quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Klopt, maar ik móet een nieuwe nette broek voor mijn diploma-uitreiking.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:59 schreef FJD het volgende:
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=7c7ce84e-4a6f-4689-a5a4-62413992c598&objecttype=DetailKoopObjectNu bier drinken
Net geschilderd, uitgeklust en erin gaan wonen.. Komt BoF op de BBQ, brand het hutje af...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:44 schreef FJD het volgende:
Thanks allemaalBBQ volgt uiteraard nog een keer
quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Keltie het volgende:
[..]
Net geschilderd, uitgeklust en erin gaan wonen.. Komt BoF op de BBQ, brand het hutje af...
The roof, the roof, the roof is on fire....![]()
sorryquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:53 schreef Godlike02 het volgende:
of ik ben echt slecht (en de rest ook) of ik vertrouw er eentje
elk shot raak en dood![]()
zit in nijmegen ook iets van een setpoint?. gewoon een panthalon kopen, mooi wit overhemd erboven, jasje en je bent het mannetje vrouwtjequote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb geen nette zwarte broek nee. Alleen maar spijkerbroeken..
joypad kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
Ok...CMR:Dirt nu gedownload gekocht. Ziet er allemaal lekker uit en loopt als een tierelier op mijn pc.
Zelfs de truck van Stacey zit erin. Alleen de controls met ramplank zuigen. Naar links en rechts gaat te direct. Iemand er een oplossing voor ?
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:40 schreef staticdata het volgende:
baus met varens op zijn kop in de bosjes ijsmeis aan het spioneren.
heb je die V1.1 update al gedowned? Daar wordt het een en ander aan controls aangepast meen ik.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:01 schreef Suikermais het volgende:
Ok...CMR:Dirt nu gedownload gekocht. Ziet er allemaal lekker uit en loopt als een tierelier op mijn pc.
Zelfs de truck van Stacey zit erin. Alleen de controls met ramplank zuigen. Naar links en rechts gaat te direct. Iemand er een oplossing voor ?
Update al toegepast. Linearity al op nul gezet en de deadzone op 20%. Stuurt wel wat beter,maar om nou te zeggen ideaal...niet echt.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
heb je die V1.1 update al gedowned? Daar wordt het een en ander aan controls aangepast meen ik.
421877 heb ik zojuist gebeld om te vragen of ze er nog op voorraad hebben. Kan hem rond half 10 vanavond ophalen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:21 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Update al toegepast. Linearity al op nul gezet en de deadzone op 20%. Stuurt wel wat beter,maar om nou te zeggen ideaal...niet echt.
Dat rijden met die dikke trucks is wel vet hoor. Je hoort die turbo's brullen. Rij nu nog met een Kamaz. Rest moet ik nog unlocken. En zo te zien kun je gewoon online racen via de ingame browser...
Lezen aapquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:59 schreef Stefan740 het volgende:
Kuch subjectief Kuch
ho ho ho rustig aan he jongens..lief zijn voor elkaar.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Viro het volgende:
Op gerot met jullie ik vertel mijn mening en gelijk beginnen jullie te bashen. Tyf op met jullie
Daar doe ik een biertje op drinken!quote:
Chocolaatje erbij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:09 schreef Viro het volgende:
Op gerot met jullie ik vertel mijn mening en gelijk beginnen jullie te bashen. Tyf op met jullie
Ik heb me al een tijdje niet bemoeid met de JT serverquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:45 schreef Stefan740 het volgende:
Viro is gewoon homo, had jij servernaam aangepast?
Ga hem nu op dragon valley zetten
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:52 schreef Stefan740 het volgende:
Niet jij homo
Er is wel een aimbot.. maar omdat er een niet te ondermijden random recoil sleutel in de code zit zijn ze dus niet 1 shot 1 kill zuiver.. Die aimbot zit bij de MSX hack en zal ongetwijfeld ook wel in wat private hacks zitten.. Maar stelt niets voor vergeleken met uber aimbots uit andere games. Als je geen parkinson hebt en gewoon een beetje goed kan richten dan behaal je de zelfde resultaten..quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:19 schreef Godlike02 het volgende:
Zeg gasten
Zijn er nou goed werkende aim bots op de markt?
of ander soort cheats? Want sommige vertrouw ik echt niet maar laatste wat ik gehoord had was dat er niet echt veel goeie chetas zijn? Alleen wat wall hacks?
Ok dankquote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:27 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Er is wel een aimbot.. maar omdat er een niet te ondermijden random recoil sleutel in de code zit zijn ze dus niet 1 shot 1 kill zuiver.. Die aimbot zit bij de MSX hack en zal ongetwijfeld ook wel in wat private hacks zitten.. Maar stelt niets voor vergeleken met uber aimbots uit andere games. Als je geen parkinson hebt en gewoon een beetje goed kan richten dan behaal je de zelfde resultaten..
Ik denk dat je het moet zoeken in pingtweaken/-verschil![]()
Aimbots in BF2 is bullshit.. (althans, échte aimbots)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |