Is dat werk niet een beetje boven haar verstandelijke vermogens?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:07 schreef Aoristus het volgende:
Zelfs Gonny van Oudenalle is ooit schoenenpoetser op schiphol geweest
Ze lulde en poetste, daarom is ze in de reklame gegaan. Wat kan Pastors?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Is dat werk niet een beetje boven haar verstandelijke vermogens?
Geen idee. Wachtgeld trekken schijnt hem aardig af te gaan...quote:
Dat zou ik ook kinderachtig vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:03 schreef Victor_Eremita het volgende:
Wat nou kinderachtig?
Als Wouter Bos zo lang zou thuiszitten en Geert Wilders zou hem een dergelijke brief sturen, zou heel Fok! Geertjuh toejuigen.
Sinds het ze uitkomt, we hebben het over politiek hèquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:19 schreef Kadesh het volgende:
Sinds waneer maakt Groen Links zich druk om de wachtgeld regeling?
Als je bij GL zit, dan is het een beetje hypocriet om je wel te verzetten tegen het "do as I say, don't do as I do"-principe bij partij a en vervolgens bij mensen uit je eigen partij het met de mantel der liefde bedekken, zeker nu die partij er een handje van heeft...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef Kees22 het volgende:
De briefschrijver wordt hier aangesproken op de daden van anderen, dat is natuurlijk niet eerlijk.
Als het zover komt zijn ze niet te beroerd om het nog een keer aan te halen hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef Dagonet het volgende:
Anders ga je even iemand publiekelijk neerschoppen.
Zoiets moet je gewoon bewaren tot Pastors weer de politiek ingaat en over uitkeringen begint. Nu is het wel erg natrappen
Een ieder kiest het beroep dat hem aanstaat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:
Zozo, al anderhalf jaar werkloos. Zolang ben ik zelf nog niet eens werkloos geweest.
Schandalig om dat te horen van iemand die niets anders heeft gedaan dan te zeiken over uitkeringsgerechtigden enz..
Ik vraag mij eigen af waar al die mensen nu zijn die altijd de mond vol hebben over zelfredzaamheid en eigen verantwoordelijkheid enz.
Zo zie je maar weer dat het leven van een werkloze niet makkelijk is en dat niet iedereen geboren is om tomaten te plukken of om een tractor te besturen.
Gebruikten die dezelfde retoriek als Pastors tegen mensen zonder werk?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:12 schreef Jeanne_Darc het volgende:
Nee, en Tara Singh Varma ook niet.![]()
Net of GroenLinks zelf geen ex kamerleden heeft die van de wachttijd regeling profiteren.
Hij is helemaal niet anderhalf jaar werkloos. Pastors heeft zich in de verkiezingstijd stevig ingezet voor zijn partij Eén-NL, en de verkiezingstijd is nu denk ik 8 maanden geleden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:23 schreef MrSASO het volgende:
Zozo, al anderhalf jaar werkloos. Zolang ben ik zelf nog niet eens werkloos geweest.
Met als verschil dat WW'ers een sollicitatieverplichting hebben en "wachtgeld genieters" niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een niveau weer.Kut-politici. Wachtgeld betreft gewoon een WW-verzekering, waar Pastors ongetwijfeld premie voor heeft afgedragen, het is dus gewoon volkomen terecht dat Pastors gebruik maakt van zijn verzekering. Verder doelde Pastors met zijn uitspraken vooral op langdurig werklozen die al uit de WW-verzekering zijn en dus in de bijstand zitten, zij zijn vaak erg kieskeurig wat betreft een baan maar hebben daar gezien hun arbeidsverleden geen enkel recht toe.
Hij krijgt sinds 1,5 jaren wachtgeld.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij is helemaal niet anderhalf jaar werkloos. Pastors heeft zich in de verkiezingstijd stevig ingezet voor zijn partij Eén-NL, en de verkiezingstijd is nu denk ik 8 maanden geleden.
Dat is inderdaad niet goed en betreft een algemeen probleem met wachtgeldregelingen. Maar het is even om aan te geven dat Pastors niet onder de groep valt waar hij eerder op doelde met zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:21 schreef MaGNeT het volgende:
Met als verschil dat WW'ers een sollicitatieverplichting hebben en "wachtgeld genieters" niet.
Dat kan wel zijn, maar in die tijd is hij zeker niet werkloos geweest.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef MaGNeT het volgende:
Hij krijgt sinds 1,5 jaren wachtgeld.
Want? Hij is er in anderhalf jaar nog niet in geslaagd om een voltijdbaan te vinden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet goed en betreft een algemeen probleem met wachtgeldregelingen. Maar het is even om aan te geven dat Pastors niet onder de groep valt waar hij eerder op doelde met zijn uitspraken.
Onzin, hij heeft in het bestuur van een landelijke partij gezeten, is lijsttrekker geweest en heeft zich beziggehouden met lezingen.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:25 schreef MaGNeT het volgende:
Want? Hij is er in anderhalf jaar nog niet in geslaagd om een voltijdbaan te vinden.
Voor uitkeringstrekkers zijn die banen er zeker. Ik refereer aan de brief GroenLinkser voor een tiental voorbeelden. Het is voor Pastors nog op geen enkele manier noodzakelijk zich op banen onder zijn niveau te richten. Zijn werkloosheidsuitkering, waar hij zelf premie voor af heeft gedragen, is immers nog niet afgelopen. Hij heeft dus nog gewoon het volste recht om kieskeurig te zijn, een bijstandstrekker die al 10 jaar pilsjes drinkt heeft geen recht om kieskeurig te zijn.quote:En dat voor iemand die zegt dat er voor iedereen werk is; als je maar wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |