13:00 Lekker eten?Jaap is lekker aan het kokkerellen. "Wat stinkt hier zo?", roept Natasia. "Dat is het eten van Jaap", zegt Huub. De Briellenaar is even weggelopen en dat is voor Huub de kans om olie in het eten te stoppen. "Wat een bloedhond ben jij toch", zegt Dennis. "Ja, dat weet ik", reageert de Oldenzaler. Als Jaap weer terug is proeft hij het eten, maar merkt niks raars. Eet smakelijk!
Beetje olie op het vuur...13:07 Jaap is boosAls Jaap een paar happen aan het nemen is, kan Dennis het niet meer aanzien. "Huub heeft olie in je eten gegoten", vertelt hij. "Waarom zeg je het nu pas?", reageert de Briellenaar boos. "Wat maakt het nou uit", zegt de casanova. "Ik ga meteen verhaal halen, jij bent ook een matennaaier", roept Jaap. En meteen loopt hij weg om Huub op te zoeken.
13:21 "Wat een mietje"Huub zit in kantoor en daar komt Jaap aan. "Waarom zit je olijfolie in mijn eten te stoppen?", vraagt hij. "Waarom niet?", vraagt Huub. "F*cking niet normaal. Blijf gewoon van mijn eten af", roept de Briellenaar. "Heeft Dennis het meteen tegen je gezegd?", vraagt de Oldenzaler. "Ja, natuurlijk", reageert Jaap. "Wat een mietje is het toch!", zegt Huub. "Onthoud wel dat je mij tegen jou op zet hè en niet Dennis tegen mij", roept de Briellenaar. Raakt Huub nu ook Jaap kwijt?
15:22 "Het was heel heftig"Natasia zit nog steeds bij te komen bij Tilly in de kapsalon. Huub komt even een kijkje bij haar te nemen. "Wat is er gebeurd?", vraagt de Oldenzaler. "Teveel", is de reactie van de diva. Ondertussen wordt de diva onder handen genomen door Tilly, de nagelstyliste. "Ik dacht echt dat ik gister gek was geworden", vertelt Huub. "Het was ook heel heftig, net als dit", zegt Natasia.
15:29 Een kat in het nauw...Huub begrijpt Natasia wel. "Je komt bedreigend over…", zegt hij voorzichtig. "Vooral naar een vrouw toe. En een kat in het nauw maakt rare sprongen…", gaat hij verder. Jaap begrijpt het wel. "Leer dat ervan jongen", besluit Huub. "Als ik was weggelopen en haar genegeerd was, dan had ze me de hele week te pakken genomen", legt Jaap uit. "Ik vind dat ik heel nobel gehandeld heb…" Zwijgend zitten de vier heren, Dennis, Jaap, Brian en Huub, aan de eettafel. Zijn ze bang voor een brief met sancties?
Stilte...15:51 De lucht is al net zo rumoerig als de sfeer...
Zeer onheilspellend...Bron: Villa Vandaag, 27-06-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel