abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 10:25:02 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50890023
09:34 Uitslapen

De Miljonairs komen vandaag maar langzaam op gang. Lieke is de eerste die op deze vroege ochtend al klaar is. Huub ligt ondertussen nog steeds in zijn bed, bij te komen van een heftige avond. Gelukkig maar dat hij vandaag kan uitslapen tot elf uur. Brian zit ondertussen al aan de ontbijttafel. "Waar is Palma?", vraagt hij. "Ze heeft teveel last van haar rug, en gaat vandaag naar fysiotherapie", vertelt Herma. Palma, hopelijk ben je snel weer de oude!

09:46 "Zo ontzettend romantisch"

Lieke doet haar verhaal over de gebeurtenissen van gisteravond. "De avond met Huub, was zo ontzettend romantisch", vertelt ze. "Ik wist niet wat ik zag, had ik echt niet verwacht van hem", zegt Herma. "Ja, ik ook niet. Hij had zelfs een kok geregeld en ik heb een mooie ring gekregen", vertelt Lieke. "Straks hebben we een tweede Gouden Kooi huwelijk", reageert Herma. Lieke moet er hard om lachen en zegt verder niks. Krijgen we dan toch een tweede huwelijk?

10:03 "Ik ben er trots op"

Brian en Lieke zijn de enige twee die aan het ontbijt zitten. De twee raken al snel in een discussie verwikkeld over de groupiedag van Huub. "Ik vind het zo vreemd, dat hij het heeft afgezegd", vertelt de Antilliaan. "Waarom?", vraagt de blondine. "Hij houdt toch zoveel van vrouwen, misschien was dit wel een tactische zet", vraagt Brian zich af. "Ik ben er trots op, dat hij een romantische avond gepland had. Hij heeft zoveel moeite moeten doen op het laatste moment", legt Lieke uit. Intussen is ook Dennis aan de ontbijttafel geschoven en wordt meteen ingelicht door Brian. Ook Dennis bemoeit zich er mee. "Natuurlijk heeft Huub dit allemaal op het laatste moment verzonnen", zegt hij sarcastisch. De mannen vertrouwen het nog steeds niet.

Bron: Villa Vandaag, 27-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:25:02 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50891900
11:00 "Ik ben je vergeten"

Dennis, Natasia en de dames van de huishouding, zitten heerlijk te genieten in het zonnetje. "Hoezo slaapt Jaap nog?", vraagt de diva. Herma schrikt en rent meteen naar binnen. "Sorry Jaap, ik ben je vergeten wakker te maken", zegt Herma. "Hai, maakt niet uit hoor", reageert de Briellenaar slaperig. Dan is het weer tijd voor de dames om weer aan het werk te gaan. Dennis en Natasia blijven nog even zitten en kletsen over de afgelopen avond. Geniet maar lekker van het mooie weer!

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 27 juni 2007 @ 11:55:02 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50893040
10:33 Excuses van Jaap

"Ik heb de hele nacht liggen dromen, van je lijf en van je kont", zingt Natasia. "Wat is ze vrolijk", zegt Nancy de yogalerares. "Ja, natuurlijk ze heeft lekker kunnen uitslapen", reageert Brian. Dan is het tijd voor de yogales. Brian en Lieke gaan zich omkleden. Opeens ziet Dennis een briefje hangen aan de deur van Jaap. Herma pakt hem leest het briefje voor. "Lieve dames, vandaag is het mijn uitslaap dag. Ik heb een nieuwe trui voor Herma geregeld. Peace x Jaap." Wat een lieve actie van Jaap!

woensdag 27 juni 2007 @ 12:25:03 #104
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50894269
11:26 Rustige ochtend

De uitslapers Jaap en Amanda zitten eindelijk aan het ontbijt. "Had je veel gedronken gisteravond?', vraagt Dennis. "Nee, valt wel mee. Ik zit natuurlijk met mijn opdracht", vertelt Jaap. "Ik werd zo lekker rustig wakker door jou, Herma", zegt Amanda. Ook Huub heeft daar nog wel wat over te zeggen. "Wil jij geen hoofd huishouding worden?", vraagt hij. "Nee, alsjeblieft niet", reageert Herma. "Het is ook gewoon rustig zonder Palma, geen geschreeuw en zo", roept Jaap. De ochtend is ook lekker rustig begonnen!

11:47 Gezamenlijke vijand

Dennis zoekt steeds vaker het gezelschap van Amanda op. Samen zitten ze in de kapsalon te kletsen over Huub en Lieke. "Ik kan haar echt niet uit staan", roept de 19-jarige. "Ze is echt zo ontzettend sneaky", reageert de casanova. Ook komt de actie van Huub om de groupies af te zeggen aan de beurt. "Dat heeft hij echt niet op het laatst verzonnen hoor, dat had hij al veel eerder bedacht. Huub heeft altijd de grootste bek over vrouwen en nu…", vertelt Dennis. De twee kunnen er hard om lachen!

woensdag 27 juni 2007 @ 12:55:01 #105
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50895342
12:22 Jaap heeft geen zin...

Brian krijgt vandaag weer thaiboksles. In de sportzaal is Jaap al druk aan het fietsen. "Hoi Jaap", roept Hans. "Brother", reageert de Briellenaar. "Ga je met deze les mee doen?", vraagt de leraar. "Nee, ik wil niet geblesseerd raken', antwoordt Jaap. "Doe gewoon mee, hier val je lekker snel vanaf", zegt Hans. Maar de Briellenaar heeft er echt geen zin in en blijft gewoon lekker door fietsen. Je moet wel die vijf kilo halen hè, Jaap! Anders mag je niet naar Egypte!

woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:02 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50900985
14:42 Natasia verliest controle

Jaap en Natasia krijgen het aan de stok. De Briellenaar had een schopje gegeven tegen haar stoel en dat viel verkeerd… Natasia loopt hem achterna. "Wat doe je nou?", vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. "Wat doe je?", blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: "Kijk hoe f*cking groot je bent!" Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. "Tas trekt het niet meer", zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind te telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. "K*twijf!", zegt Jaap in zichzelf.

14:50 Diva in tranen

Natasia houdt zich eerst groot. Ze ruimt snel wat op en laat zich niet kennen. Bij Tilly in de kapsalon houdt ze het echter niet meer droog. Ze laat zich helemaal gaan en wordt getroost door de nagelstyliste. Minutenlang omarmen de twee elkaar. Bijna hyperventilerend snikt Natasia door. "Ik zag 'm op mij af komen…" Kort daarna gaat Tilly verder met de nagels van Natasia. Zwijgend zitten de twee tegenover elkaar. Een moment van bezinning?

15:11 Jaap is klaar...

"Ik gunde het haar echt!", zegt Jaap over Natasia. "Dit was nooit mijn bedoeling." In de keuken vertelt hij aan Brian en Dennis wat er gebeurd is. "Ik heb haar alleen bij haar schouders gepakt en naar achter geduwd en riep om beveiliging", gaat hij verder. Brian baalt zichtbaar van de situatie. Het gesprek gaat daarna over Huub. "Ik ben serieus klaar met die jongen", zegt Jaap. De druppel bereikte de Oldenzaler waarschijnlijk vanmorgen toen hij olie in Jaap eten deed. En als je het over de duivel hebt… Huub komt binnen, maar iedereen zwijgt…

woensdag 27 juni 2007 @ 16:25:03 #107
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50903215
13:00 Lekker eten?

Jaap is lekker aan het kokkerellen. "Wat stinkt hier zo?", roept Natasia. "Dat is het eten van Jaap", zegt Huub. De Briellenaar is even weggelopen en dat is voor Huub de kans om olie in het eten te stoppen. "Wat een bloedhond ben jij toch", zegt Dennis. "Ja, dat weet ik", reageert de Oldenzaler. Als Jaap weer terug is proeft hij het eten, maar merkt niks raars. Eet smakelijk!

Beetje olie op het vuur...

13:07 Jaap is boos

Als Jaap een paar happen aan het nemen is, kan Dennis het niet meer aanzien. "Huub heeft olie in je eten gegoten", vertelt hij. "Waarom zeg je het nu pas?", reageert de Briellenaar boos. "Wat maakt het nou uit", zegt de casanova. "Ik ga meteen verhaal halen, jij bent ook een matennaaier", roept Jaap. En meteen loopt hij weg om Huub op te zoeken.

13:21 "Wat een mietje"

Huub zit in kantoor en daar komt Jaap aan. "Waarom zit je olijfolie in mijn eten te stoppen?", vraagt hij. "Waarom niet?", vraagt Huub. "F*cking niet normaal. Blijf gewoon van mijn eten af", roept de Briellenaar. "Heeft Dennis het meteen tegen je gezegd?", vraagt de Oldenzaler. "Ja, natuurlijk", reageert Jaap. "Wat een mietje is het toch!", zegt Huub. "Onthoud wel dat je mij tegen jou op zet hè en niet Dennis tegen mij", roept de Briellenaar. Raakt Huub nu ook Jaap kwijt?

15:22 "Het was heel heftig"

Natasia zit nog steeds bij te komen bij Tilly in de kapsalon. Huub komt even een kijkje bij haar te nemen. "Wat is er gebeurd?", vraagt de Oldenzaler. "Teveel", is de reactie van de diva. Ondertussen wordt de diva onder handen genomen door Tilly, de nagelstyliste. "Ik dacht echt dat ik gister gek was geworden", vertelt Huub. "Het was ook heel heftig, net als dit", zegt Natasia.

15:29 Een kat in het nauw...

Huub begrijpt Natasia wel. "Je komt bedreigend over…", zegt hij voorzichtig. "Vooral naar een vrouw toe. En een kat in het nauw maakt rare sprongen…", gaat hij verder. Jaap begrijpt het wel. "Leer dat ervan jongen", besluit Huub. "Als ik was weggelopen en haar genegeerd was, dan had ze me de hele week te pakken genomen", legt Jaap uit. "Ik vind dat ik heel nobel gehandeld heb…" Zwijgend zitten de vier heren, Dennis, Jaap, Brian en Huub, aan de eettafel. Zijn ze bang voor een brief met sancties?

Stilte...

15:51 De lucht is al net zo rumoerig als de sfeer...

Zeer onheilspellend...

woensdag 27 juni 2007 @ 17:25:01 #108
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50905408
16:14 Jammerende Jaap!

"Vertel is, wat is er precies gebeurd?", vraagt Lieke aan Jaap. "Ja, Natasia en ik heb ruzie gehad." Jaap zit te klagen dat de diva hem te hard heeft aangepakt. "Ik trok het niet meer, en wilde haar niet slaan dus heb ik de beveiliging geroepen. Ze is echt extreem hoor", gaat terror-Jaap verder. Tja Jaap, zo voelt het nu om getart te worden...

16:37 Wat een schatjes...

Alhoewel het vandaag allemaal niet even vriendelijk gaat, wil er soms heel even een vriendelijk moment doorheen glippen. Huub en Jaap zitten in de kapsalon, wanneer Natasia en Lieke aan komen lopen. "Kun jij Fries even zalven, Huub? Hij is net met Brian aan het lopen geweest?", vraagt de diva. "Natuurlijk, Natas", antwoordt de Oldenzaler poeslief. Ook Lieke heeft hulp nodig. "Kan jij mij helpen de tafel even binnen te zetten, Jaap?", vraagt ze. "Ik kom je helpen", belooft Jaap. Zie je, ze kunnen wel lief zijn, hoor!

woensdag 27 juni 2007 @ 17:55:01 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50906493
17:14 Natasia legt uit

Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. "Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen", steekt ze van wal. "Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder", legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. "Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af", buldert de diva verder. "Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed." Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. "Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je!" Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach…

woensdag 27 juni 2007 @ 18:55:03 #110
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50908464
17:46 Kopzorgen

Misschien heeft de terechtwijzing van Natasia Jaap toch aan het denken gezet. Hij is op een ligstoel gaan zitten en mompelt wat in zichzelf. "Het is zoals het is…", verzucht hij meerdere keren. "Het is allemaal k*t", mopper hij dan. Vervolgens is hij een paar minuten helemaal stil, totdat hij weer kracht heeft gevonden voor een volgende uitspatting: "G*dverdeg*dver", kraamt hij uit. Toch een beetje geschrokken van Natasia, Jaap? Of maak je je zorgen om de trip naar Egypte…?

18:12 Niets nieuws...

woensdag 27 juni 2007 @ 19:25:02 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50909412
18:40 "Ik pak hem nog wel!"

Amanda en Natasia zijn in gesprek in de Chillroom. "Ik vind dat jij goed heb gehandeld. Kijk wat hij doet", steekt Amanda haar vriendin een hart onder de riem. Dan komt Huub binnen, die weet hoe het gedrag van Jaap te verklaren is. "Jaap laat zich overhalen door Dennis. Sinds wanneer doet Jaap dit soort dingen?", doelt hij op de komst van de nieuwe Miljonair. "Dennis loopt hem op te stoken, maar ik pak hem nog wel", waarschuwt Huub. We zijn benieuwd…

18:56 Huub verslagen...

Amanda en Huub hebben een discussie. De Benjamin vindt dat Huub te agressief met vrouwen omgaat. "Nou, dat is helemaal niet waar! Hoe kom je daar nou bij?", verweert de Oldenzaler zich. "Iedereen ziet toch hoe jij op mensen aanvliegt, met die kikkerogen van je", gaat de 19-jarige verder. Huub kan de rake woorden van Amanda niet hebben. "Stom wijf", roept Huub uit, en verslagen loopt hij weg. Soms is de waarheid hard, Huub!

woensdag 27 juni 2007 @ 19:55:01 #112
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50910843
19:14 Ga toch fietsen!

Hoe het ook allemaal gegaan is vanmiddag, Jaap laat zich niet uit het veld slaan. Hij is in de fitnessruimte gedoken en werkt zich in het zweet. Hij is namelijk niet vergeten dat hij op zijn trouwdag vijf kilo afgevallen moet zijn, want anders valt zijn huwelijksreis naar Egypte in het water. Even doorzetten Jaap!

woensdag 27 juni 2007 @ 20:25:01 #113
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50912230
19:35 Elly-time!

Ook vanavond kunnen de Miljonairs weer genieten van de diensten van een butler. Elly meldt zich bij de deur en wordt door iedereen hartelijk ontvangen. "Hallo Elly! Nieuwe coupe?", vraagt Lieke, die direct in de smiezen heeft dat Elly iets heeft veranderd. "Dag Huubje!", groet de butler. Laten we hopen dat deze dame de gezelligheid weer een beetje terugbrengt in de Villa!

19:48 Brief komt hard aan!

Alle miljonairs zijn opgetrommeld. Eenmaal bij elkaar ontvangen ze een brief, deze komt echter niet als een verrassing, na wat er de laatste 24 uur heeft afgespeeld. Hij liegt er niet om 1000 euro borg gaat er van Dennis, Jaap en Natasia af. Bovendien 100.000 euro boete en een sanctie van duizend euro borg plus 100.000 jackpot eraf, voor de diva. Ook volgt er voor de Surinaamse een officiële waarschuwing, deze blijft geldig tot haar vertrek. Maar er is meer, helaas voor Natasia mag ze niet mee naar de P.C hoofdstraat. Over een uur volgt een nieuwe stemming waarin unaniem besloten moet worden wie Dennis mee mag nemen in plaats van de diva. Ook mag ze niet meestemmen...

19:56 "Ik ben er klaar mee!"

Natasia heeft het zwaar met de zojuist opgelegde sancties. "Ik ga weg! Ik ben er klaar mee!", huilt ze wanneer ze buiten is gaan zitten. "Ik heb er geen zin meer in! Moet je kijken wat ik aan mijn broek krijg. Ik vraag geen 24 uur aan; ik pak gewoon mijn koffers en ik ga die k*tpoort uit!", snikt ze. Amanda en Brian zijn haar inmiddels komen troosten. "Ik ben er klaar mee!", huilt ze opnieuw. "Slokje water?", vraagt Brian na een lange stilte. Zou Natasia daad bij woord voegen?

woensdag 27 juni 2007 @ 20:55:01 #114
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50913628
16:57 Rustig aan?

Huub en Dennis zijn samen als echte heren de auto aan het inladen van Tilly. De nagelstyliste neemt weer afscheid van haar Miljonairs." Doe je rustig aan", zegt ze moederlijk tegen Dennis."Ja, ja", mompelt de casanova. Hij geeft haar een dikke kus, maar Dennis is zeker niet van plan het rustig aan te doen…

17:34 Terrorloze Jaap?!

Terror Jaap heeft net een heftig gesprek met de diva achter de rug. Maar de Briellenaar begrijpt er niets meer van. Hij laat haar maar uitrazen." Wat heb ik een koppijn zeg", roept hij als de Surinaamse wegloopt. Geen terror meer Jaap?

18:31 Pampus

Alle Miljonairs zijn uitgeteld. Ze hebben ook een heftige dag achter de rug! Huub en Lieke liggen samen onder de zonnebank, Jaap is aan het internetten en Dennis is aan het relaxen op de bank. De rest is bezig met een schoonheidsslaapje... Heel De Gouden Kooi ligt voor Pampus!

19:29 Nieuw artikel

woensdag 27 juni 2007 @ 21:25:01 #115
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50914992
20:40 Shopmaat voor Dennis gezocht!

Natasia mag voor straf niet meer mee shoppen met Dennis in de P.C. Hooftstraat. Om nu alsnog iemand mee te laten gaan met Dennis, moet er om 21:00 een unanieme winnaar aangewezen worden. Direct slaan de Miljonairs weer aan het lobbyen. Meestal staat een stemming garant voor een enorme ruzie. Zou het vanavond ook weer misgaan; na de forse straffen van zo-even?

woensdag 27 juni 2007 @ 21:55:02 #116
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50916380
20:27 Natasia...wat ga je doen?

"Ik wil hier geen onderdeel meer van zijn, ik ben er klaar mee. Laat ze Wilgo voor me bellen. Ik ga gewoon weg!", roept de aangeslagen diva. "Natas, denk even goed na, je kan niet nu zo weggaan", troost de Antilliaan haar. De diva barst in huilen uit. "Ik ga weg! Ik ga, laat ze Wilgo voor me bellen. Niet huilen hoor, ik ben niet voor altijd weg", zegt ze troostend tegen Amanda. "Ik wil zelf gewoon weg, niet huilen meid", aldus de verdrietige Natasia. Wat een tranen, jongens, vandaag...

21:02 "Voor de show!"

"Natasia is nu iedereen aan het vertellen hoe slecht ik ben", vertelt Jaap aan Dennis wanneer ze buiten op het terras zitten. "Ik wil eerst het moment met Natasia pakken voor de rest van de groep. Voor de show!", blikt hij vooruit op een publiekelijke afslachting. Dennis reageert gelaten op de ideeën van de Briellenaar. "Volgens mij hoef ik niet zoveel te doen. Ik denk dat ze echt weggaat", gaat Jaap verder. Zou het?

21:45 Dennis en Jaap, Dennis en Brian...

Met enige vertraging is de stemronde voor het middagje shoppen in de P.C. Hooftstraat alsnog van start gegaan. Eén voor één laten de Miljonairs hun licht schijnen over wie ze het gunnen. "Laten we vooral zorgen dat er íemand gaat en dat deze stemming niet verloren gaat!", stelt Lieke voor. "Ik zit nog te twijfelen tussen Jaap en Brian. Met Jaap heb ik het meest en Brian is tweede geworden bij het pokertoernooi, dus dat lijkt me logisch", onderbouwt Dennis zijn voorkeur. We zullen het zo weten!

Wat een enthousiasme!

woensdag 27 juni 2007 @ 22:25:00 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50917790
22:01 Opschieten!

Na een korte inventarisatie blijkt dat de meeste stemmen naar Jaap en Brian gaan. Maar dan mag Huub zijn keuze bekend maken. "Ik gun hem sowieso niet aan Brian", zegt de Oldenzaler. "En ik gun hem sowieso niet aan Jaap", vult Amanda hem aan. "Ik heb geen zin om consensies te maken met één van jullie, want jullie zijn allemaal sukkels", vindt Huub dan weer. Dat schiet niet op zo jongens! Een unanieme winnaar lijkt nog ver weg…

woensdag 27 juni 2007 @ 22:55:01 #118
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50919341
22:18 En de winnaar is...

"Oké, we doen nog één rondje", stelt Huub voor. Iedereen noemt één voor één de naam van Brian, maar Jaap houdt nog steeds zijn mond. Er staan dan nog 11 seconden op de klok... "Kom op, Jaap!", roepen de andere Miljonairs. "Dan krijgt Brian hem", zegt Jaap dan net op tijd. En daarmee hebben de Miljonairs eindelijk weer een unanieme winnaar gekozen! Veel plezier op de P.C.Hooftstraat, jongens!

22:37 Begint het nou weer?

Nu de uitslag bekend is, zou je denken dat het wat rustiger wordt in de Villa. Maar het tegendeel is waar! Natasia neemt het woord. "Hoe jij met vrouwen omgaat, dat kan gewoon niet, Jaap!" En zo laait de discussie weer op in De Gouden Kooi...

woensdag 27 juni 2007 @ 23:25:00 #119
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50920809
22:43 Elly op haar best!

Jaap heeft inmiddels de woonkamer verlaten, maar de rest raast door over het wangedrag van Jaap. Iedereen doet een duit in het zakje, maar butler Elly hoort alles aan en wacht haar beurt af. En dan grijpt ze haar kans: "Jaap is groot geworden, maar zijn pikkie is klein gebleven!", stelt ze tevreden, tot grote vreugde van de rest. "En volgens mij is het nog een halve nicht ook!", lacht ze verder. Gelukkig kan Elly weer een beetje gezelligheid in de Villa brengen, want daar waren we wel aan toe!

23:07 Amanda en Lieke op Radio 538!

Amanda en Lieke gaan zich vervolgens even opfrissen, want over niet al te lange tijd worden ze opgehaald. Ze hebben vanavond een interview bij Radio 538, en het belooft een hilarische uitzending te worden. Zullen de dames elkaar sparen, of vliegen ze elkaar in de haren? Vanavond allemaal naar 'MiddenindenachtRick luisteren op Radio 538!

woensdag 27 juni 2007 @ 23:55:00 #120
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50922171
23:27 Loch Ness!

Voordat ze gaat slapen stort de diva haar hart nog even uit bij Brian."Ik ben nu wel rustiger geworden, maar ik ben nog steeds boos! Nu staat er ineens een Loch Ness monster voor m'n neus, en dan ben ik er gewoon klaar mee." We zijn benieuwd hoe de diva er morgen over denkt. Wat gaat ze doen met de aanvraag van de 24 uur?

23:46 Dat is een complimentje waard!

"Ik vind het echt heel knap van je dat je zelf bent gestopt met het drinken",complimenteert Brian zijn vriendin. "Voor mezelf zou dat ook goed zijn", geeft de Antilliaan eerlijk toe. "Ja ,maar ik voel me ook beter", zegt Amanda. "Ik had allang van jou verwacht dat je een wijntje zou nemen", aldus Brian. "Nou dat word heftig vanavond bij Radio 538, dat wordt een grote pornoshow", waarschuwt Brian, de 19-jarige. "Doe Rick maar de groeten van mij", zegt Brian enthousiast. "Ik heb er zin in, maar ik voel me niet zo lekker", antwoordt de benjamin. "Dat zijn zeker de afkickverschijnselen", grapt Brian. Afwachten hoe het vannacht verloopt!

donderdag 28 juni 2007 @ 09:25:03 #121
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50928086
08:11 Vertrekt Natasia vandaag?

Een zware dag voor Natasia gister. Ze had haar emoties even niet meer onder controle en vloog Jaap aan in de tuin. Even was het spannend of de diva wel zou mogen blijven, maar Jaap kon het haar vergeven en dus hoefde ze niet weg. Maar het lijkt erop of ze met liefde was gegaan... Niet veel later vroeg ze namelijk zelf haar 24 uur bedenktijd aan en lijkt dus klaar te zijn met haar verblijf in De Gouden Kooi! Gaat Natasia vandaag terug naar haar kinderen?

08:55 Natasia in tranen

Natasia is als eerste wakker en wordt begroet door Palma. "Je gaat echt niet weg hoor, we gaan straks even babbelen", zegt het hoofd huishouding. Ook Herma geeft de diva een dikke knuffel. "Het komt wel goed." Natasia begint weer te snikken en de drie dames van de huishouding komen haar troosten. "Ik ben zo ontzettend trots op je. Je flikt het niet hoor!", roept Palma. "Je trekt die paar dagen nog wel", denkt Herma. Kunnen de dames doordringen tot Natasia?

"Je gaat niet hoor!"

Bron: Villa Vandaag, 28-06-2007
  donderdag 28 juni 2007 @ 09:55:02 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50928715
09:09 Palma Ratelband

Als een mannelijke Emile Ratelband praat Palma op Natasia in. "In je eentje in het ziekenhuis, in je eentje weer op krachten komen…", zegt ze. Natasia blijft sip kijken. "Bekijk jezelf in de spiegel! Wat een mooie vrouw! Gister was je boos en verdrietig, dat was gisteren! Nu is het vandaag!", ratelt ze door. Natasia zegt af en toe: "Ja." Natasia trekt zich terug met een krant. "Je hebt nu weer meer reserves dan gisteren! Je moet weer opbouwen!", roept Palma vanuit de keuken. "Ja…", zegt Natasia weer. Het zal toch niet zo zijn dat Palma het voor elkaar krijgt om Natasia in de Villa te houden?

09:32 Jaap met grote vriendin Natasia op de achtergrond...

Beiden hebben voor roze gekozen vandaag...

donderdag 28 juni 2007 @ 10:25:02 #123
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50929539
09:45 Wat een rust!

Ook vandaag mogen er weer een aantal Miljonairs lekker uitslapen. De enige twee die op dit moment al wakker zijn, zijn Jaap en Natasia. Maar de twee zijn uiteraard niet bij elkaar in de buurt te vinden... De Briellenaar is al druk aan het sporten en de diva zit achter de computer. Wanneer zullen ze vergezeld gaan worden door hun mede-Miljonairs?

10:01 "Ik vond het echt fantastisch"

Palma zoekt Jaap op omdat ze graag even met hem wil praten. "Zeg het maar", start Jaap. "De groupiedag, vind je het niet jammer wat er gebeurd is?", vraagt het hoofd huishouding. Jaap kijkt verbaasd. "Ik vond het echt fantastisch." "Je weet toch wel wat de groupies voor je betekenen?", vraagt Palma. "Ja, natuurlijk", reageert de Briellenaar. "Dan ga je ze toch niet zo behandelen! Misschien moet je excuses maken naar die meisjes toe", oppert het hoofd huishouding. "Ik ga niet met jou in discussie hierover! Daag", roept Jaap. Palma, je weet toch dat Jaap laat zich door niemand de wet laat voorschrijven!

10:11 Mark my words

Huub weet het zeker; Natasia blijft. "Ik ga met haar seksen morgen als ze blijft. Ik ken haar en zei dat ze toch niet ging. Daar dacht ze anders over", zegt Huub lachend tegen Amanda. "Nou, we hebben met z'n drieën op haar ingepraat vanmorgen, maar ik weet het niet hoor", reageert Palma vanuit de keuken. "Mark my words! Ze blijft!", zegt Huub. Laten we het hopen! Wat is de Villa zonder 'moeder' Natasia?

donderdag 28 juni 2007 @ 10:55:02 #124
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50930412
10:20 Mark my words

Huub weet het zeker; Natasia blijft. "Ik ga met haar seksen morgen als ze blijft. Ik ken haar en zei dat ze toch niet ging. Daar dacht ze anders over", zegt Huub lachend tegen Amanda. "Nou, we hebben met z'n drieën op haar ingepraat vanmorgen, maar ik weet het niet hoor", reageert Palma vanuit de keuken. "Mark my words! Ze blijft!", zegt Huub. Laten we het hopen! Wat is de Villa zonder 'moeder' Natasia?

Huub heeft er al zin in; seks met Natasia...

donderdag 28 juni 2007 @ 11:55:02 #125
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50932526
10:40 Attack!

Er lijkt iets te zijn wat Jaap de Villa uit krijgt! Of beter gezegd, er zijn dieren die Jaap tot waanzin drijven… "Oh, doe wat aan die vliegen!", kermt de voluptueuze Miljonair. "Ik word gek! Alsjeblieft!", gaat hij verder terwijl hij een broodje in zijn mond stopt. "Jezus Christ!" Huub moet lachen. "Ik meen het", kermt Jaap door. Misschien moet Natasia een plaag bestellen, is ze zo van Jaap af!

11:07 Een goed gesprek!

Jaap en Palma kletsen gezellig terwijl ze de kamer van Jaap opruimen. "Dus je gaat trouwen onder huwelijkse voorwaarden?", vraagt Palma. "Ja", antwoordt Jaap. Het hoofd huishouding wil weten waarom: "Jullie houden toch van elkaar? Ze is toch de liefde van je leven?" Jaap beaamt dat. "Maar wie weet is het toch een golddigger", grapt hij. Maar dan is hij serieus: "Je kunt het altijd nog omzetten. Bovendien heb ik nu een studieschuld waar zij niks mee te maken heeft." "Wat lief dan!", zegt Palma. Tijdens het schoonmaken kom je blijkbaar tot goede gesprekken….

11:25 K-1 Natasia!

De diva leeft zich uit!

donderdag 28 juni 2007 @ 12:25:02 #126
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50933521
11:38 "Schiet eens op!"

Miljonair Dennis laat nogal op zich wachten deze ochtend. Het is al half 12 en hij is nog steeds niet aan het ontbijt verschenen. Palma heeft hem al een paar keer gewaarschuwd. "Schiet eens op! Het duurt toch wel heel erg lang met jou", roept het hoofd huishouding naar beneden. Met een paar minuten komt Dennis dan toch eindelijk aan de ontbijttafel zitten, bij Brian. "Oke, het resultaat mag er zijn...", mompelt Palma. Geniet van jullie ontbijt!

11:55 Seksende vliegen

"Gatver!", roept Palma uit als ze vliegen ziet in de keuken. "Twee vliegen op elkaar… Zitten te paren waar je bij zit. Het lijkt De Gouden Kooi wel!", grapt ze. Brian moet lachen. Tevreden neemt hij een hap van zijn broodje. We vragen ons wel af waarom hij niet wat meer tijd doorbrengt met Natasia. Het konden immers wel haar laatste uren in de Villa zijn!

12:15 Ra, ra, wie zit er achter de krant?

Tip: let op de vinger!

donderdag 28 juni 2007 @ 12:55:01 #127
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50934466
12:35 Lekker roddelen

Wat kunnen de Miljonairs elkaar soms heerlijk de hemel in (en uit) prijzen! "Amanda was echt grappig gister op de radio", zegt Brian tegen Dennis. Amanda hangt tegen hem aan op de bank in de chillroom. "De meeste dj's zijn tegen Huub", lacht Brian.

donderdag 28 juni 2007 @ 13:25:02 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50935488
13:01 En nog steeds wil ze weg...

Nadat Brian even met Huub heeft gesproken over Natasia, zoekt Brian de diva op. Zijn (ex-) soulmate staat zich in de slaapkamer om te kleden. Wil ze nog steeds naar huis vandaag? "Het is ook een beetje uit zelfbescherming. Ik werd zo boos gister!", legt ze uit. Ondertussen ruimt Brian wat op en valt het gesprek al weer stil… Zal ze dan toch echt gaan?

13:09 Lieke maakt zich zorgen

Lieke kijkt bezorgt naar Huub. "Voel jij je nog wel 'happy'?",vraagt ze. "Ja, heel erg zelfs", antwoordt de Oldenzaler. "Vind je het erg dat Dennis in de Villa zit?", vraagt Lieke. "Ja en nee. Hij is zo irritant. Ik dacht dat ik een hekel had aan Nathanael, maar dat is zoveel minder dan wat ik voor Dennis voel", vertelt de Oldenzaler. "Ik dacht het al te merken aan je houding tegenover hem", reageert de blondine. "Ik ga die jongen zo negeren, misschien moet jij dat ook maar doen!", zegt Huub. "Ja, daar zat ik net al aan te denken", merkt Lieke op. Zal het Huub lukken om Dennis te negeren?

13:21 Jaap f*ckt vrouwen!

Brian en Natasia praten over Jaap in de slaapkamer. De diva wil nog steeds het liefst de Villa verlaten zodat ze niet meer met hem hoeft samen te leven. "Hij heeft alleen maar een verleden met f*cken met vrouwen: Herma, Palma, Sylvia, Lieke, de groupies, Elly…", somt Brian op. En hij telt verder… "Zit ik op dertien vrouwen en dan mis ik er vast nog wat… O ja, en Judith! Ja, veertien!", gaat hij verder. "Ja, en Nancy", helpt Natasia mee. Ze heeft nieuws voor Jaap: "Verlaat nooit deze Kooi! Dat is mijn advies aan Jaap. Blijf erin!" Nou, niet alleen vrouwen Brian… Vergeet niet Carlos of Eric met zijn dates!

donderdag 28 juni 2007 @ 13:55:00 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50936720
13:37 Op wie zal Jaap stemmen?

Jaap gaat piano spelen in de chillroom en Dennis houdt hem gezelschap. "Is er vanavond een stemmingsronde?", vraagt Dennis. "Ja, op wie ga jij eigenlijk stemmen Lieke of Brian?", vraagt Jaap. "Ik ga natuurlijk op Lieke stemmen en jij?", vraagt de 24-jarige. "Ik wil de alliantie niet breken, ik wacht nog op bepaalde informatie. Maar anders zou ik meteen op Lieke stemmen", vertelt de Briellenaar. "Dus je gaat op Brian stemmen?", vraagt Dennis ter verduidelijking. "Ja, daar zit ik wel aan te denken. Het maakt toch niet uit, want er gaat toch niemand uit", zegt Jaap. Wie zal er vanavond op de stoel zitten Lieke of Brian?

donderdag 28 juni 2007 @ 14:25:02 #130
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50937976
14:08 Natasia twijfelt...

Lieke ligt heerlijk te dobberen in het water en Huub houdt haar gezelschap. Natasia zoekt de twee even op. "Hoe is het?", vraagt de blondine. "Ik ben aan het twijfelen of ik moet gaan", vertelt de diva. "Welke reden heb je om te gaan?", vragen de twee. "Ik ben er wel klaar mee, en ik wil mezelf beschermen. Kijk hoe kwaad ik ben geworden, toch niet normaal", zegt Natasia. "Welke reden heb je om te blijven?", willen Huub en Lieke weten. "Ik wil graag mijn jaar afmaken, en mijn doelen halen. Ik gun het Jaap niet dat hij om de fontein heen kan dansen", aldus de diva. "Maar dat is geen reden. Het moet echt uit jezelf komen. Als je gaat, moet je niet om of door iemand gaan", vertelt Huub. Zal het Huub en Lieke lukken om Natasia te laten blijven?

donderdag 28 juni 2007 @ 14:55:01 #131
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50938930
14:38 Vijf Miljonairs gevangen in luxe?

Het is rustig in de Villa! Waarschijnlijk spaart iedereen zijn krachten op voor vanavond want misschien vertrekken er wel twee Miljonairs! Natasia heeft haar 24 uur bedenktijd nog niet ingetrokken en er staat een ontslagronde aan te komen. Lieke en Brian zijn genomineerd. Zien we vanavond de twee langst zittende Miljonairs, Brian en Natasia, hand in hand de poort uit lopen? Het zou toch een stunt zijn!

donderdag 28 juni 2007 @ 15:25:01 #132
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50939895
15:03 Huub bewerkt Jaap...

Huub zit met Jaap in de Private Room en snijdt het onderwerp 'dekking' aan. "Het lijkt me goed dat je vanavond een statement maakt tegenover Lieke. Stel je voor, Dennis en ik gaan vechten en we moeten allebei naar huis... Dan zou jij over een maand thuis zitten. Je moet zelf weten of je met Lieke wil spelen, maar…", probeert Huub om Lieke een extra dekking te bezorgen. "Ik heb niks tegen Lieke", zegt Jaap. "Maar dan moet ik tegen Brian stemmen…", zegt hij vervolgens. "Brian voelt niet meer als een grote vijand." Wat gaat de King doen?

donderdag 28 juni 2007 @ 15:55:01 #133
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50940810
15:22 Amanda is blij!

Amanda heeft post van haar moeder gekregen. Ze krijgt een glimlach op haar gezicht. "Ze zegt voor het eerst dat ik vol moet houden. Zo lief!", zegt ze blij. Ze leest de kaart nog een keer. "Ik ben zo blij!", roept ze. Omdat niemand echt reageert voegt ze eraan toe: "Ik had al drie maanden niets van haar gehoord!" Dan werd het toch wel eens tijd inderdaad…

15:30 Brian is trots!

Brian en Amanda liggen samen op de bank te genieten van de zon. "Ik ben echt zo trots op je", zegt de Antilliaan. Amanda is echt blij met het complimentje van haar vriend. "Ik voel me ook beter in mijn vel zitten." "Alleen maar omdat je niet meer drinkt en bezig bent met afvallen", vertelt Brian. "Je bent wel minder aardig tegen me, als ik drink", merkt de 19-jarige op. "Klopt, ik vind je ook gewoon niet leuk als je teveel drinkt", reageert de Antilliaan. Altijd leuk als je vriendje trots op je is…

donderdag 28 juni 2007 @ 16:25:01 #134
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50941723
15:50 Sneaky Natasia...

Natasia probeert Huub niet wakker te maken...

16:17 Diva in dubio...

Natasia heeft zich even teruggetrokken van de rest. Ze is op de bank aan het lezen geslagen. Maar de Surinaamse kan haar gedachten er niet echt bij houden. De diva zit in een dubio, zal ze blijven of gaat ze naar huis? Vanavond zullen we het weten!

donderdag 28 juni 2007 @ 16:55:02 #135
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50942695
16:22 Niets om het lijf...

Amanda weet elke keer weer een nieuwe dimensie te geven aan de paardenbak...

donderdag 28 juni 2007 @ 17:25:01 #136
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50943684
16:31 Alweer een stemming!

De Miljonairs worden bij elkaar geroepen. Huub leest de brief voor. "Aanstaande vrijdag mogen twee Miljonairs boodschappen doen in een supermarkt". "Ja ,dag ik ga weg", roept Jaap meteen! De rest wordt wel enthousiast. "Ja, ik wil fluf, en ik wil sandwichspread", roepen de Miljonairs blij door elkaar heen. "Als ik er nog ben, wil ik graag met Lieke boodschappen doen", aldus de diva, "En ik met Tas", bevestigt de blondine. Iedereen vindt het een goed plan en zo wordt er unaniem besloten dat Lieke en Natasia boodschappen gaan doen.

16:43 King Jaap wordt Kok Jaap!

Terwijl de overige Miljonairs aan het overleggen zijn wat ze allemaal willen hebben voor boodschappen, is terror Jaap aan het koken. De Briellenaar is zich helemaal aan het uitleven met broccoli, paprika's en garnalen. Dat ziet er gezond uit! Ga zo door, Jaap!

17:09 Zonnebloemen

De Antilliaan is met zijn vriendinnetje aan het relaxen in de zon. "Ik heb zonnebloemen besteld voor Natasia. Ja, want Jaap had haar bloemen naar die groupie gegooid en ze houdt toch zo van zonnebloemen?", begint Brian. "O, wat lief van je", liefkoost Amanda haar vriendje. "Ik hoop echt dat ze blijft!", geeft Brian eerlijk toe. Dat hopen we allemaal. Toch?

donderdag 28 juni 2007 @ 17:55:00 #137
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50944672
17:40 Huub van slag

Huub en Lieke hebben een momentje voor zichzelf in de kapsalon. Huub lijkt een tevreden man; niets is minder waar. Het schort hem namelijk aan seks. "Ik heb zin in seks", laat de Oldenzaler weten. Maar Lieke heeft daar op dit moment even geen oren naar. "Ik heb een vrouw die geen zin heeft", klaagt Huub. "Anders raakt mijn hormoonhuishouding van slag!" Tuurlijk Huub…

donderdag 28 juni 2007 @ 18:25:00 #138
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50945499
18:03 Toverbal?

"Ik haat voetballers!" En zo gooit Huub de bal van casanova Dennis over het Gouden Kooi-hek heen. "Jeeee," juicht Lieke. "Dat is een toast waard! Wat wil je drinken?", vraagt de blondine. "Een martini graag", antwoordt de Oldenzaler. Maar wat gebeurt er nu? De bal wordt weer de Villa in geschopt. "Whuahahahahah!" Lieke en Huub kunnen er gelukkig om lachen. "K*tbal", roept Huub lachend.

donderdag 28 juni 2007 @ 18:55:01 #139
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50946354
18:22 Diva maakt belangrijke beslissing!

Natasia komt blij terug van de psychologe. Amanda sleurt de diva resoluut mee naar de telefoon. "Je gaat hem nu intrekken!" "Maar lieverdje", verweert de diva zich nog. "Nee, ik hoor niks", roept de 19-jarige vastberaden uit. "Zeker pas als ik het doe", vraagt de Surinaamse. "Ja inderdaad", beaamt de 19-jarige en zo staan bij de telefoon. Natasia annuleert haar 24-uur. "Je kan tenslotte maar één keer weg", aldus de diva. En zo is het maar net!

donderdag 28 juni 2007 @ 19:24:59 #140
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50947337
19:00 Irritatie...

Amanda komt verhaal halen bij Natasia. "Ga jij niet stemmen?", vraagt de Benjamin aan de diva. "Nee, ik stem niet op Brian, maar ook niet op Lieke. Ik wist niet eens dat Brian was genomineerd voor de ontslagronde. Maar waar maak je je zo druk om? Brian komt toch niet op de stoel te zitten" aldus de Surinaamse. "Ja als dat zo is, hé? Dan word ik echt boos", roept Amanda uit.. "Ja sorry schat, ik heb me daar echt niet mee bezig gehouden",verweert de diva zich. En zo loopt Amanda gepikeerd weg.

donderdag 28 juni 2007 @ 19:55:02 #141
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50948369
19:28 Metroman Dennis

Even de oneffenheden bijwerken...

19:40 Stilte voor de storm?

De Miljonairs zijn aan het genieten van Lieke haar keukenkunsten. Behalve terror Jaap, die zich heeft teruggetrokken in kantoor. Ze zijn nu nog gezellig aan het keuvelen, maar dat zal niet zo lang meer duren aangezien de ontslagronde voor de deur staat!

donderdag 28 juni 2007 @ 20:25:00 #142
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50949362
19:50 Natasia bedenkt zich.

De diva loopt na het eten naar Amanda toe. "Wees maar gerust hoor moppie. Lieke komt op de stoel terecht", stelt ze de 19-jarige gerust. "Echt waar", verwondert de Benjamin zich. "Ja, echt waar!", belooft de Surinaamse, en ze geven elkaar een kus.

pi_50949475
soylent, zoek een leven man
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:55:00 #144
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50950242
20:18 De aanhouder wint!

Mitch de avondbutler is gearriveerd. "Ben je weer te laat, wat is je smoes nu weer?", merkt Amanda op. "Ja file, sleutels kwijt, hond weggelopen", antwoordt de avondbutler brutaal terug. "Nou Mitch, als je er nu toch bent, mag ik een glas red bull met ijs?", aldus Amanda. "Niet met wodka?", reageert Mitch ad rem. "Nee, geen alcohol voor mij!", houdt Amanda vol. Goed zo Amanda, de aanhouder wint!

20:37 Alles in het tasje!

Amanda is helemaal in haar nopjes met haar nieuwe tasje. Haar 'zendertasje' welteverstaan, maar hij blijkt ook erg geschikt voor andere doeleinden. "Het is net alsof je steeds weggaat", merkt Brian op. "Amanda geeft snel een modeshowtje weg, uiteraard mét tasje. "En nu wil ik een sigaret", roept ze als ze weer op de bank ploft. "Die heb je bij je schat", roept Natasia. Heb je dan eindelijk een tasje…

donderdag 28 juni 2007 @ 21:25:02 #145
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50951197
20:59 Driemaal is scheepsrecht

Lieke probeert haar vriendinnetje voor de derde keer te bellen vandaag. Driemaal is scheepsrecht, en ze heeft dan ook eindelijk Suzanne aan de lijn. "Hey schatje", roept ze blij uit! "Ik heb gister je brief ontvangen" gaat de blondine verder. "Ja, zag vandaag op de live streams dat je mijn brief aan het lezen was", antwoordt haar vriendin. "Sta helemaal perplex, heerlijk om je stem weer eens te horen", gaat Suzanne verder. "Ik heb een uitje gewonnen, ga morgen boodschappen doen", informeert Lieke haar vriendin. De dames kletsen heel wat bij. Tot slot geeft Suzanne Huub nog een compliment: "Wat is hij romantisch! Maar hij moet je wel delen met mij. Want je blijft natuurlijk van mij!" En zo nemen de dames weer afscheid van elkaar.

21:06 "Niet zo positief"

Als Mitch en Huub even alleen zijn, doet Mitch een boekje open over Dennis. "Dennis vroeg wat er allemaal op het internet over hem staat", zegt de butler. "Niet zo positief", glundert Huub die ook het internet heeft afgezocht. Het feit dat ook Dennis wel eens onzeker is, klinkt hem natuurlijk als muziek in de oren.

donderdag 28 juni 2007 @ 21:55:00 #146
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50952297
21:30 Welke ontslagronde gaat door?

Omdat er twee ontslagrondes zijn aangevraagd, moet er eerst gestemd worden welke ontslagronde door gaat. Er zijn twee stemmen voor Brian (Huub en Jaap) en drie voor Lieke. Dat betekent dat Lieke, zoals verwacht, op de stoel zit. "Lieke, je hebt je mooiste jurk aangetrokken, ga zitten", zegt Amanda. De ontslagronde kan beginnen!

21:44 Verrassend? Dacht het niet...

"Beste Miljonairs, neem volgens de tafelschikking plaats in de zithoek", leest Brian voor. "Jezus, hebben ze me naast mijn vriendje neergezet, kanonnen", zegt Natasia als ze zich naast Jaap voegt. Huub bijt het spits af: "Ik stem je er dus niet uit, Lieke. Dat wil niet zeggen dat ik je er nooit uit zal stemmen", zegt Huub. "Voor nu kan ik je veel te goed gebruiken in het spel!" "En in bed", vult Dennis aan. "Je hoeft van mij nergens heen!" Verrassend? Dacht het niet...

donderdag 28 juni 2007 @ 22:54:59 #147
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50954529
21:54 Doe de Lieke-rap!

Brian heeft een nieuwe manier gevonden om zijn stem uit te brengen. "Ik heb een gedicht geschreven", zegt Brian glunderend. Het is een rap met een nogal pikante tekst en dat klinkt lang niet slecht. "Mooi gesproken", roepen de Miljonairs. Lieke reageert sportief: "Ik lijst hem in en zet hem naast mijn bed". En Huub? Die lacht als een boer met kiespijn. 1-0 voor Brian!

22:03 Lieke blijft!

Dat zijn dus drie stemmen voor en drie tegen. Geen unanimiteit en dus geen exit! Lieke blijft. Reden voor Amanda om onmiddellijk weer een ontslagronde voor Lieke aan te vragen voor volgende keer. "Feestje in de chill, zou ik zeggen", roept Lieke. Zou iedereen in 'the mood' zijn voor een feestje?

22:14 RTL-Jaap

Als iedereen weer opgelucht adem kan halen, is het Jaap die voor een vrolijke noot zorgt. En ook nu blijkt maar weer hoe up-to-date de Briellenaar is. "Voortaan komt er een nieuwe Jaap", zegt hij geheimzinnig. "De RTL-Jaap. "Niet meer schelden, niet meer pesten, gewoon braaf zijn!" De anderen komen niet meer bij van het lachen. Wie weet heeft Fons (van Westerloo, red.) het ook gehoord...

"Niet meer schelden, niet meer pesten..."

donderdag 28 juni 2007 @ 23:25:02 #148
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50955657
22:34 Natasia hoort er weer bij

De sfeer is erg gemoedelijk zo net na de ontslagronde, maar of het zo blijft is een tweede. De groepjes hebben zich weer opgesplitst. Brian, Amanda en Natasia in de tuin, Huub, Lieke en Jaap in kantoor. "Ik ga echt vaker bij jullie zitten", zegt Natasia tegen Brian en Amanda. Vaak heeft ze aangegeven dat ze zich het derde wiel aan de wagen voelde. "Dank je wel voor jullie geduld", zegt de diva schuldig. Echte vrienden zijn vergevingsgezind, dus alles is weer koek en ei.

22:50 Jaap heeft geen tijd

Als Jaap alleen in de Private Room zit, doet Dennis zijn beklag over Huub. "Hij is alleen maar bezig om mij aan te vallen", laat Dennis weten. "Hij heeft gezegd: 'Ik haat hem meer dan Nathanael'". Jaap kan het niet geloven: "Dat meen je niet!" "En dat binnen een week", zegt Dennis trots. "Mooi", reageert Jaap, maar hij heeft geen tijd voor Dennis. "Als je het niet erg vindt, ga ik verder met mijn brief!" Tja, Cora boven alles.

donderdag 28 juni 2007 @ 23:55:01 #149
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50956612
23:05 Geen smaak?

Buiten gaat Dennis verder met zijn beklag over Huub, deze keer naar Brian en Amanda toe. Nu wordt Huubs keuze voor uiterlijk verzorging besproken. "Ik snap niet dat Lieke er niets over zegt", begint Brian. "Hij heeft nota bene Amanda nodig om zijn haar goed te doen!" Dennis geeft aan dat Huub hem juist daarop steeds pakt. "Hij is gezakt in zijn niveau", vindt Brian. Zolang hij nog aandacht van de vrouwen krijgt, ligt Huub er vast niet wakker van!

23:25 Geboren acteur

Natasia en Jaap leggen het voorgoed bij. In het kantoor biedt Natasia haar excuses aan. "Sorry dat ik je zo hard heb geschopt", zegt de diva terwijl ze liefdevol over Jaaps wangt streelt. Een ogenblik later ligt Jaap op de grond en kermt van de pijn. De twee moeten er hard om lachen. Een geboren acteur, die Jaap!

23:43 Geduld is een schone zaak!

"Wat een pratende porseleinen ne*kpop is dat zeg", roddelt Dennis nog steeds over Lieke. "Iedereen is leuk zelfs Huub, maar zij is echt een nobody", reageert Amanda negatief. "Toen ze nog een schoonmaker was, deed ze al zo he? Niemand moest wat van haar hebben. Kan niet wachten tot ze weg is", aldus de 19-jarige. Geduld is een schone zaak, Amanda!

vrijdag 29 juni 2007 @ 09:25:03 #150
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50961333
08:12 Pikant privéfeestje?

Lieke's behagelijke miljonairsbedje stond gisteren op de tocht tijdens de stemronde. Mede-Miljonairs, Huub, Natasia en Jaap kunnen haar aanwezigheid in de Villa nog steeds waarderen. Lieke kroop dus met vriendje Huub onder de dekens, waar zij vast en zeker haar overwinning vierde met een pikant privéfeestje….

08:30 Spiegeltje, spiegeltje aan de wand

Wie is de mooiste Miljonair van het land!?

08:59 Speciale dag!

Vandaag maakt een nieuwe vrouwelijke Miljonair haar intrede in de Villa. De Miljonairs liggen nu allemaal nog rustig te slapen en hebben totaal geen idee wat hun vandaag te wachten staat. Nog even slapen en dan zal Palma de slaapkoppen wel weer wakker maken. Hoe zullen ze op dit nieuws gaan reageren en wordt deze dame met open armen ontvangen?

09:15 Een cadeautje?

"Goedemorgen prinsesje, lekker geslapen?", fluistert Palma. Slaperige Amanda reageert niet echt. "Jullie zijn er allemaal nog, gelukkig is niemand weg gestemd", roept het hoofd huishouding. Intussen is Natasia bij Lieke en Huub in bed gekropen. "Kom even knuffelen", zegt Huub. "Als jullie zo allemaal lief met zijn allen aan het ontbijt komen zitten, dan heb ik misschien wel een cadeautje voor jullie", vertelt Palma. Daar hebben de Miljonairs natuurlijk wel oren naar. Wat zal het zijn?

Bron: Villa Vandaag, 29-06-2007
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')