waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
De Ridder en Beerens staan open voor Ajax
beerens zie ik zeker zitteen erg talentvol en gaat oookko buitenom
Beerens lijkt mij aanvallend een versterking.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
Bron?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
quote:Italiaanse clubs hebben vizier op Maduro
Niet alleen Werder Bremen volgt Hedwiges Maduro op de voet, maar ook de Italiaanse clubs Fiorentina en Palermo hebben volgens La Gazetta dello Sport 'de nieuwe Rijkaard' op de korrel.
Maduro maakt indruk op het EK in Nederland. 'Ik ben blij te horen dat zulke clubs mij volgen', zegt hij in de Italiaanse krant. 'Toch wil ik bij Ajax nog graag slagen. Momenteel zie ik de toekomst met vertrouwen tegemoet'.
Opvallend is dat Maduro net als Babel een knieval maakt voor 4-4-2. De middenvelder voelt zich vrijer in dat systeem, zegt hij in het dagblad. Zaterdagavond is Maduro aanvoerder als Jong Oranje de finale van het EK in Groningen speelt tegen Jong Servie.
Wat een harde koude club toch, dat Ajax he.quote:En dan is er de heimwee naar Ajax. "Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam ArenA voetballen."
Waarom moet dat in ons topic? Alsof wij nog niet wisten dat ze daar geen hoog niveau hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:13 schreef Boixos_Nois het volgende:
ze zijn echt te dom om te kakken daar:
http://www.telegraaf.nl/b(...)chten_onderling.html
"waarom moet dat in ons topic" mmmmm kijk eerst even naar je post boven de mijne, dan heb je het er zelf ook over. En ten 2e; als feyenoord supporters zichzelf van kant gaan maken mogen wij daar toch om lachenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom moet dat in ons topic? Alsof wij nog niet wisten dat ze daar geen hoog niveau hebben
Ik schaam me er nog voor, samen met De Jong altijdquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:15 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat dansje dat Pienaar altijd deed na een goal.
Ik heb het over PIENAAR en Feyenoord, niet over iets waar Ajax 0% mee te maken heeft, lach ze maar ergens anders uit dan?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:16 schreef Boixos_Nois het volgende:
[..]
"waarom moet dat in ons topic" mmmmm kijk eerst even naar je post boven de mijne, dan heb je het er zelf ook over. En ten 2e; als feyenoord supporters zichzelf van kant gaan maken mogen wij daar toch om lachen![]()
Kater ofzo? djeees moraalridder, mijn nederige excuses zijn hier wel op zijn plaats dan.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb het over PIENAAR en Feyenoord, niet over iets waar Ajax 0% mee te maken heeft, lach ze maar ergens anders uit dan?
Ik kon er wel om lachen altijd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik schaam me er nog voor, samen met De Jong altijd
Samen met Boukhari bij Thun uit, was helemaal lachwekkend triestquote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen altijd.![]()
Dat 'vingertje in de lucht' wordt ook zo saai op een gegeven moment.
Gingen ze toen over de grond kruipen?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:44 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Samen met Boukhari bij Thun uit, was helemaal lachwekkend triest
Begrijp ik ook slecht inderdaad. Zoals ik eerder zei, kon ik er ook wel om lachen. Ik ga nu vast iets schokkends zeggen, maar die brutaliteit past ook wel bij Ajax.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 11:49 schreef twi het volgende:
Hoe mensen zich daar druk om kunnen maken zeg...
Het moet wel op een gepast moment zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:04 schreef Urquhart het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit. Maar bij die wedstrijd had iets heel beschamends. We speelde bar en bar slecht, en daarna volgde dat dansje na zo'n kluts-goal dat nog te overdreven is voor als je de wereldcup heb binnengehaald. Maar goed, geweest is geweest.
Beerens mag komen, goede speler is dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 04:23 schreef Nashje het volgende:
Hij heeft net zon dramatische voorzet als de huidige buitenspelers (op af en toe de Mul na dan)... Lijkt mij niet echt een versterking eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Beerens mag komen, goede speler is dat.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |