Die naam zegt me wel iets ja, het zou hem zomaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:16 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Chechclear filmpje bedoel je? Ik weet precies welke je bedoelt. Ik kon ff alleen deze vinden http://www.flurl.com/item/the_rodonov_tapes_1_u_134269/
Ja, dat is dus het filmpje wat ik bedoel, nu alleen nog het filmpje zelfquote:Chechclear is an infamous video that circulated over the internet. The video depicted a gruesome decapitation of a Russian soldier at the hands of Chechen rebels in 1996.
In the video, his throat is cut with a large knife as one attacker holds his head down with his boot. His throat is not cut from the front, but a large serrated bowie knife is stabbed into the side of his neck behind the Adam's apple and, is violently sawed outward towards the front. The video has become famous from being circulated on the internet and it has been considered one of the most gruesome videos available. Especially disconcerting is the audio, as the screams of the soldier change to an inhuman pitch as his vocal chords are severed.
beetje off topic, vind je niet?quote:
quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Der is ook zoeen filmpje van een gast die op een echt hoge mast staat. Hij twijfelt of die moet springen en dan bij een rukwind donderd die ff ik weet niet hoe ver omlaag![]()
Ik snap wel wat je hier bedoelt, maar de manier waarop een aantal mensen hier op reageren, alsof het gewoon tekenfilmpjes zijn, vindt ik echt ongelovelijk. Net of ze denken dat als dit voor hun neus gebeurt ze er dan ook goed tegen kunnen. Totaal respectloos om te doen alsof dit filmpjes zijn om met een bak popcorn naar te gaan zitten kijken. Het zijn echte mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:00 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Mensen die dit niet willen zien, zijn naief. De wereld is nu eenmaal kut en ellendig. Het is niet dat ik er seksueel plezier aan beleef. Het bevestigt mijn visie op de wereld gewoon. Dat neemt niet weg dat ik het doodzonde vind dat er zulke mensen rondlopen.
Ja, heb je helemaal gelijk in. Ik beleef ook geen lol aan het bekijken van dat soort filmpjes. Het is alleen wel realiteit, zulke dingen gebeuren helaas in de wereld.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je hier bedoelt, maar de manier waarop een aantal mensen hier op reageren, alsof het gewoon tekenfilmpjes zijn, vindt ik echt ongelovelijk. Net of ze denken dat als dit voor hun neus gebeurt ze er dan ook goed tegen kunnen. Totaal respectloos om te doen alsof dit filmpjes zijn om met een bak popcorn naar te gaan zitten kijken. Het zijn echte mensen.
NOW ON YOUTUBE!!!quote:Op zondag 24 juni 2007 20:32 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je hier bedoelt, maar de manier waarop een aantal mensen hier op reageren, alsof het gewoon tekenfilmpjes zijn, vindt ik echt ongelovelijk. Net of ze denken dat als dit voor hun neus gebeurt ze er dan ook goed tegen kunnen. Totaal respectloos om te doen alsof dit filmpjes zijn om met een bak popcorn naar te gaan zitten kijken. Het zijn echte mensen.
Dus?quote:
nee, dat was een student uit amerika.quote:Op zondag 24 juni 2007 18:10 schreef VjenneKloetn het volgende:
Der is ook zoeen filmpje van een gast die op een echt hoge mast staat. Hij twijfelt of die moet springen en dan bij een rukwind donderd die ff ik weet niet hoe ver omlaag![]()
Nee, we hebben mazzel dat we niet in zo'n kutland wonen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dus?Wij zitten alleen aan de goede kant van de lens.
![]()
Hier plegen mensen geen zelfmoord?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:44 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Nee, we hebben mazzel dat we niet in zo'n kutland wonen.
Grapjasquote:Op zondag 24 juni 2007 21:52 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hier plegen mensen geen zelfmoord?Dat is nieuw voor me.
![]()
3 november 2004.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:07 schreef BabblingBrook het volgende:
Onthoofdingen met kapmessen en "Allahu Akbar" komen hier niet eht voor, of ik heb echt niet goed opgelet.
Deze?quote:Op zondag 24 juni 2007 14:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het filmpje wat ik bedoel, nu alleen nog het filmpje zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |