OOHOOO!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Wel chill, gister in de problemen geraakt op school
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dan maak je het leuk![]()
Of je vraagt iemand anders even of hij wil komen sexen![]()
Ja komopquote:
tegen mij praat ie welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:07 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik ken em beter dan jij hem kent![]()
Ze is monogaam, dus dat doet ze niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja komop![]()
Een oplossing is zo gevonden![]()
Gelukkig maarquote:
Zowiezo, scholen die schorsenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Wezzel het volgende:
[..]
niet naar gym gaan maar bier drinken, waardoor we bijna waren geschorst
Met mij in de buurt zegt ie geen woordquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met mij in de buurt zegt ie geen woord.
Zolang komkommers geen mensen zijn boeit dat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ze is monogaam, dus dat doet ze niet.
Zolang het bij *bijna* blijft is het een mooie redenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Wezzel het volgende:
[..]
niet naar gym gaan maar bier drinken, waardoor we bijna waren geschorst
Als ik naast hem ga zitten begint hij te flippenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Met mij in de buurt zegt ie geen woord.
gewoon middelbare school, maar we zouden ook nog is de gymles van een andere klas hebben verpest en allemaal onzin die nergens op sloeg.. Ouders werden zelfs gebeld, terwijl als we gewoon niet waren gekomen en ze niks wisten we die uurtjes alleen in meosten halen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Zowiezo, scholen die schorsen
Wat doe je voorn skooltje?
dan kan ik een nieuwe school zoekenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef oshiro het volgende:
[..]
Zolang het bij *bijna* blijft is het een mooie reden
Wij gingen soms in de mediatheek bier drinken
Ja wie de hell ben jij nouquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hij had altijd een heul grote bek tegen mij op internet, maar IRL flash ik em jeweets![]()
Ouders gebeltquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Wezzel het volgende:
[..]
gewoon middelbare school, maar we zouden ook nog is de gymles van een andere klas hebben verpest en allemaal onzin die nergens op sloeg.. Ouders werden zelfs gebeld, terwijl als we gewoon niet waren gekomen en ze niks wisten we die uurtjes alleen in meosten halen..
Bier vanavond ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef mash_ het volgende:
en als ik nu een salto zou maken krijg ik pijn in mijn hoofd
was me moeder ook helemaal pissed, dat ik midden op de dag bier ging drinken enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Ouders gebelt![]()
![]()
![]()
Zelfs bij mij deden ze dat niet
Internet heroquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:13 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Hij had altijd een heul grote bek tegen mij op internet, maar IRL flash ik em jeweets![]()
Verklaar je nader.quote:
ja, echtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:07 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook welmaar vorige keer praten hij toch echt
nouja tot een uur of 2. daarna niet meer tot s ochtends maarja
Topperquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb nog 1 flesje bier en hele hoop andere nzooien een vriend van me komt langs. dus ja
jij welquote:
dr staat een zip in de tuin hier jaquote:
Dat was een leuke jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
vorige week had ik echt weer gewelidge gesprekken![]()
Zeg je broertje eens dat ie even smaak moet krijgenquote:
ja kan je meteen zien of je een leven hebt of nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:15 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Dit is hét topic om je post gemiddelde op te schroeven!
Daar heb je geen topic voor nodig hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Wezzel het volgende:
[..]
ja kan je meteen zien of je een leven hebt of niet
mja ik had ook nog met anderen mensen zitten pratenquote:
truequote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:16 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
OMG, van je broertje toch ofso,,die zocht nen scootoe![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |