Geef hem wiipoints, dan kan hij online spelletjes kopen, maar hiervoor moet de wii natuurlijk wel aangesloten zijn op internet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Me neefje heeft (of eigenlijk krijgt) een Wii van z'n ouders (welja). Alleen nu hebben alle tantes en ooms opdracht gekregen om er maar spelletjes bij te kopen.
Me moeder over de telefoon dus vragen, "Wat is een wii-spel?"...
"Een spel voor een spelcomputer" ... "Oh dan maakt het dus niet uit welk spel ik koop"
Waarna een gesprek van 10 minuten volgt waaruit niks kwam en waardoor ik morgen op spelletjes jacht moet![]()
Zei ik dat ik aan het fozen was ??? tis trouwens vozen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met Eend?
Dat is helemaal te erg. Zit ik hier ene beetje eenzaam naar een leeg topic te staren zit jij ee nbeetje te fozen met eend![]()
De wattes? Dat is zelfs mij iets te ingewikkeld en te vaagquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:17 schreef petraa het volgende:
Geef hem wiipoints, dan kan hij online spelletjes kopen, maar hiervoor moet de wii natuurlijk wel aangesloten zijn op internet.
Je weet wat de spelletjes kosten ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
De wattes? Dat is zelfs mij iets te ingewikkeld en te vaag
Ik ga morgen wel naar de e-plaza, vragen of ze een wii-spel hebben voor jongetjes van 7 die gek zijn op race auto's.
![]()
Eehh...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:19 schreef petraa het volgende:
Zei ik dat ik aan het fozen was ??? tis trouwens vozen.![]()
Vast een hele hoop centenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef petraa het volgende:
Je weet wat de spelletjes kosten ?
Veulenstttttttttttttt ik verbeterde mezelf, ik tiepte je na met fozen en bedacht toen dat het vozen was, ik verbeter namelijk nooit mensen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eehh...
Beste petraa, je bent vast een prima persoon enzo. Mare ik wil eigenlijk niet graag verbeterd worden.
Gemiddeld 59 euro, als je mazzel heb zijn er spelltjes in de aanbieding.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vast een hele hoop centen![]()
Verwend kreng dat jong.
Okee, het kwam even zo overquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef petraa het volgende:
Veulenstttttttttttttt ik verbeterde mezelf, ik tiepte je na met fozen en bedacht toen dat het vozen was, ik verbeter namelijk nooit mensen.![]()
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef petraa het volgende:
Gemiddeld 59 euro, als je mazzel heb zijn er spelltjes in de aanbieding.
Neuhhh ik ben geen taalnaziquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Okee, het kwam even zo over
Ik ben er redelijk klaar mee om me dom te voelen elke keer als mensen beginnen met me te verbeteren. Dus die situaties probeer ik echt heel erg te ontlopen.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Goed dat ik dat zelf niet hoef te betalen. Dan kreeg ie een doosje kleurkrijt
![]()
Ik krijg bijna zo'n vroeger gevoel.quote:
Wat vond je er verwarrend aan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen, tsjonge heel verwarrend.
Wat is er verwarrend ?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen, tsjonge heel verwarrend.
Ik ben er zelfs door doorgedraaitquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:32 schreef Miekemoes het volgende:
Ik heb net een beetje de cos gelezen:-)
wat een zooi
Laat veulen het anders ff uitleggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |