echt ranzig aan de andere kant heeft het iets lachwekkends, weet niet waarom....
Nee, maar het is gewoon zo absurd en het lijkt zo onwerkelijk. Daarnaast zijn er meerdere links op die pagina die zeggen dat het nep zou zijn, dus het is twijfelachtig of het echt is of niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:28 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ja een foetus handje oppeuzelen heeft ook iets lachwekkend![]()
en weer zeggen dat het echt is,hij zelf zegt van wel,quote:Op maandag 25 juni 2007 01:31 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nee, maar het is gewoon zo absurd en het lijkt zo onwerkelijk. Daarnaast zijn er meerdere links op die pagina die zeggen dat het nep zou zijn, dus het is twijfelachtig of het echt is of niet.
Ga even ergens anders janken kontridderquote:Op maandag 25 juni 2007 01:32 schreef appelsjap het volgende:
Dit is ziek mensen, ga een hobby zoeken ofzo![]()
![]()
Kunst. Een zieke hobby, dat heet kunst.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:32 schreef appelsjap het volgende:
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 01:32 schreef appelsjap het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |