abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50737996
Nee, voordat jullie beginnen met doodsverwensingen, ik heb niks tegen homo's. Maar de gayparade is walgelijk. Ik bedoel, homoseksualiteit prima. Als er mannen zijn die elkaar graag hardhandig in de poepert willen nemen, moeten ze vooral hun gang gaan. Maar om een stelletje kakraggers op een boot te zetten en het te gaan promoten, wat de FAK.

Kijk, homo's worden over het algemeen geaccepteerd. Dat is dat. Er is wel eens gezeik over een groepje reetridders dat gediscrimineerd wordt, of een stelletje dat niet door een pastoor getrouwd wilt worden. So fucking what. Allochtonen hebben toch echt meer last van racisme. En is er een marrokanenparade? Nee. En dat is niet alleen maar omdat marrokanen de boot waarschijnlijk zouden stelen en er mee terug naar marrokko varen, het ding verpatsen en van de winst met een stapel drugs per dag gaan rentenieren (grapje ).

Wat ik dus probeer te zeggen, het is niet alsof het iets positiefs is. Ik heb ook geen lintje gekregen omdat ik hetero ben. Het is eigenlijk gewoon geworden, en als ze nou die gayparade af zouden schaffen zou het nog normaler worden omdat het nu weer als iets "speciaals" wordt gezien.

De ballen.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:01:35 #2
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_50738056
punt
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:02:28 #3
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_50738082
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:01 schreef Dribbel_ het volgende:
punt
.
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:07:04 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50738209
*Eensch
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_50738273
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staan Doe dat thuis als je het leuk vind...

Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren
pi_50738347
Eens.

Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.

We hebben toch ook geen heteroparade?

Waarom moet dat dan allemaal weer wel mogen?
pi_50738409
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef MWP het volgende:
*Eens met TS
Ik ben zelf homo en ik vind die hele gayparade een walgelijke vertoning, het is echt nergens voor nodig om je als een stel nichten op te tutten en in een string op een bootje te gaan staan Doe dat thuis als je het leuk vind...

Daarnaast is het ook nog een ontzettend stereotype beeld wat je krijgt van homo's... waarom kunnen we niet gewoon iets 'normaals' doen/organiseren
Kijk, dat wou ik horen Het instemmen van een homo met mijn denkbeelden.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:14:19 #8
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_50738451
Dit soort dingen zeggen alleen mensen die er nooit heen zijn geweest. Altijd zo jammer...

Overigens, is carnaval (en dan vooral het Rotterdams zomercarnaval) niet precies hetzelfde? Alleen hoeft niemand erbij te zeggen dat het hetero is, want dat weet iedereen al.

Van alle boten op de pride zijn er twee of drie "expliciet". En die zie je dan natuurlijk op tv. De boten van amnesty, sportclubs, aidsfonds enzo, die zie je niet, en daar zitten heel gewone mensen op lol te hebben hoor. Ook hetero's.

En waarom zou je niet trots mogen zijn op jezelf als je homo bent? Trots dat je alle tegenslag hebt verwerkt, dat je hebt gedurfd ervoor uit te komen (want zo makkelijk is dat echt niet hoor, ook niet in Nederland)?

En TS, je zegt wel zo mooi dat je niks tegen homo's hebt, maar in dezelfde post scheld je ze wel uit voor reetridder. Wat is daar het nu nou weer van?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_50738475
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.

Die gayparade, staan ze allemaal in hun blote reet en piemel en er zaten afgelopen jaar zelfs minderjarigen tussen.
Was dat dan nog maar zo, dan hadden we nog iets om naar te kijken
Maar zonder dollen, het slaat natuurlijk nergens op, die minderjarigen komen trouwens pas dit jaar
quote:

Het komt natuurlijk weer omdat homo's in de minderheid zijn en graag aandacht willen vragen voor hun situatie (en het feit dat we nog niet in elk land (dezelfde) rechten hebben als hetero's). Los van die discussie - of we die rechten wel of niet verdienen - is het natuurlijk van de zotte om op deze manier aandacht te vragen... als hetero's ergens over willen klagen gaan ze ook niet halfnaakt op een paar bootjes staan dansen
pi_50738579
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:59 schreef Syheriat het volgende:
...ik heb niks tegen homo's...stelletje kakraggers...
pi_50738593
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:18 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Foute woordkeuze wellicht Ik vind koosnaampjes altijd wel leuk.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:18:36 #12
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_50738597
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Eens.

ja we moeten volgend jaar een 'normale mensen' parade organiseren eignelijk, om te laten zien hoe het WEL hoort
pi_50738602
He-le-maal mee eens. Overdreven gedoe en jezelf WILLEN onderscheiden van de rest. En na de gayparade weer sociaal geaccepteerd worden zeker.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:21:14 #14
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738666
het is weer de tijd van het jaar hoor.... .

"ik heb niks tegen homo's hoor dit, vieze piemels en blote konten dat, schunnigheid ten top..."

ik heb het vorig jaar wel naar mijn zin gehad.

en laat die heteroparade maar komen! kijken of het net zo flamboyant en feestelijk kan... ow wacht... rotterdams carnaval...powerzone...hollywood... .
put
your
clothes
on!
pi_50738681
Ik meen me toch te herinneren dat het vorig jaar in het nieuws was dat er minderjarige jongeren op die boten stonden, ook uitdagend gekleed! In mijn ogen kan zoiets dus echt niet, het zijn nog kinderen, of ze nu homo of hetero zijn.

Verder begrijp ik niet dat je trots kunt zijn op het feit dat je homo bent. Je bent trots op iets wat je zelf hebt gedaan of bereikt in het leven, niet op iets waar je geen invloed op hebt zoals homoseksualiteit. Nee, het is geen taboe meer en je kunt als homo zeker ook een gelukkig leven leiden, maar trots? Je bent er toch ook niet trots op als je hetero bent, of bi?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:24:51 #16
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738797
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik meen me toch te herinneren dat het vorig jaar in het nieuws was dat er minderjarige jongeren op die boten stonden, ook uitdagend gekleed! In mijn ogen kan zoiets dus echt niet, het zijn nog kinderen, of ze nu homo of hetero zijn.

Verder begrijp ik niet dat je trots kunt zijn op het feit dat je homo bent. Je bent trots op iets wat je zelf hebt gedaan of bereikt in het leven, niet op iets waar je geen invloed op hebt zoals homoseksualiteit. Nee, het is geen taboe meer en je kunt als homo zeker ook een gelukkig leven leiden, maar trots? Je bent er toch ook niet trots op als je hetero bent, of bi?
er worden een aantal fouten gemaakt hier:

1) het gaat er om dat er een uiting wordt gegeven aan het feit dat men trots is dat men in nederland wel gewoon jezelf kan zijn als homo en uitbundig kan doen. en om even je likkenverhaaltje te ontdekken: vorig jaar was de enige pik die te zien was een opblaasbare gigant van 2 meter hoog...
2) het gros van de bezoekers is hetero
3) die 16- boot is dit jaar en niet eens uitdagend gekleed, geef maar een bron waar jij die nonsens vandaan hebt.
4) het is 1 middag in een jaar, waar maak je je druk om!? die hele parade duurt nauwelijks 3 uur en schijnbaar vinden mensen die 3 uur genoeg om meteen op homo's te kotsen of er een oordeel over te vertellen dat ze door die drie uur per jaar hun trots aan het uiten zijn

nou boeh .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:26:29 #17
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738846
in feite is het gewoon een love parade zoals in berlijn maar dan met slechtere muziek op sommige boten en met homo's . op de gemiddelde powerzone/hollywoodavond vind je meer naakt... maar ja, dat is vrouwelijk en dus geoorloofd, toch?
put
your
clothes
on!
pi_50738893
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

1) het gaat er om dat er een uiting wordt gegeven aan het feit dat men trots is dat men in nederland wel gewoon jezelf kan zijn als homo en uitbundig kan doen. en om even je likkenverhaaltje te ontdekken: vorig jaar was de enige pik die te zien was een opblaasbare gigant van 2 meter hoog...
3) die 16- boot is dit jaar en niet eens uitdagend gekleed, geef maar een bron waar jij die nonsens vandaan hebt.
4) het is 1 middag in een jaar, waar maak je je druk om!? die hele parade duurt nauwelijks 3 uur en schijnbaar vinden mensen die 3 uur genoeg om meteen op homo's te kotsen of er een oordeel over te vertellen dat ze door die drie uur per jaar hun trots aan het uiten zijn

nou boeh .
Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
pi_50738894
Oh nee, wacht. Er gaat een boot meevaren komend jaar (zal nu wel dit jaar zijn) met jongentjes tussen de 11-15 jaar.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:29:59 #20
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738970
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Lees even boven je. Een homo hier klaagt er zelfs over, net als een homo bij mij op werk. Het is gewoon roepen om aandacht. Je wordt al geaccepteerd, leave it be.
ik zou zelf ook niet op een boot staan jengelen hoor, maar ik vind het niet walgelijk. waarom zou ik...
en de feesten eromheen zijn schitterend! vorig jaar marcello, marcella en lacroix op 1 middag! heerlijk!
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:30:44 #21
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50738995
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh nee, wacht. Er gaat een boot meevaren komend jaar (zal nu wel dit jaar zijn) met jongentjes tussen de 11-15 jaar.
och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...
put
your
clothes
on!
pi_50739030
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef Jerruh het volgende:
in feite is het gewoon een love parade zoals in berlijn maar dan met slechtere muziek op sommige boten en met homo's . op de gemiddelde powerzone/hollywoodavond vind je meer naakt... maar ja, dat is vrouwelijk en dus geoorloofd, toch?

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels. En die zie je daar dus wel.
Verder boeit het me niet als ze zo nodig naakt willen gaan, maar organiseer zoiets dan binnen in een uitgaansgelegenheid zodat niet iedereen ermee geconfroneerd wordt. Zoiets hoort in het uitgaansleven 'snachts thuis, en niet op klaarlichte dag waar kinderen bijzijn.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:32:11 #23
71919 wonderer
pi_50739040
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja, en homo's zijn ook gewoon mensen met verschillende opvattingen, smaak en meningen. Het is ook niet de volledige homo-gemeenschap die daarheen gaat.

Reken jij ook alle hetero's af op parenclubs, swingfeesten en doorfokken?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_50739057
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:30 schreef Jerruh het volgende:

[..]

och ja, de gemiddelde carnavalskoningin is 18- en heeft minder an...
Hoe kom je daarbij?

Gaan we met carnaval massaal in ons nakie rondbanjeren?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:32:53 #25
71919 wonderer
pi_50739064
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels. En die zie je daar dus wel.
Verder boeit het me niet als ze zo nodig naakt willen gaan, maar organiseer zoiets dan binnen in een uitgaansgelegenheid zodat niet iedereen ermee geconfroneerd wordt. Zoiets hoort in het uitgaansleven 'snachts thuis, en niet op klaarlichte dag waar kinderen bijzijn.
Naakt MAG niet en gebeurt ook niet. Wanneer gaat dat nou tot mensen doordringen?

Ik ben een keer geweest en ik was gewoon teleurgesteld, ik zag maar een zoenend koppel, de rest liep alleen maar te zwaaien (met hun HANDEN ja).
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:33:16 #26
3767 Herald
Come get some
pi_50739073
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
whehehe , minderjarigen tussen de homo's is een grote no-no, maar alle minderjarige sletjes in US die hun kutjes laten zien aan hetero's is wel volkomen geaccepteerd
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:33:31 #27
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50739078
quote:

[..]

lees nou es goed dude, er is geen piemel of blote kont te zien... hoogstens een paar mannen met leren broeken met gaten er in... ben je er uberhaupt wel eens geweest!?
put
your
clothes
on!
pi_50739093
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, en homo's zijn ook gewoon mensen met verschillende opvattingen, smaak en meningen. Het is ook niet de volledige homo-gemeenschap die daarheen gaat.

Reken jij ook alle hetero's af op parenclubs, swingfeesten en doorfokken?
Ik zie parenclubs nog niet midden op de dag op de Amsterdamse grachten in actie. Of swingfeesten op klaarlichte dag in de binnenstad.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:34:12 #29
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_50739102
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Herald het volgende:

[..]

whehehe , minderjarigen tussen de homo's is een grote no-no, maar alle minderjarige sletjes in US die hun kutjes laten zien aan hetero's is wel volkomen geaccepteerd
Link?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:34:29 #30
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50739110
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?

Gaan we met carnaval massaal in ons nakie rondbanjeren?
zomercarnaval is 1 grote tetteparade. niks mis mee, alleen vinden sommigen hier het blijkbaar een enorm verschil met de ontbltoe bovenlijven van mannen op een boot en dat verschil heet homo.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:35:00 #31
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50739130
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zie parenclubs nog niet midden op de dag op de Amsterdamse grachten in actie. Of swingfeesten op klaarlichte dag in de binnenstad.
ik de gay pride ook niet.
maar goed
1 woord: vastgeroest.
put
your
clothes
on!
pi_50739138
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Jerruh het volgende:

[..]

lees nou es goed dude, er is geen piemel of blote kont te zien... hoogstens een paar mannen met leren broeken met gaten er in... ben je er uberhaupt wel eens geweest!?
Vreemd dan dat er foto's op internet staan die iets anders laten zien.

Of zouden die bewerkt zijn?

En ik ben geen 'dude'.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:35:23 #33
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50739151
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Link?
springbreak! .
put
your
clothes
on!
pi_50739155
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Jerruh het volgende:

[..]

En omdat we hier gewoon onszelf kunnen zijn moeten we ons 1 dag in het jaar helemaal opdoffen en in het roze gaan rondlopen? Op die manier veroorzaak je alleen maar meer onbegrip bij mensen en zullen ze homo's allereerst met de mensen op de bootjes van de gayparade verbinden.
quote:
Precies! Aapjes kijken dus... en dat is dus écht van de zotte... dat mensen speciaal komen kijken om een paar dansende homo's op bootjes te zien... andersom gaan homo's toch ook niet massaal kijken naar hetero's op een bootje? Het is onnodig en bovendien ook nog eens behoorlijk gênant voor homo's die zich wél weten te gedragen.
quote:
Nouja, onzin, onzin, het gaat er dan misschien niet om dat het uitdagend is, maar ze gaan dit jaar welzeker meevaren.
quote:

nou boeh .
Trots... trots... trots dat ze zich als relnicht weten te gedragen? Dat noem ik niet echt iets om trots over te zijn, en daarnaast verpesten te het ook mooi voor de 'rest'
pi_50739165
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef Herald het volgende:

[..]

Hoe kom je bij die onzin.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:36:15 #36
71919 wonderer
pi_50739178
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dus het gaat er alleen maar om dat het "zichtbaar" is? Het is vervelend omdat je ermee geconfronteerd wordt?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:36:30 #37
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50739182
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vreemd dan dat er foto's op internet staan die iets anders laten zien.

Of zouden die bewerkt zijn?

En ik ben geen 'dude'.
nou sorry voor de dude dan.
nogmaals, de enige pik die ik vorig jaar zag, was een opblaasbare van rubber.
put
your
clothes
on!
pi_50739232
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dus het gaat er alleen maar om dat het "zichtbaar" is? Het is vervelend omdat je ermee geconfronteerd wordt?
Niet voor mezelf nee, maar als je net met een zesjarige langsloopt zal die niks snappen van mannen in leren pakjes en zwepen!

Ik vind het prima dat zoiets gehouden wordt, maar waarom midden in een stad op klaarlichte dag?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:38:08 #39
71919 wonderer
pi_50739240
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:35 schreef MWP het volgende:

Trots... trots... trots dat ze zich als relnicht weten te gedragen? Dat noem ik niet echt iets om trots over te zijn, en daarnaast verpesten te het ook mooi voor de 'rest'
Je mag je alleen uiten als dat conform de heersende mening is?

Kus jij je vriend wel eens op straat? Of hou je zijn hand vast?
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:38:59 #40
71919 wonderer
pi_50739266
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Niet voor mezelf nee, maar als je net met een zesjarige langsloopt zal die niks snappen van mannen in leren pakjes en zwepen!

Ik vind het prima dat zoiets gehouden wordt, maar waarom midden in een stad op klaarlichte dag?
Dan vertelt mamma of pappa dat er mensen zijn in allerlei vormen en maten, dat sommige mannen andere mannen liever vinden dan vrouwen, en lopen ze verder. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_50739369
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dan vertelt mamma of pappa dat er mensen zijn in allerlei vormen en maten, dat sommige mannen andere mannen liever vinden dan vrouwen, en lopen ze verder. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik weet het niet, nooit geprobeerd. Jij wel?

Ik kan me betere situatie's voorstellen hier met een kind over te beginnen.

Nogmaals: waarom moet dit overdag?
pi_50739422
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je mag je alleen uiten als dat conform de heersende mening is?

Kus jij je vriend wel eens op straat? Of hou je zijn hand vast?
Kussen inderdaad niet nee, ik vind het zelf ook niet prettig als ik twee mensen (hetero of homo) dat zie doen, dus dat bewaar ik voor als we samen zijn

En daarnaast gaat dit niet puur over jezelf uiten, of dacht je dat ze er normaal ook zo bij lopen als op die boot? Dit is puur een schreeuw om aandacht 'Kijk mij homo zijn!'. Wat allemaal prima is, maar dan hoef je niet terug te vallen in het standaard rolpatroon wat al jaren heerst, maar dan zou zo'n gayparade opeens een stuk minder leuk zijn natuurlijk om naar te kijken... ergo is het niet meer dan een circusact.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:44:41 #43
71919 wonderer
pi_50739440
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik weet het niet, nooit geprobeerd. Jij wel?

Ik kan me betere situatie's voorstellen hier met een kind over te beginnen.

Nogmaals: waarom moet dit overdag?
Omdat het de openbare zeden niet aantast, in tegenstelling tot wat mensen denken. Seriously, AMSTERDAM. Waar vrouwen in ondergoed achter de ramen zitten en op elke straathoek een etalage met opblaaspoppen en dildo's zit. Leg DAT maar eens aan je kind uit.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:46:19 #44
71919 wonderer
pi_50739496
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:44 schreef MWP het volgende:

[..]

Kussen inderdaad niet nee, ik vind het zelf ook niet prettig als ik twee mensen (hetero of homo) dat zie doen, dus dat bewaar ik voor als we samen zijn

En daarnaast gaat dit niet puur over jezelf uiten, of dacht je dat ze er normaal ook zo bij lopen als op die boot? Dit is puur een schreeuw om aandacht 'Kijk mij homo zijn!'. Wat allemaal prima is, maar dan hoef je niet terug te vallen in het standaard rolpatroon wat al jaren heerst, maar dan zou zo'n gayparade opeens een stuk minder leuk zijn natuurlijk om naar te kijken... ergo is het niet meer dan een circusact.
Nee, zo lopen de meesten er niet bij, daarom juist. Een dag per jaar waar je lekker los kan gaan en je jezelf niet hoeft te beperken tot de reguliersdwars. Een dag per jaar waar je je niet zoveel mogelijk hetero hoeft te gedragen om maar niet op te vallen. Een dag per jaar waar je kunt laten zien waar je voor staat, wat belangrijk voor je is.
pi_50739645
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Omdat het de openbare zeden niet aantast, in tegenstelling tot wat mensen denken. Seriously, AMSTERDAM. Waar vrouwen in ondergoed achter de ramen zitten en op elke straathoek een etalage met opblaaspoppen en dildo's zit. Leg DAT maar eens aan je kind uit.
Neem aan dat je met je kinderen niet door een hoerenbuurt gaat hossen.
pi_50739702
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee, zo lopen de meesten er niet bij, daarom juist. Een dag per jaar waar je lekker los kan gaan en je jezelf niet hoeft te beperken tot de reguliersdwars. Een dag per jaar waar je je niet zoveel mogelijk hetero hoeft te gedragen om maar niet op te vallen. Een dag per jaar waar je kunt laten zien waar je voor staat, wat belangrijk voor je is.
Waarom zou je jezelf sowieso moeten beperken? Waarom zou een homo zich meer moeten beperken dan een hetero? Net alsof elke homo zich zo onopvallend mogelijk gedraagt. Ik dacht dat je daarnet toch echt zei dat dat in Nederland helemaal niet nodig was En mijn inziens is dat ook helemaal niet nodig, iedereen kan hier gewoon zichzelf zijn zonder mensen voor het hoofd te stoten. Niemand vraagt ( iig in de Randstad niet) om je zo hetero mogelijk te gedragen.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:57:34 #47
71919 wonderer
pi_50739968
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:51 schreef MWP het volgende:

[..]

Waarom zou je jezelf sowieso moeten beperken? Waarom zou een homo zich meer moeten beperken dan een hetero? Net alsof elke homo zich zo onopvallend mogelijk gedraagt. Ik dacht dat je daarnet toch echt zei dat dat in Nederland helemaal niet nodig was En mijn inziens is dat ook helemaal niet nodig, iedereen kan hier gewoon zichzelf zijn zonder mensen voor het hoofd te stoten. Niemand vraagt ( iig in de Randstad niet) om je zo hetero mogelijk te gedragen.
Ik hoor van te veel kanten dat de tolerantie in rap tempo aan het afnemen is. Ik ken meer dan een homo hier op fok die niet uit de kast durft te komen tegenover zijn ouders, familie, vrienden of collega's. Verhalen over homo's die weggepest worden en in elkaar geslagen worden, in vijvers geduwd, of gewoon uitgescholden, zoals TS gewoon alweer bewijst.

De tolerantie in Nederland is flinterdun en bestaat meestal slechts uit het onovertuigende "ik heb niks tegen homo's hoor"... "als ze maar niet aan me zitten".
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:58:33 #48
71919 wonderer
pi_50740018
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Neem aan dat je met je kinderen niet door een hoerenbuurt gaat hossen.
't Is een prachtig stuk in het centrum van amsterdam en ligt gewoon op de route naar andere mooie stukjes.
pi_50740151
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik hoor van te veel kanten dat de tolerantie in rap tempo aan het afnemen is. Ik ken meer dan een homo hier op fok die niet uit de kast durft te komen tegenover zijn ouders, familie, vrienden of collega's. Verhalen over homo's die weggepest worden en in elkaar geslagen worden, in vijvers geduwd, of gewoon uitgescholden, zoals TS gewoon alweer bewijst.

De tolerantie in Nederland is flinterdun en bestaat meestal slechts uit het onovertuigende "ik heb niks tegen homo's hoor"... "als ze maar niet aan me zitten".
En een gayparade draagt bij aan het toenemen van de tolerantie mbt. homo's?
pi_50740204
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:57 schreef wonderer het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat als je homo bent en zeker als je er al jong voor bent uitgekomen dat je met pesterijen te maken krijgt. Ik weet niet of het ooit beter is geweest eigenlijk.
Als je jonger bent kun je om zoveel redenen gepest worden, ook omdat je dik bent of rood haar hebt.

Kan me niet voorstellen dat ouders, collega;s en vrienden nu intoleranter zijn dan een paar jaar geleden. De ene familie is vrijer en de andere conservatiever.
Wel is het belangrijk dat er hulpgroepen zijn voor homo's die door hun geaardheid problemen hebben met hun ouders, collega's of vrienden.

Maar vraag me serieus af of een gayparade een positieve invloed heeft op zulke mensen, en hun mening zal bijstellen...
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:06:10 #51
71919 wonderer
pi_50740319
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:02 schreef MWP het volgende:

[..]

En een gayparade draagt bij aan het toenemen van de tolerantie mbt. homo's?
Als mensen niet zo achterlijk zouden zijn en denken dat alle homo's in hun blote reet op bootjes hupsen, ja, waarom niet? Ik heb er destijds een hoop geleerd in ieder geval.
pi_50740360
Ik zeg afzinken die handel! Waarom moeten de spruiten der aarde geconfronteerd worden met deez' losbandigheid? Vind je t gek dat de voor galg ende rad opgroeien!?
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_50740549
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als mensen niet zo achterlijk zouden zijn en denken dat alle homo's in hun blote reet op bootjes hupsen, ja, waarom niet? Ik heb er destijds een hoop geleerd in ieder geval.
Die gedachte promoot je alleen maar met een gayparade, en juist daarom zouden we die gayparade niet moeten houden.
Als we willen promoten dat homo's óók doodnormale mensen zijn dan moeten we niet steeds gaan provoceren maar ons ook als doodnormale mensen gedragen. Dat gedoe de hele tijd met "Ik ben homo en trots en dat moet ik natuurlijk de hele wereld laten weten door met een roze string op een boot te gaan dansen" draagt echt niet bij tot meer tolerantie en mag ondertussen wel eens afgelopen zijn.
Als je niet doodnormaal bent is dat natuurlijk prima, maar het feit dat je homo bent is niet voldoende om niet meer doodnormaal te zijn.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 20:18:54 #54
71919 wonderer
pi_50740781
Ik ben met je eens dat de beeldvorming nogal gekleurd wordt (door de media die alleen de smeuiige boten eruit pikt). Maar ik vind niet dat mensen daarom maar moeten laten wat ze doen. Mensen die jou kennen en weten dat je homo bent, weten hopelijk ook dat jij niet in een roze string op een boot gaat staan. Is dat niet genoeg? Moeten mensen maar laten wat ze leuk vinden (want ik ga er niet vanuit ze gedwongen worden of zo) omdat andere mensen te stom zijn om hun medehomo's die dat niet leuk vinden te beoordelen op wat ze zijn in plaats van aan stereotypen vast te houden?

Dus eigenlijk: moet iedereen maar doen zoals jij doet, zodat jij niet wordt aangekeken op wat zij doen?
pi_50742282
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben met je eens dat de beeldvorming nogal gekleurd wordt (door de media die alleen de smeuiige boten eruit pikt). Maar ik vind niet dat mensen daarom maar moeten laten wat ze doen. Mensen die jou kennen en weten dat je homo bent, weten hopelijk ook dat jij niet in een roze string op een boot gaat staan. Is dat niet genoeg? Moeten mensen maar laten wat ze leuk vinden (want ik ga er niet vanuit ze gedwongen worden of zo) omdat andere mensen te stom zijn om hun medehomo's die dat niet leuk vinden te beoordelen op wat ze zijn in plaats van aan stereotypen vast te houden?

Dus eigenlijk: moet iedereen maar doen zoals jij doet, zodat jij niet wordt aangekeken op wat zij doen?
Hoho, dat is niet wat ik beweer
In essentie moet iedereen doen waar hij/zij zin in heeft, maar dat wil niet zeggen dat ik het gedrag niet mag afkeuren, en dat is wat ik hier doe.
Als men gezellig op een bootje wil staan dansen, ga je gang, maar waarom doen alleen homo's dat? Hebben hetero's die behoefte nooit? Of is het stiekem toch een manier om aan iedereen kenbaar te maken "jongens, vrijheid blijheid, we zijn homo".

Daarnaast durf ik nog wel zover te gaan dat je met zo'n gayparade de positie van homo's over de hele wereld in gevaar kunt brengen doordat je homo's op deze manier op een (zeker voor mensen met vooroordelen) negatieve manier in het nieuws laat komen. (Immers, deze beelden gaan de hele wereld over!). En dat lijkt mij niet de bedoeling. Als je wilt laten zien dat homo's ook normale mensen zijn die op een normale manier kunnen feesten dat maak je een keer een reportage in een normale gaybar, maar dit is natuurlijk niet de manier.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:08:59 #56
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_50742349
Afschaffen die flauwekul.

Zelfde geldt overigens voor de gay games.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  vrijdag 22 juni 2007 @ 21:49:05 #57
71919 wonderer
pi_50743675
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:06 schreef MWP het volgende:

[..]

Hoho, dat is niet wat ik beweer
In essentie moet iedereen doen waar hij/zij zin in heeft, maar dat wil niet zeggen dat ik het gedrag niet mag afkeuren, en dat is wat ik hier doe.
Als men gezellig op een bootje wil staan dansen, ga je gang, maar waarom doen alleen homo's dat? Hebben hetero's die behoefte nooit? Of is het stiekem toch een manier om aan iedereen kenbaar te maken "jongens, vrijheid blijheid, we zijn homo".
Het zijn helemaal niet alleen homo's die dat doen. Nou ja, op die boot wel, maar het doet er toch niet toe HOE het gebeurt? Carnaval, love parade... en nou niet aankomen met "maar dat heet toch niet de hetero parade", nee, want dat is de standaard. Het moet gay parade (en zo heet het niet eens geloof ik, het heet Amsterdam Pride) heten zodat mensen weten wat ze tegenkomen als ze er heen gaan. Net zoals een homobar een homobar heet, zodat bekrompen hetero's er niet nietsvermoedend naar binnen gaan en in hun kont geknepen worden. Labeltjes. Dat is alles. Je moet toch weten of je ergens in geinteresseerd zou kunnen zijn?
quote:
Daarnaast durf ik nog wel zover te gaan dat je met zo'n gayparade de positie van homo's over de hele wereld in gevaar kunt brengen doordat je homo's op deze manier op een (zeker voor mensen met vooroordelen) negatieve manier in het nieuws laat komen. (Immers, deze beelden gaan de hele wereld over!). En dat lijkt mij niet de bedoeling. Als je wilt laten zien dat homo's ook normale mensen zijn die op een normale manier kunnen feesten dat maak je een keer een reportage in een normale gaybar, maar dit is natuurlijk niet de manier.
Vanuit de hele wereld komen homo's naar de pride en bijvoorbeeld de gay games, omdat ze eindelijk een keer niet hoeven te doen alsof. Niet bang hoeven te zijn in elkaar geslagen te worden of zelfs tot de doodstraf veroordeeld omdat ze zijn wie ze zijn. Een keer per jaar zijn ze in de meerderheid. Het is een groot feest, waarbij de rollen een keer worden omgedraaid. En zo'n feest kun je prima gebruiken om ook een aantal dingen uit te dragen.

Mensen willen zoooo graag dat homoseksualiteit onzichtbaar blijft, zodat ze het kunnen negeren, doen alsof het niet bestaat. Lekkere tolerantie is dat. Maar homo's bestaan en mogen best doen wat ze doen. Ze zijn gelijk en ze zijn anders.

En wat betreft dat laatste, naar een reportage over een normale gaybar kijkt natuurlijk niemand. Mensen willen heel graag hun eigen vooroordelen in stand houden, kunnen zeggen "zie je wel!" Een reportage over een normale gaybar wordt genegeerd.
pi_50744263
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 21:49 schreef wonderer het volgende:

[..]
Mensen willen zoooo graag dat homoseksualiteit onzichtbaar blijft, zodat ze het kunnen negeren, doen alsof het niet bestaat. Lekkere tolerantie is dat. Maar homo's bestaan en mogen best doen wat ze doen. Ze zijn gelijk en ze zijn anders.
Je doet nu net alsof de gayparade afschaffen synoniem zou staan met het onzichtbaar maken van homoseksualiteit, maar dat is natuurlijk niet zo Zeker in Europa wordt er genoeg aandacht aan geschonken. Dat het voor anderen een uitlaatklep is kan ik me voorstellen, maar wat anderen ook al zeggen, houd dat lekker gezellig binnen vier muren en de rest v/d wereld er niet mee lastig
Niet iedereen (including me) heeft er behoefte aan om ermee geconfronteerd te worden. (En zeker als je in Amsterdam woont is dat zo goed als onmogelijk, of je moet je opsluiten in het grachtenpand) en een maand lang de lokale krantjes niet meer lezen.
quote:
En wat betreft dat laatste, naar een reportage over een normale gaybar kijkt natuurlijk niemand. Mensen willen heel graag hun eigen vooroordelen in stand houden, kunnen zeggen "zie je wel!" Een reportage over een normale gaybar wordt genegeerd.
De gaybar-reportage was natuurlijk maar een manier om aan te geven dat er ook legio andere opties zijn die overwogen kunnen worden om het imago van homo's op te poetsen anders dan zo'n opzichtige gayparade.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 22:16:04 #59
71919 wonderer
pi_50744673
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:05 schreef MWP het volgende:

[..]

Je doet nu net alsof de gayparade afschaffen synoniem zou staan met het onzichtbaar maken van homoseksualiteit, maar dat is natuurlijk niet zo
gay pride eerst, roze maandag daarna, want kermis vieren kun je ook zonder een boa en een pruik, dan roze zaterdag want nederland is toch al tolerant genoeg, daar heb je geen demonstraties voor nodig, schaf out tv ook maar meteen weer af want dat stopt homo's in een hokje en weet je , dat hele huwelijk, moet dat nou? Ze kunnen toch ook een partnerschap registreren?

Right.
quote:
Zeker in Europa wordt er genoeg aandacht aan geschonken. Dat het voor anderen een uitlaatklep is kan ik me voorstellen, maar wat anderen ook al zeggen, houd dat lekker gezellig binnen vier muren en de rest v/d wereld er niet mee lastig
ik wil er anders graag mee lastig gevallen worden. Mag dat dan niet?
quote:
Niet iedereen (including me) heeft er behoefte aan om ermee geconfronteerd te worden. (En zeker als je in Amsterdam woont is dat zo goed als onmogelijk, of je moet je opsluiten in het grachtenpand) en een maand lang de lokale krantjes niet meer lezen.
[..]

De gaybar-reportage was natuurlijk maar een manier om aan te geven dat er ook legio andere opties zijn die overwogen kunnen worden om het imago van homo's op te poetsen anders dan zo'n opzichtige gayparade.
En die dingen zijn er ook. Maar daar hoor je niemand over, want dat knaagt aan hun beeld dat ze van homo's hebben.
pi_50751131
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 22:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

gay pride eerst, roze maandag daarna, want kermis vieren kun je ook zonder een boa en een pruik, dan roze zaterdag want nederland is toch al tolerant genoeg, daar heb je geen demonstraties voor nodig, schaf out tv ook maar meteen weer af want dat stopt homo's in een hokje en weet je , dat hele huwelijk, moet dat nou? Ze kunnen toch ook een partnerschap registreren?

Right.
Laat out-tv alsjeblieft bestaan, recent onderzoek in Frankrijk heeft laten zien dat niet alleen homo's maar juist ook hetero's naar pinkTV kijken. En dat is nou precies een prachtig voorbeeld van een initiatief dat A) Op een normale manier aandacht schenkt aan homo's in onze samenleving. En B) Geen stereotype beeld veroorzaakt, hetgeen de gayparade wel doet.

Natuurlijk zou het te gek voor woorden zijn om alle homo-initiatieven de ban in te doen, maar dat heb jij mij ook nooit horen zeggen
Elke doelgroep heeft zijn/haar eigen activiteiten, en of dat nu homo's zijn, kijkers van omroep MAX of humoristen van de Vara maakt mij geen flikker uit. Waar het mij om gaat is dat een gay-parade een negatief imago oplevert voor homo's in het algemeen, onbewust leggen mensen toch de associatie tussen homo en nicht na zo'n parade.

Maak er wat mij betreft een museum plein-concert van, nodig bekende homo- en hetero-artiesten uit en gebruik dat om aandacht te vragen en om gezelligheid te creëren. Je bereikt precies hetzelfde, maar met een veel lager nicht-gehalte.

En nu ga ik slapen de tijd vliegt
  zaterdag 23 juni 2007 @ 01:57:32 #61
71919 wonderer
pi_50751294
Ik zeg ook niet dat jij het zegt, maar waar leg je de grens? De ene vindt dat de pride het verkeerde beeld oproept, een ander vindt dat het homohuwelijk dat doet. Wat moet "weg" en wat mag blijven?

Wat ik wil zeggen, is dat de bron niet moet veranderen, want dat nichterige gedoe is maar een heel klein gedeelte, maar de berichtgeving. DAAR moeten we met z'n allen aan gaan werken. Dat het nieuws niet die twee boten met halfnaakte kerels in beeld brengt, maar die 48 andere boten die met hooguit een knipoog aandacht vragen voor allerlei dingen.
pi_50758548
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 01:57 schreef wonderer het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij het zegt, maar waar leg je de grens? De ene vindt dat de pride het verkeerde beeld oproept, een ander vindt dat het homohuwelijk dat doet. Wat moet "weg" en wat mag blijven?

Wat ik wil zeggen, is dat de bron niet moet veranderen, want dat nichterige gedoe is maar een heel klein gedeelte, maar de berichtgeving. DAAR moeten we met z'n allen aan gaan werken. Dat het nieuws niet die twee boten met halfnaakte kerels in beeld brengt, maar die 48 andere boten die met hooguit een knipoog aandacht vragen voor allerlei dingen.
Een bruiloft heeft toch meer om zich hangen dan een tocht met losbandige aandachtshomo's? Het is gewoon niet iets waar je trots op hoort te zijn, net zo min als dat je trots op hetero zou moeten zijn. Dit laat ze eigenlijk weer zien als "aparte groep mensen" in plaats van gewoon je buurman. En dit geld niet voor mij, wel voor vele andere mensen die toch al niks met homo's hadden.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 14:27:12 #63
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50758726
Ook eens. Doe maar gewoon normaal .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:15:25 #64
71919 wonderer
pi_50759783
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 14:19 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Een bruiloft heeft toch meer om zich hangen dan een tocht met losbandige aandachtshomo's? Het is gewoon niet iets waar je trots op hoort te zijn, net zo min als dat je trots op hetero zou moeten zijn. Dit laat ze eigenlijk weer zien als "aparte groep mensen" in plaats van gewoon je buurman. En dit geld niet voor mij, wel voor vele andere mensen die toch al niks met homo's hadden.
Het is toch ook een aparte groep mensen? Ze hebben allemaal iets gemeen wat anderen niet hebben, namelijk dat ze op hetzelfde geslacht vallen.

Dat wil echter niet zeggen dat ze niet behandeld mogen worden zoals de "normale" buurman. Zolang dat niet gebeurt echter, zijn dingen als de pride nog nodig.

En je kan best trots zijn op hoe je met je seksualiteit omgaat, dat je uit de kast durft te komen enzo. Dat is niet altijd even makkelijk.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:25:03 #65
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_50760000
Homo's worden prima geaccepteerd hier, zolang je maar aan niets merkt dat ze homo zijn.

"Ik heb niets tegen homo's, maar...." Die hoor je erg vaak.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:27:44 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_50760053
Maar wonderer, ik denk dat homo's sneller geaccepteerd zullen worden als ze niet zo de aandacht naar zich toe trekken. Men weet wel dat ze er zijn, maar moet je je zo nodig als 'anders' profileren? Ik vind dat die gay pride homo's een verkeerd beeld geven van homo's als groep, terwijl er ook een heleboel homo's zijn (en ik ben er zelf één) die gewoon normaal doen en niet zo'n issue maken van hun seksualiteit. Als iedereen dat nou eens zou doen, zou het dan niet veel gemakkelijker geaccepteerd worden?
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:30:35 #67
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_50760116
Sommige mensen zijn nu eenmaal extravert en een beetje raar. Mag je dan omdat je homo bent jezelf niet zijn omdat dat acceptatie tegenwerkt?
Als ik homo was zou ik helemaal niet meer geaccepteerd willen worden.. als het zo moet. Dat is toch geen acceptatie?
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 23 juni 2007 @ 15:46:51 #68
71919 wonderer
pi_50760455
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:30 schreef tonja het volgende:
Sommige mensen zijn nu eenmaal extravert en een beetje raar. Mag je dan omdat je homo bent jezelf niet zijn omdat dat acceptatie tegenwerkt?
Als ik homo was zou ik helemaal niet meer geaccepteerd willen worden.. als het zo moet. Dat is toch geen acceptatie?
Ja, dat wilde ik dus ook zeggen. En dat heb ik ook gezegd tegen anderen Dat een "normale" homo zegt tegen een relnicht dat ie normaal moet doen, is toch hetzelfde dat een hetero tegen een normale homo zegt dat ie geen homo moet zijn?
pi_50760634
Misschien heeft het zelf niks met homoseksualiteit te maken maar met het Nederlandse: doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg.
Oftwel: je hoeft om jezelf te bewijzen je niet in het openbaar in een roze string te vertonen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:03:03 #70
71919 wonderer
pi_50760847
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien heeft het zelf niks met homoseksualiteit te maken maar met het Nederlandse: doe maar normaal, dan ben je al gek genoeg.
Oftwel: je hoeft om jezelf te bewijzen je niet in het openbaar in een roze string te vertonen.
Oh, ongetwijfeld. Maar dat wil niet zeggen dat als iemand die dat graag wil dat maar niet zou moeten doen omdat het publiek dan rare dingen gaat denken van mensen die dat NIET graag willen...
pi_50760955
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh, ongetwijfeld. Maar dat wil niet zeggen dat als iemand die dat graag wil dat maar niet zou moeten doen omdat het publiek dan rare dingen gaat denken van mensen die dat NIET graag willen...
Mwah, dan doe ze dat maar ' s nachts als ze uitgaan in uitgaansgelegenheden ofzo. Niet openbaar op straat.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:07:29 #72
181126 MouzurX
Misschien?
pi_50760985
Wat ben ik blij dat ik dat nog nooit heb gezien.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 16:22:54 #73
71919 wonderer
pi_50761462
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Mwah, dan doe ze dat maar ' s nachts als ze uitgaan in uitgaansgelegenheden ofzo. Niet openbaar op straat.
Vind ik niet. Ze doen niks tegen de wetten van de zedelijkheid (anders zou het ook gewoon niet mogen natuurlijk). Als ik iets niet wil zien, kijk ik een andere kant op, dan ga ik niet de persoon verbieden die het me laat zien.
pi_50761666
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ze doen niks tegen de wetten van de zedelijkheid (anders zou het ook gewoon niet mogen natuurlijk). Als ik iets niet wil zien, kijk ik een andere kant op, dan ga ik niet de persoon verbieden die het me laat zien.
Daarin zijn de meningen dus verschillend.
pi_50762539
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 15:27 schreef Viking84 het volgende:
Maar wonderer, ik denk dat homo's sneller geaccepteerd zullen worden als ze niet zo de aandacht naar zich toe trekken. Men weet wel dat ze er zijn, maar moet je je zo nodig als 'anders' profileren? Ik vind dat die gay pride homo's een verkeerd beeld geven van homo's als groep, terwijl er ook een heleboel homo's zijn (en ik ben er zelf één) die gewoon normaal doen en niet zo'n issue maken van hun seksualiteit. Als iedereen dat nou eens zou doen, zou het dan niet veel gemakkelijker geaccepteerd worden?
Dat dus.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 17:48:46 #76
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_50763936
er hangt ook altijd zo'n penetrante strontlucht in de stad nadat de gayparade is gehouden.. ik dacht eerst dat ik het me verbeelde, maar anderen ruiken het ook,vreemd...
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 23 juni 2007 @ 18:12:30 #77
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_50764650
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 17:48 schreef TeenWolf het volgende:
er hangt ook altijd zo'n penetrante strontlucht in de stad nadat de gayparade is gehouden.. ik dacht eerst dat ik het me verbeelde, maar anderen ruiken het ook,vreemd...
tijd dus om je reet es af te vegen nadat je gescheten hebt
put
your
clothes
on!
pi_50860299
Slotje.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_52521629
quote:

[..]

Een paar blote borsten vind ik wat anders dan blote konten-en piemels.
pi_52521830
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef klark het volgende:

[..]

Goede kick met een uitgebreide reactie.

pi_52524702
gayparade
je mag best homo zijn maar doe normaal dan.
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:38:24 #82
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52525225
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef MWP het volgende:
*Eens met TS

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik ben zelf ook homo en heb ook een bloedhekel aan dat overdreven gedoe. Wat je in je priveleven of thuis doet moet je helemaal zelf weten, maar dat gedoe op een boot hoeft van mij niet.
Aan de ene kant klagen dat we onderdrukt en gediscrimineerd worden en dat we vooral normaal zijn, maar aan de andere kant hard je best doen om niet normaal te doen.

Homo, hetero, lesbisch of wat dan ook, doe gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52526092
De gayparde is er omdat homo's bij de "Dance Parade"(om maar een voorbeeld te noemen) weggepest zouden worden. Omdat het "walgelijk" is. Zo hypocriet zijn we wel met zijn allen. Als wij het geil vinden is het goed, anders is het walgelijk.

De Gay Parade zal verdwijnen op het moment dat mensen als TS de gay parade niet meer walgelijk noemen en dat de Gay Parade en alle andere parades bevolkt worden door hetero's en homo's.
pi_52526115
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:15 schreef MouzurX het volgende:
gayparade
je mag best homo zijn maar doe normaal dan.
Wat vind jij van de Dance Parade in Rotterdam? Doen zij normaal?

Of is normaal doen volgens jou je gedragen als een hetero en genieten van schaars geklede dames?
pi_52526168
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat vindt jij van de Dance Parade in Rotterdam?
Leuke muziek?
pi_52526183
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:15 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Leuke muziek?
pi_52526357
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:12 schreef IHVK het volgende:
De gayparde is er omdat homo's bij de "Dance Parade"(om maar een voorbeeld te noemen) weggepest zouden worden. Omdat het "walgelijk" is. Zo hypocriet zijn we wel met zijn allen. Als wij het geil vinden is het goed, anders is het walgelijk.

De Gay Parade zal verdwijnen op het moment dat mensen als TS de gay parade niet meer walgelijk noemen en dat de Gay Parade en alle andere parades bevolkt worden door hetero's en homo's.
Ja klopt, mensen zoals ik zijn ervoor om alle homo's gewoon met een tattoo op hun voorhoofd te verplichten zodat wij normale mensen niet met die zieken worden verward

Wat denk je nou man, ik weet alleen dat veel homo's het zelf nieteens leuk vinden en dat het voor de minder intelligente van de samenleving (wilders-fanaten, nazis, boeren etc.) alleen maar weer een herinnering is van: "Oh daar heb je die vieze flikkers weer".

Daarbij gaan ze ook meteen zo gigantisch hoerig doen dat het hele image dat homo's geen vieze dieren zijn ook weer weg is.
pi_52526481
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ja klopt, mensen zoals ik zijn ervoor om alle homo's gewoon met een tattoo op hun voorhoofd te verplichten zodat wij normale mensen niet met die zieken worden verward
Dat zei ik niet. Je zei dat het walgelijk was en daarmee heb je zelf onopzettelijk duidelijk gemaakt waar het over gaat.
quote:
Wat denk je nou man, ik weet alleen dat veel homo's het zelf nieteens leuk vinden en dat het voor de minder intelligente van de samenleving (wilders-fanaten, nazis, boeren etc.) alleen maar weer een herinnering is van: "Oh daar heb je die vieze flikkers weer".
Klopt. Maar als die mensen nou een andere denkwijze zouden hebben zouden homo's er ook niet zoveel last van hebben.
quote:
Daarbij gaan ze ook meteen zo gigantisch hoerig doen dat het hele image dat homo's geen vieze dieren zijn ook weer weg is.
Even hoerig als de dames bij de danceparade?
pi_52526571
Ik denk dat het probleem is dat de Gay Parade door sommigen als het enige homo-"dingetje" wordt gezien.

Terwijl het voor de meeste mensen gewoon een dans parade is alleen dan voor homo's. En dat er veelhomo's zijn die helemaal niet van dat soort dingen houden.
Net als je hetero's hebt die niet van parades houden.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:06:40 #90
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52528993
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Wat vind jij van de Dance Parade in Rotterdam? Doen zij normaal?

Of is normaal doen volgens jou je gedragen als een hetero en genieten van schaars geklede dames?
Dance Parade of dat soort feesten vind ik ook niet normaal. Wat is er normaal aan een halfontklede vrouw die met haar tietenschuddend op een praalwagen staat. Sorry hoor, maar ook dat vind ik overdreven en niet nodig.

Waarom moeten we van dit soort feesten hebben om te laten zien wat we in huis hebben?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')