Benieuwd wanneer de laatste poging is geweest.quote:
Kan van alles zijn. Ook niet uitgesloten is 'iets' met Israel, de VS was in die periode iig helaas een stuk achterdochtiger tegenover de Joodse medemens.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:10 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer de laatste poging is geweest.
Misschien is 1 wel iets met JFK ja.
Nee, dat zijn de 8 'kroonjuwelen'. Dan staat het uitgewerkt in een van de overige 691 pagina's. Al vraag ik me af of ze het bij naam zouden noemen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 09:07 schreef Klopkoek het volgende:
Is dat de inhoudsopgave? Waar moet ik dan uit afleiden dat de CIA LSD op burgers heeft gebruikt zoals wordt beweerd?
Bron?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:23 schreef Evil_Jur het volgende:
LSD op burgers werd in '77 al in de senaat geschreeuwd, dat is dus al behoorlijk bevestigd.
Vreemde verhalen, paar vragen die bij me opkomen:quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:42 schreef B-FliP het volgende:
Wiki heeft er heel uitgebreide uitleg over:
Project MK_Ultra
History Chanel over MK-Ultra
Het topic dat ik hier voorheen over ge-opend had...
Onethisch onderzoek in Mind Control: MKULTRA
- These studies weren't conducted merely to satisfy the CIA's scientific curiosity -- the Agency was looking for weapons that would give the United States the upper hand in the mind wars...quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
Vreemde verhalen, paar vragen die bij me opkomen:
- Waarom zou de CIA geinteresseerd zijn in de uitwerkingen van drugs? Toen zwarte criminelen systematisch als proefkonijn werden gebruikt was de CIA (of de voorloper ervan) er ook niet bij betrokken.
- Het stuk over hoe je mensen zo ver krijgt dat ze drugs in nemen is ook een beetje vaag.
On the Senate floor in 1977, Senator Ted Kennedy said:quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:10 schreef Klopkoek het volgende:
Bron?
't is op zich erg prettig als je mensen een 'waarheidsserum' kunt geven, waarna ze honderduit kleppen. Scheelt je een hoop gedoe met martelen enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 11:15 schreef Klopkoek het volgende:
- Waarom zou de CIA geinteresseerd zijn in de uitwerkingen van drugs? Toen zwarte criminelen systematisch als proefkonijn werden gebruikt was de CIA (of de voorloper ervan) er ook niet bij betrokken
''Iets'' met JFK. Heerlijk vaag antwoord waarmee men zijn Amerikanofobie in stand kan houdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 15:36 schreef Silaz het volgende:
Het valt me op Dat gewoon de 1e van de ´Inhoudsopgave´ volledig gecensureerd is. Wat zou er denken jullie instaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |