Het was een tip van m'n neef hoor, die is heel handig! Hij heeft bijvoorbeeld een skelter opgevoerd met een landbouwvoertuigmotor, en die rijdt best hardquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die steps zijn niet voor niets van titanium.
Had niet anders verwachtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wens je veel succesBen je wel een middagje mee bezig
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het was een tip van m'n neef hoor, die is heel handig! Hij heeft bijvoorbeeld een skelter opgevoerd met een landbouwvoertuigmotor, en die rijdt best hardhij zal vast wel weten wat hij doet!
![]()
Dat kan bijna iedereenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Het was een tip van m'n neef hoor, die is heel handig! Hij heeft bijvoorbeeld een skelter opgevoerd met een landbouwvoertuigmotor, en die rijdt best hardhij zal vast wel weten wat hij doet!
![]()
liegen tegen lisquote:
Ja slopen is geen probleemquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:49 schreef oshiro het volgende:
[..]
Had niet anders verwachtMja, alles kost veel tijd met die dingen. Behalve om de boel te slopen
.
Jij geeft me toestemming anders kom ik hem halenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
liegen tegen liszal ze nie leuk vinden
![]()
Ik heb zin om m'n achterband op te rokenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja slopen is geen probleem![]()
Jij bent ook een vrouwquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik heb zin om m'n achterband op te roken
www.ns.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Jij geeft me toestemming anders kom ik hem halen![]()
one at the time.quote:
maar ik hou van je, dat weet jequote:
Echt niet!quote:
-zucht- ik zal de block knop vast even zoeken voor mquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:50 schreef ericajax het volgende:
[..]
liegen tegen liszal ze nie leuk vinden
![]()
dreigenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Jij geeft me toestemming anders kom ik hem halen![]()
doodsverwensing > Ban!quote:
Terechtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:54 schreef liiszle het volgende:
[..]
-zucht- ik zal de block knop vast even zoeken voor m
Ja komopquote:
Klinkt als ladaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Echt niet!
Hij was per ongeluk met een trekker over z'n rechtervoorwiel heengereden, dat ding staat nu helemaal scheef maar het ding rijdt nog steeds! Een puik voorbeeld van moderne technologie!
Ja nou... een beetje vent klust een auto in elkaarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:53 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Echt niet!
Hij was per ongeluk met een trekker over z'n rechtervoorwiel heengereden, dat ding staat nu helemaal scheef maar het ding rijdt nog steeds! Een puik voorbeeld van moderne technologie!
oeee zoeen hartjequote:
Zoals?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja komop
Mannen kunnen alles, en vrouwen kunnen dingen die mannen niet willen doen.![]()
Dat is toch ook een auto? cabrio!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja nou... een beetje vent klust een auto in elkaar![]()
Met 2 ogenquote:
een hele lieve jaquote:
spannend spannend!quote:
Leuk achtergrond muziekje.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef oshiro het volgende:
Wat nou moderne technologie. Check dat kanon
http://youtube.com/watch?v=WnyHQXDhvjI
www.b0em.ravii.nlquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef oshiro het volgende:
Wat nou moderne technologie. Check dat kanon
http://youtube.com/watch?v=WnyHQXDhvjI
http://youtube.com/watch?v=O5ATpOhvFfw ook leukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Leuk achtergrond muziekje.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:02 schreef oshiro het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=O5ATpOhvFfw ook leuk
En 2 roze wangetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |