abonnement Unibet Coolblue
pi_52631088
Stella is een prachtig nummer, en totaal niet te vergelijken met lighthouse
pi_52632843
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:32 schreef keijz het volgende:
Stella is een prachtig nummer, en totaal niet te vergelijken met lighthouse
Ik vergelijk de nummer ook niet met elkaar, ik zeg alleen dat ik het allebei minder mooie nummer vind
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 00:42:51 #178
177242 Irien
Innit though
pi_52638529
Heb ook enorm genoten van het Lowlands optreden. Ken Interpol nog niet zo lang, pas toen ik Slow Hands inneens heerlijk vond klinken bij het uitgaan. Heb Our Love to Admire gekocht en draai em vaak!! Rest my chemistry raakte me meteen...
Between the click of the light and the start of the dream
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 08:07:25 #179
77928 Auzz
Crashing bore
pi_52641184
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 00:42 schreef Irien het volgende: Heb Our Love to Admire gekocht en draai em vaak!! Rest my chemistry raakte me meteen...
Volgende stap Antics en daarna als toetje Turn on the bright lights.. Best is yet to come!
pi_52656260
Ik heb Our Love nu genoeg geluisterd om te beseffen dat het echt het beste album van Interpol is imo.
Ik vind trouwens ook dat vergelijking met Editors steeds minder opgaat. Editors wordt meer en meer popachtiger, terwijl Interpol mijns inziens net wat donkerder wordt.
En The Heinrich Maneuver is voor mij toch wel één van de singles van het jaar tot nu toe.
pi_52661277
Hebben jullie dat ook dat hoe vaker je al hun cd's draait, je steeds een ander favoriet nummer hebt? Momenteel ben ik weer terug bij Obstacle no. 1.
pi_52675178
Ook al vind ik Carlos een beetje eng. Ik ga 'ns kijken hoe ze het in Belgie doen 23 nov. Op Lowlands heb ik helaas te veel van ze moeten missen.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 23:00:44 #183
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_52686659
Ik vind Our Love to Admire heel goed, behalve Mammoth. Dat vind ik echt niks. Misschien verandert mijn mening nog, maar ik vind nu dat dit album uit 2 delen bestaat, met 1 kutnr er tussen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52694341
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 03:22 schreef lienelien het volgende:
Stella is kut.
een van de beste nrs vind ik dat
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52709295
ik vond de editors echt tegenvallen, misschien ook omdat ik niet van dat vreselijk overdreven 'aanbid' gedoe houd op t podium. Die kerel met zn handen steeds de lucht in, kom op zeg! Nee..interpol is fijner, klinkt duisterder, strakker, neemt zichzelf misschien wat serieus, maar de manier waarop zij zichzelf serieus nemen is stukken fijner dan de manier waarop de Editors dat doen.
(:
pi_52716299
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef ErikT het volgende:
Ik vind Our Love to Admire heel goed, behalve Mammoth. Dat vind ik echt niks. Misschien verandert mijn mening nog, maar ik vind nu dat dit album uit 2 delen bestaat, met 1 kutnr er tussen.
Dat vind ik juist een van de beste nummers van OLTA......
pi_52716849
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:22 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Dat vind ik juist een van de beste nummers van OLTA......
* Toad ook.

Knalt er vanaf begin direct in. En dat einde, met die gitaar nog even tussendoor.
pi_52857178


Sjieke kaartjes he?

Ook mooi dat er niet mag gerookt worden in de zaal!
pi_52860475
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_52860652
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 23:39 schreef Toad het volgende:
[afbeelding]

Sjieke kaartjes he?

Ook mooi dat er niet mag gerookt worden in de zaal!
Vorst Nationaal is een supergave zaal! Alleen jammer dat er niet gerookt mag worden. Maar zodra het licht uit gaat doet toch iedereen dat.
pi_52860902
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 02:24 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Vorst Nationaal is een supergave zaal! Alleen jammer dat er niet gerookt mag worden. Maar zodra het licht uit gaat doet toch iedereen dat.
Interpol speelt daar als eerste in een nieuwe zaal!
Zie ook: http://www.vorstnationaal.be/pages/eventdetailinfo.asp?id=356
  zondag 2 september 2007 @ 10:40:45 #192
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_52885886
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 01:55 schreef Toad het volgende:

[..]

* Toad ook.

Knalt er vanaf begin direct in. En dat einde, met die gitaar nog even tussendoor.
Mmm, zonet vond ik m wel fijn. Vooral dat gitaar pieletje na 2 een kleine 2 minuten.
Raar
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_52886025
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef bloodymary het volgende:
Hebben jullie dat ook dat hoe vaker je al hun cd's draait, je steeds een ander favoriet nummer hebt? Momenteel ben ik weer terug bij Obstacle no. 1.
quote:
Op zondag 2 september 2007 10:40 schreef ErikT het volgende:

[..]

Mmm, zonet vond ik m wel fijn. Vooral dat gitaar pieletje na 2 een kleine 2 minuten.
Raar
Tekent maar al te meer dat deze muziek gewoon 'fris' blijft.
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
pi_52943693
quote:
Op zondag 26 augustus 2007 21:34 schreef nein het volgende:
ik vond de editors echt tegenvallen, misschien ook omdat ik niet van dat vreselijk overdreven 'aanbid' gedoe houd op t podium. Die kerel met zn handen steeds de lucht in, kom op zeg! Nee..interpol is fijner, klinkt duisterder, strakker, neemt zichzelf misschien wat serieus, maar de manier waarop zij zichzelf serieus nemen is stukken fijner dan de manier waarop de Editors dat doen.
*gaaaaaap*
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_53389866
als iemand nog interesse heeft in muziek à la Interpol, moet je Cut City (album heet Exit Decades) eens luisteren. Had een paar nummers van die lui, maar stonden bij mij onder de naam Interpol. Dacht eerst dat het een paar demo's waren ofzo, omdat de stem van de zanger wel wat anders is, maar de muziek precies à la Interpol klinkt. Maar bleek dus hele andere band te zijn, maar zeker wel goede muziek. 'Such Verve' is zeker een hit.
pi_53403872
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 21:27 schreef bloodymary het volgende:
Hebben jullie dat ook dat hoe vaker je al hun cd's draait, je steeds een ander favoriet nummer hebt? Momenteel ben ik weer terug bij Obstacle no. 1.
En nu weer Say Hello to the Angels
pi_53460304
Toch ook nog maar even kaartjes voor Vorst Nationaal besteld. 2 x Interpol in vier dagen
pi_53460659
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 20:31 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

*gaaaaaap*
ik hou van mijn eigen mening
(:
pi_53464877
Ik heb recent voor het eerst naar Interpol geluisterd en ben helemaal verliefd
pi_53467039
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:00 schreef nein het volgende:

[..]

ik hou van mijn eigen mening
Lieke bedoelt denk ik meer dat ze er moe van wordt dat Interpol en Editors steeds met elkaar vergeleken worden. Dat moet maar eens afgelopen zijn! Ik moet eerlijk toegeven toen ik ze allebei oppervlakkig kende vond ik ze erg op elkaar lijken, maar nu ik ze heel goed ken en alle nummers goed ken van beide lijkt het nog niet op elkaar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')