Corsten is goed hoor. Maar je moet ervan houden.quote:
Als jij dat wilt. Ik draai er wel een tapdansje uit hoorquote:
Dat zou best eens kunnenquote:Hmm, goede vraag. Misschien om het klasseverschil en zijn karakter te benadrukken? Catherine komt uit een goede familie, hij is wees.
Dat was zijn vrouwquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Oona?
Eli + 1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef ElizabethR het volgende:
Geraldine
Nee, alleen jij wist het niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
Nou komen de onmogelijke vragen weer.
Ja, wat doe je hier? Scheer je wegquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ja hallo ik ben de enige overgebleven jonkie hier volgens mij.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zie net je profiel. Ben jij van 1988????quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
WA +1quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Aflaat?
Nu niet meerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Dankjewel. Mijn doel is om ooit zoveel te weten als jij.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik zie net je profiel. Ben jij van 1988????
Driewerf en dik en dubbel respect voor jouw kennis man!!!!![]()
![]()
![]()
Gezelligquote:
Zooooo, dat is snel!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:36 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Beatles Revolver
Vind je't niet lekker?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb tien jaar geleden het laatste biertje gedronken. Misschien wel vijftien jaar geleden.
Wow!!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:41 schreef Neleos het volgende:
Palm
Wieckse
Jupiler
Leffe
Gulden Draeck
Orval
La Chouffe
Kasteel
Grimbergen
Maes
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:43 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Vind je't niet lekker?
Het is het enige wat ik lust. Bier en wijn. Ik hoef die gedestilleerde rotzooi en smerige mixjes allemaal niet.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb tien jaar geleden het laatste biertje gedronken. Misschien wel vijftien jaar geleden.
Alleen als hij ze allemaal heeft uitgeprobeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |