Tot nu toe nietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Even een vraagje, wat waren de gevolgen van het ontbijt-terror van vanmorgen?
En dichter, rapper, storyteller, tenniser,ICT'er......vergeet ik iets?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hij mocht niet meedoen in het team..hij had geen balgevoel .toen werd hij maar muzikant![]()
Voor het gemak waren de streams op iets anders gericht.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef pronkjewail het volgende:
Is nasty al gewogen?
Wij ja wij de streamers zijn kenners, Wij zien alles.....HIJ Dennis heeft alles gezien, en is heel BANG kijk maar hoe hij omgaat met Jaap Brain Huub Natas, en durft geen kant te kiezen (spel Tactiek ok)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij hebt al snel een oordeel klaar.
Die jongen is nog geen 24 uur in huis.![]()
mooi en knap? (tenminste dat vind hij zelf, anders was ik er niet opgekomen)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dichter, rapper, storyteller, tenniser,ICT'er......vergeet ik iets?
noem mij iemand die binnen 24 uur een kant had gekozen, niemand. Vanaf morgen is het duidelijk met de Rotterdam keuze.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
Wij ja wij de streamers zijn kenners, Wij zien alles.....HIJ Dennis heeft alles gezien, en is heel BANG kijk maar hoe hij omgaat met Jaap Brain Huub Natas, en durft geen kant te kiezen (spel Tactiek ok)
hij moet nog en puzzelen, HIJ heeft toch alles gezien.LOL.........een WATJE 1e klas (mark me)
hij weet allang waar hij naar toe gaat, maar laat ze maar zweten en slijmen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef beequeen het volgende:
Dennis heeft een aantal dagen nodig om zijn kamp te kiezen.
Lieke Adel Tas en Brain van de 1e min. het gaat mij erom dat hij elke keer zegt ik weet alles waar wacht hij dan ok...............waar is de ECHTE kerel die zegt wat HIJ vindt..... slap gelul NU weer met Jaapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:19 schreef 2live het volgende:
[..]
noem mij iemand die binnen 24 uur een kant had gekozen, niemand. Vanaf morgen is het duidelijk met de Rotterdam keuze.
Doet me meer denken aan Herman van Idols/Jensen:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
I'm a singer
yah yah yah
And I suck my finger
wah wah wah
[afbeelding]
Ik ga raplessen nemen. Ik heb het in me.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Doet me meer denken aan Herman van Idols/Jensen:
I'm a dancer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |