Eergisteren heeft mijn vriendin het met me uitgemaakt omdat ze ineens niks meer voor me voelde, en dat terwijl we een vakantie hadden geboekt van de zomer van 650 ¤ p.p. Maar goed. Ze gedroeg zich naar mijn mening al een tijdje vreemd dus had ik het vermoeden dat er wat anders speelde:
Vandaag log ik in op haar Hotmail (ja we vertrouwden elkaars wachtwoord toe, maar ik heb het inmiddels gewijzigd), heeft ze een email gekregen van ene Paul uit Asten.....
Ik citeer:
--------
Hoi schat,
Wanneer spreken we WEER eens af. Vorige week was gezellig
![]()
Mondje dicht he hahaha.
Groetjes X,
Paulus.
--------
OK
![]()
Dat is dan nog tot daar aantoe. Maar ik kijk wat verder in haar mailbox staat er een berichtje van 4 maanden geleden van diezelfde lutser !
----------
Heei ******,
Ik heb je smsje ontvangen. Afgesproken doen we. Als jij zorgt dat jij een nachtje kan verdwijnen
![]()
dan zorg ik dat ik de 15e op de afgesproken plek ben. Maken we er een leuke avond van met wat eten, drinken en de rest zien we wel.
Xjes
Paul
---------
Blijkt dus dat dit hele verhaal al een aantal maanden aan de gang is en dat die teringlijer schijnbaar al vaker tussen haar benen in heeft gelegen.Misschien wel voordat ik erop ging
![]()
:'(
Ik moet iets ludieks vinden om die graftak aan te pakken......
Vreemdgangers en er op zo'n manier achterkomen