2 voor 7,50 mag je hem na mij komen brengen na Venloquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik de komende 5 jaar zeker niet in Utrecht kom, ik zou niet weten wat ik er moet.
5,= voor 2 bussen kun je vergeten
Als jij er zo van overtuigd bent dat je ze (gauw genoeg) kwijtraakt, dan zal ik het vergeten hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:56 schreef Prowl het volgende:
Ik denk dat ik de komende 5 jaar zeker niet in Utrecht kom, ik zou niet weten wat ik er moet.
5,= voor 2 bussen kun je vergeten
Na? Na wie, na wat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 voor 7,50 mag je hem na mij komen brengen na Venlo
Verder zou ik er ook wel 7,50 voor over hebben als ie ze helemaal naar m'n huis komt brengen...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
2 voor 7,50 mag je hem na mij komen brengen na Venlo
quote:Op zaterdag 19 april 2008 00:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Na? Na wie, na wat?(niet dat het mij wat aangaat verder, ik snap je zin alleen even niet)
Na mij, in venlo, is nog steeds een beetje vaag hčquote:
sGat, waar maak je je druk omquote:Op zondag 20 april 2008 22:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Na mij, in venlo, is nog steeds een beetje vaag hčMaar ik begrijp geloof ik dat jij misschien de r niet uitspreekt ofzo (?), en (dus ook) na schrijft ipv naar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |