Lieke Adel Tas en Brain van de 1e min. het gaat mij erom dat hij elke keer zegt ik weet alles waar wacht hij dan ok...............waar is de ECHTE kerel die zegt wat HIJ vindt..... slap gelul NU weer met Jaapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
[..]
noem mij iemand die binnen 24 uur een kant had gekozen, niemand. Vanaf morgen is het duidelijk met de Rotterdam keuze.
Doet me meer denken aan Herman van Idols/Jensen:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
I'm a singer
yah yah yah
And I suck my finger
wah wah wah
[afbeelding]
Ik ga raplessen nemen. Ik heb het in me.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Doet me meer denken aan Herman van Idols/Jensen:
I'm a dancer![]()
nee hoor, alleen Lieke en dat maakt haar positie ook zo zwak; ze heeft alleen Huub. Toen de eerste bewoners erin kwamen speelde dat nog niet. Amanda is in het begin met iedereen om gegaan en niet alleen met Brian en Natas.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:22 schreef Villalux het volgende:
[..]
Lieke Adel Tas en Brain van de 1e min. het gaat mij erom dat hij elke keer zegt ik weet alles waar wacht hij dan ok...............waar is de ECHTE kerel die zegt wat HIJ vindt..... slap gelul NU weer met Jaap
hij lijkt echt homo hè, met zn gekrulde wimpertjes. alleen heeft hij dat zelf nie door volgens mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:24 schreef Adothehague het volgende:
ik probeer de PUUZEL recht te krijgen aldus homo dennis
Vanavond om 21.00 moet hij het zeggen en zaterdagmiddag om 17.00 de 2e die hij wil meenemen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
[..]
noem mij iemand die binnen 24 uur een kant had gekozen, niemand. Vanaf morgen is het duidelijk met de Rotterdam keuze.
Hij is moequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef FdW het volgende:
Waarom doet dat mietje Pennis niet mee bij Carlos?
Een getrainde voetballer moet het toch makkelijk aankunnen.
Idd en ook niet sporten omdat hij zogenaamd te kort heeft geslapenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef easysatellite het volgende:
[..]
hij lijkt echt homo hè, met zn gekrulde wimpertjes. alleen heeft hij dat zelf nie door volgens mij
hij heb nie geslapequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:25 schreef FdW het volgende:
Waarom doet dat mietje Pennis niet mee bij Carlos?
Een getrainde voetballer moet het toch makkelijk aankunnen.
ja.... terwijl huub en lieke al weken dezelfde nachtelijke uren slapen en wel gewoon gaan trainen.... slecht teken hoor!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |