Klopt, VOL is absoluut antiBAN.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef BarryK het volgende:
nowlive honkbalhandschoen voor huub (hadden ze toch al gestuurd?)
Palma is toch al weg?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
het zijn anders wel de lievelings bloemen van Huub Zonnebloemen.
bedoel je mij 2006quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Die Robert 6000 heeft ze echt niet op 'n rijtje.![]()
![]()
![]()
Daarom zeg ik, verkeerd kaartje weer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
alle quotes tot nu toe van hem zijn nageaaptquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Ik háát Huub nu echt... met zijn MOOOOOOI
Rot toch op man, verzin eens iets zelf
huub ziet dennis echt wel als een bedreiging ; in zijn relatie, en in het spel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:34 schreef Day het volgende:
Als ik de gesprekjes van Lieke en Huub zo volg, kan Dennis best nog wel eens voor problemen tussen ze zorgen, zónder er zelf veel voor te hoeven doen.
Lieke is er op gebrand Dennis in hun groepje te krijgen, van Huub hoeft dat niet zo. Lieke wil graag mee naar Rotterdam, Huub ziet dat absoluut niet zitten,niet zonder hem.
Ik dacht van Lieke?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Geeft hij ook ronduit toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
alle quotes tot nu toe van hem zijn nageaapt
Maar deze is wel erruggg irritantquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Hij pikt ze op van anderen.. herhaalt ze zo'n weekje tot in den treuren... totdat je jezelf erop betrapt dat je het ook gaat overnemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
goeie thx.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef demins het volgende:
Herhaling Jensen! van gisteren nu op RTL5....
ja vreselijk... mooi...past niet bij Huubquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:40 schreef easysatellite het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar hij heeft lang voor dat Lieke in het huis zat iemand, ik weet niet meer wie, zonnenbloemen gestuurd en bij een zonnenbloemkaart gezegt dat het zijn lievelingbloem was.quote:
Hij mag idd alles zeggen, maar moooooooooooiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van MOOIIIIIIIIIIIIIII, godver kunnen ze daar geen cp op zetten dat als ze dat zeggen ze 10 cp betalen.
Heel gek , maar als Japio het zegt kan ik he stukken beter hebben...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:44 schreef petraa het volgende:
Ik word gek van MOOIIIIIIIIIIIIIII, godver kunnen ze daar geen cp op zetten dat als ze dat zeggen ze 10 cp betalen.
nou, dat is een eenmansactie van een VOL-ler , als je VOL even doorleest dan zie je dat velen het ook niet begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef Day het volgende:
VOL heeft Natasia bloemen gestuurd? Waarom?
(Vraag ook Huub zich af)
Nee daar kan ik het ook niet van hebben. Ik kan dat hele woord niet meer horen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heel gek , maar als Japio het zegt kan ik he stukken beter hebben...
Wat doet hij dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:45 schreef Day het volgende:
Leuk Huub, wat je nu doet!
ja ik ook dat is ook de vader van de uitspraak...en als Huub het zegt:denk je '"nepkloot"quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Heel gek , maar als Japio het zegt kan ik he stukken beter hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |