abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50737877
Eindelijk een goede linksback, lang geleden zeg. De laatste was Ruud Heus
We're the boys from Rotterdam
pi_50737928
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef Rotterdam-Zuid het volgende:
Eindelijk een goede linksback, lang geleden zeg. De laatste was Ruud Heus
ja, maar De Cler mag Ruud's schoenen nog niet poetsen
pi_50737948
Nu Gio nog, voor een verdedigende rol voor de verdediging, en makaay

Dat gewacht ook altijd
pi_50737953
quote:
Tim de Cler is vrijdag officieel gepresenteerd als speler van Feyenoord. De verdediger toonde zich verheugd met de overgang naar De Kuip. ‘Ik kom uit een echte Feyenoord-familie, van kinds af aan ben ik supporter van deze club geweest. Het was daarom voor mij geen moeilijke keuze toen de club bij mij aanklopte.’

Nadat De Cler op het begin van de middag medisch gekeurd werd (zie video), volgde om vijf uur de perspresentatie. Naast de verdediger was daarbij ook technisch manager Peter Bosz aanwezig. Bosz zei ontzettend blij te zijn met de komst van De Cler. ‘Er zijn in Nederland niet veel linkervleugelverdedigers, laat staan goede linkervleugelverdedigers. Daarom zijn we hartstikke blij dat we met Tim de Cler een Nederlands international vast hebben kunnen leggen.’

De Cler was na vijf jaar AZ toe aan een nieuwe uitdaging in zijn carrière. Aanvankelijk toonde PSV interesse in de verdediger, maar de afgelopen twee dagen ‘heeft Feyenoord heel snel gehandeld met AZ en met Tim zelf’, aldus Bosz.

De Cler had vanaf het eerste contact met Feyenoord een heel goed gevoel bij de club. ‘De plannen van Feyenoord en de mensen binnen de club hebben daarvoor gezorgd. Natuurlijk heeft Feyenoord een teleurstellend seizoen achter de rug, maar ik ga de uitdaging hier aan om met de club terug te keren naar de top. De trainer spreekt mij heel erg aan en de plannen die er liggen geven mij het vertrouwen dat het gaat lukken. Ik vind het een grote eer om voor Feyenoord te spelen.’

Voor Feyenoord betekent de komst van De Cler de derde aanwinst voor het nieuwe seizoen. Eerder werden Luigi Bruins en Andwélé Slory al vastgelegd. Bosz: ‘Ik denk dat het met de komst van Tim de Cler en Bert van Marwijk makkelijker wordt om spelers aan te trekken, dat geeft vertrouwen naar mogelijke versterkingen. Het eerste schaap is in ieder geval over de dam.’
Het officiële nieuwsbericht van Feyenoord.nl

Lijkt wel alsof iedereen die een contract tekent bij Feyenoord verplicht moet zeggen hoe geweldig de plannen van Peter Bosz zijn, en dat ze dáárom zo ontzettend veel vertrouwen hebben in de toekomst van Feyenoord, en hierdoor een dusdanig goed gevoel kregen dat ze hebben getekend bij Feyenoord.

Waarschijnlijk om 'nieuwe schapen' over de dam te lokken.

Edit: Ik snap overigens heus wel dat als je net getekend hebt niet eventjes de plannetjes van Bosz gaat zitten kraken, maar dit ligt er zó dik bovenop.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tomatenboer op 22-06-2007 19:03:25 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:00:34 #6
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_50738033
De cler ... naja opzich niet slecht toch
Minds are like parachutes. They only function when open.
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:02:52 #7
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_50738099
Kan de laatste voortaan niet een linkje naar het nieuwe topic achterlaten..
Scheelt weer klikken..
tnx
pi_50738193
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef Tomatenboer het volgende:

Lijkt wel alsof iedereen die een contract tekent bij Feyenoord verplicht moet zeggen hoe geweldig de plannen van Peter Bosz zijn, en dat ze dáárom zo ontzettend veel vertrouwen hebben in de toekomst van Feyenoord, en hierdoor een dusdanig goed gevoel kregen dat ze hebben getekend bij Feyenoord.

Waarschijnlijk om 'nieuwe schapen' over de dam te lokken.
Proberen ze ook als je vertrekt. Dan ga je in goed overleg met een goed gevoel weg
Woo-loo-loo!
pi_50738422
Ben benieuwd wat er nog komen gaat de komende weken.
pi_50738431
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:00 schreef Demon_Hunter het volgende:
De cler ... naja opzich niet slecht toch
nee
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:02 schreef ursel het volgende:
Kan de laatste voortaan niet een linkje naar het nieuwe topic achterlaten..
Scheelt weer klikken..
tnx
nee
pi_50738525
Nee niet slecht of nee wel slecht?
pi_50738552
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:16 schreef Sloggi het volgende:
Nee niet slecht of nee wel slecht?
niet slecht, goede aankoop
pi_50738642
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:17 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

niet slecht, goede aankoop
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:22:51 #14
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50738722
Tim Vind Plek

Ik begin een goed gevoel te krijgen voor het komende seizoen. Hopelijk komen de rest van de grote aankopen snel
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50738803
De Cler is geen jood meer blijkbaar?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50738835
Nou, de reacties in het vorige topic waren meer dan verdeeld. De Cler komt uit een Feijenoordgezin, dat is een pre.
That's all folks!
pi_50738862
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:24 schreef Suijk het volgende:
De Cler is geen jood meer blijkbaar?
geen idee of ie koosjer eet

nee, het clubbelang gaat bij mij voor
pi_50738899
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:26 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

geen idee of ie koosjer eet

nee, het clubbelang gaat bij mij voor
Ok, het is ook geen directe overgang natuurlijk en niet een typische Ajacied.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:28:30 #19
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_50738926
de Cler als aanwinst? Bedankt voor de punten alvast komend seizoen!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_50738942
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:27 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ok, het is ook geen directe overgang natuurlijk en niet een typische Ajacied.
daarbij heeft hij, in tegenstelling tot Griek, wel wat toe te voegen
pi_50738944
Goed nieuws of niet?
quote:
Feyenoord volgend jaar weer één club
Door PAUL VAN DEN BOSCH

ROTTERDAM - Als Feyenoord precies een eeuw oud is, op 19 juli 2008, moet het weer één club zijn. De profclub, amateurvereniging en het gelijknamige stadion zijn dan verenigd in een koepelorganisatie.

Bestuurders van de diverse geledingen na de ondertekening van het 'Eenheidsakkoord' FOTO ARIE KIEVIT De drie geledingen van Feyenoord ondertekenden vrijdag in de Kuip een intentieverklaring.
,,Een historische stap,’’ sprak de vertrekkende president-commissaris van de profclub, Gerard Kerkum. ,,Feyenoord was ooit één, heeft daarna decennia interne strijd geleverd en wordt straks gelukkig weer een eenheid.’’

In 1978 voltrok zich binnen Sportclub Feyenoord een splitsing tussen de prof- en amateursectie, die tot de dag van vandaag de meerderheid van de aandelen van het stadion in bezit heeft.
De amateurafdeling wilde niet opdraaien voor eventuele verliezen van de profs. ,,En bij een profclub is het lastig als je op een ledenvergadering van de amateurs moet uitleggen waarom topspelers als Van Hanegem of Jansen bepaalde salarissen verdienen,’’ aldus Kerkum, die 30 jaar geleden zelf betrokken was bij de opsplitsing.

Drie commissies onderzoeken het komende jaar hoe Feyenoord weer één kan worden.
Het is bedoeling dat de drie geledingen een eigen verantwoordelijkheid houden, vooral op financieel gebied, maar onder één overkoepelend bestuur zullen vallen. De samensmelting leidt in de praktijk ook een kostenbesparing. Alle partijen hebben afgesproken dat zij alle bezittingen zullen inbrengen. Dat betekent in het geval van de amateurclub het meerderheidsbelang van N.V. Stadion Feijenoord.

De komende jaren wil Feyenoord enkele honderden meters verderop, op sportpark Varkenoord, een nieuw en groter stadion neerzetten. Dat moet, hoopt de club, plaats bieden aan 70.000 toeschouwers.
Ook in het kader van deze nieuwbouw is het volgens Feyenoord beter om weer één organisatie te worden. Hoewel het de gemeente Rotterdam wettelijk niet is toegestaan om daarvoor directe subsidie te geven aan een betaald voetbalclub, is men op het stadhuis wel nadrukkelijk bij de plannen betrokken. Een nieuwe Kuip past bij het streven van Nederland en België om het WK 2018 binnen te halen.

President-commissaris Kerkum treedt op 1 juli in die functie af, zoals de bedoeling was. Dick van Well, nu nog commisarris, neemt het vanaf die dag over bij Feyenoord.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50738989
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Goed nieuws of niet?
[..]
Waarom zijn ze dan in 1978 gesplitst vraag ik me dan af..
  vrijdag 22 juni 2007 @ 19:31:32 #23
124172 Maikalo
Feyenoord 1908
pi_50739019
Ik vind het nogal een verschil of dat nou De Cler komt, of bijvoorbeeld een Kluivert of Seedorf. Dat zijn spelers die ademen gewoon ajaxlucht. Voor De Cler is het echt al een poosje terug, en is hij nooit echt gelukt. Ook de Feijenoordfamilie is een pré.

En ook vind ik in dit geval kwaliteit en clubbelang gaan boven het feit dat hij een invaller bij ajax was. Het is gewoon een van de spelers waar een ploeg op kan bouwen. Dat is van belang voor dit team. Niet dat er allemaal Rotterdammers staan.
"Ja."
"Wat ja?"
"Ja toch!!"
pi_50739100
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:31 schreef Maikalo het volgende:
Ik vind het nogal een verschil of dat nou De Cler komt, of bijvoorbeeld een Kluivert of Seedorf. Dat zijn spelers die ademen gewoon ajaxlucht. Voor De Cler is het echt al een poosje terug, en is hij nooit echt gelukt. Ook de Feijenoordfamilie is een pré.

En ook vind ik in dit geval kwaliteit en clubbelang gaan boven het feit dat hij een invaller bij ajax was. Het is gewoon een van de spelers waar een ploeg op kan bouwen. Dat is van belang voor dit team. Niet dat er allemaal Rotterdammers staan.
Rotterdammers staan er al jaren niet meer in.
pi_50739129
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:
Goed nieuws of niet?
[..]
ja lijkt mij wel
al is dit dan wel weer vreemd
quote:
Het is bedoeling dat de drie geledingen een eigen verantwoordelijkheid houden, vooral op financieel gebied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')