lieke laat zich nu erg kennen, ze komt nu over als de slavin van huub en jaap die dennis naar binnen moet trekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt uit dat Huub ook kan incasseren en voor zijn fouten uitkomt. Ik snap dit niet zo goed. Dennis zegt alles te weten, waarom dan deze gesprekken. Ik zou hem laten barsten, dat watje.
Dit gesprek heeft dan ook totaal geen nut en bewijs maar weer eens dat Lieke totaal geen verstand heeft van het spel, tenzij het haar voorgekauwd wordt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Lieke legt uit dat Huub ook kan incasseren en voor zijn fouten uitkomt. Ik snap dit niet zo goed. Dennis zegt alles te weten, waarom dan deze gesprekken. Ik zou hem laten barsten, dat watje.
hoezo? Ze voelen zich sterker met iemand erbij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:01 schreef beequeen het volgende:
Daarom heb ik zo'n hekel aan Lieke. Ze heeft Huub alleen maar zwakker gemaakt met haar gezeik. Opzouten met die trut.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:01 schreef Day het volgende:
Lieke vertelt aan Dennis dat je als nieuweling een keuze moet maken. Zelf heeft ze dat niet gedaan, ze kon niet anders dan kiezen voor Huub. BAN kotste haar bij voorbaat al uit EN Huub zou het nooit geaccepteerd hebben als ze een ander keuze gemaakt had.
Prima toch, wat moet je met zo'n mietje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef mazaru het volgende:
Als Lieke zo doorgaat, dan jaagt ze die jongen echt naar BAN
Hoe wou je die er uit krijgen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan Lieke. Ze heeft Huub alleen maar zwakker gemaakt met haar gezeik. Opzouten met die trut.
Volgens mij heeft Huub altijd van dat soort meisjes, Hedda kon ook zo oeverloos zwammen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daarom heb ik zo'n hekel aan Lieke. Ze heeft Huub alleen maar zwakker gemaakt met haar gezeik. Opzouten met die trut.
Dat weten we nog niet.quote:
mmja, oppervlakkig toch, maar mss had hij geen behoefte om haar beter te leren kennen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:05 schreef robert2006 het volgende:
dennis heeft nu al door wat voor een speler lieke is, hij kent haar natuurlijk al voor de kooi
Hij zegt dat hij alles weet via de streams, dan hoef je toch niet dagen te doen om te bepalen bij wie je je wilt aansluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:03 schreef 2live het volgende:
[..]
hoezo? Ze voelen zich sterker met iemand erbij.
Moet Dennis dan niet met ze praten? Als je een keuze maakt moet je dan automatisch niet meer met de anderen praten?
Nee dat weet hij allang, maar dat je jezelf niet meteen in de kaart laat kijken hoort wel bij het spel. Jaap dacht het trouwens ook te weten toen hij binnenkwam, en kijk wat hij deed.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij alles weet via de streams, dan hoef je toch niet dagen te doen om te bepalen bij wie je je wilt aansluiten.
Is toch volkomen oninteressant wie met dat flikkertje meegaan naar Rotjeknor...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef Desii het volgende:
Ik vind dat Huub een goeie redenatie had.
Niet teveel pushen om mee te gaan naar Rotterdam, laat hem zelf maar beslissen.... kunnen we vanuit zijn beslissing onze strategie bepalen.
Jammer dat Lieke daar iets anders tegen aan kijkt.
Lieke denkt dat ze het spel begrijpt, ze heeft geen enkele notie. Btw, ze kent Dennis beter dan ze toegeeft.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:08 schreef Desii het volgende:
Ik vind dat Huub een goeie redenatie had.
Niet teveel pushen om mee te gaan naar Rotterdam, laat hem zelf maar beslissen.... kunnen we vanuit zijn beslissing onze strategie bepalen.
Jammer dat Lieke daar iets anders tegen aan kijkt.
oh ja, en ze wil hem beter leren kennen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke denkt dat ze het spel begrijpt, ze heeft geen enkele notie. Btw, ze kent Dennis beter dan ze toegeeft.
Japio had zijn huiswerk niet gedaan, Dennis wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Nee dat weet hij allang, maar dat je jezelf niet meteen in de kaart laat kijken hoort wel bij het spel. Jaap dacht het trouwens ook te weten toen hij binnenkwam, en kijk wat hij deed.![]()
laat Dennis eens over Lieke kruipen...dan lukt het ook!!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe wou je die er uit krijgen?
Dat zou alleen lukken als Huub immuun wordt gemaakt, en Jaap omgeluld.
ach laat ze maar zweten, Lieke maakt zich m.i. redelijk belachelijk met haar gedrag naar Dennis toe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio had zijn huiswerk niet gedaan, Dennis wel.
Eenschquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:12 schreef FdW het volgende:
Al met al weer een onzinnige aktie van de retarded scripteasers om dat mietje er in te zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |