Nu niet meerquote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef warrel het volgende:
[..]
De stress.. Ik kon 't niet meer hebben![]()
![]()
Oh, en blijf waar je bent, de hemel is opengebroken! Het regent als een malle.![]()
Nee, nu is 't mooiquote:
Jah...mijn i-net is kapoet, zit nu bij een vriendinquote:Op maandag 25 juni 2007 17:22 schreef warrel het volgende:
Jij bent lang weggeweestHoe is het met je enkel!?
Had gebeld, ik ga er vrijdag heen. Ik ben benieuwd!!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
4 weekjes uit delft weg, misschien in de weekenden af en toe nog ffies terug
hoe was Rombout?
Damn! Een zielige enkel én geen enkel.. Het kan niet erger, arm ding! Internet had mij door m'n gipsperiode heengesleept!quote:Op maandag 25 juni 2007 19:12 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Jah...mijn i-net is kapoet, zit nu bij een vriendin![]()
Enkel gaat wel beter , gister mocht de tape en verband eraf, woensdag weer naar de huisarts om te laten checken
Ik heb vorige week in mijn bed geleefd wanneer Milou er niet was...heb tv op de slaapkamer gezet, en dat digitale gedoe ook dusquote:Op maandag 25 juni 2007 19:18 schreef warrel het volgende:
[..]
Damn! Een zielige enkel én geen enkel.. Het kan niet erger, arm ding! Internet had mij door m'n gipsperiode heengesleept!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 19:36 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
@ ienepien:![]()
Oja, ben zo weer weg richting huis![]()
Kannik niequote:
Ik las A_A overleden aan care.quote:
quote:
YEAH! Wat goed!! Ik hang nu nog op de 35, maar hopelijk haal ik je woensdag in met 41quote:Op maandag 25 juni 2007 20:42 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb mn thermo gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40 punten sowieso binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jequote:Op maandag 25 juni 2007 22:37 schreef warrel het volgende:
[..]
YEAH! Wat goed!! Ik hang nu nog op de 35, maar hopelijk haal ik je woensdag in met 41![]()
![]()
Gefeli!
Succesquote:
Slaap lekker Ienepelienquote:Op maandag 25 juni 2007 23:52 schreef Ienepien het volgende:
Ik ga naar bedje!![]()
Oh and people: Still 364 days 'till Pretzel Day!![]()
Ik spaar geen zegeltjesquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef warrel het volgende:De Cmile meisjes zijn niet lief tegen me, ik moet nog 9 zegeltjes en dat haal ik nooit in m'n eentje
Pff
Hebben jullie nog zegeltjes over?![]()
![]()
ff kijken wanneer je die zooi krijgtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:20 schreef warrel het volgende:
Bart!!! Wil je niet voor mij meesparen nog? Je zou m'n held zijn!![]()
Owquote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:54 schreef warrel het volgende:![]()
Dankjewel Bart! Oh, en je kan ook langs de zelfscanners, maar dan moet je weer in de rij bij die balie d'r achter.
Nu even m'n moeder mailen of die ook nog wat heeft
Als je het lief vraagt, heb ik er misschien wel wat voor je... Moet ik even in Rdam kijken.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:15 schreef warrel het volgende:De Cmile meisjes zijn niet lief tegen me, ik moet nog 9 zegeltjes en dat haal ik nooit in m'n eentje
Pff
Hebben jullie nog zegeltjes over?![]()
![]()
Je kan de zegels ook halen bij de balie met je zelfscan bon.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:25 schreef Bravebart het volgende:
Ok, is goedVolgende keer dat ik bij de Cmille boodschappers doe, zal ik langs de gewone kassa's gaan
Maar ik beloof niks over hoeveel ik er kan krijgen
Ik weet het, maar die kassa staat meestal pleurisvolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:57 schreef Nachtdier het volgende:
[..]
Je kan de zegels ook halen bij de balie met je zelfscan bon.
Mijn pannetje is binnen...moest er wel een bonnetje van 50 pleuro voor oprapen en even langs de balie gaan maar goed, toen was ie wel in een klap vol. Hoeft niet van dezelfde dag te zijn overigens, dus als in je kar een kassabon ligt van de nodige euro's kuin je alsnog zegeltjes scoren. Ze kunnenv olgens mij tohc niet zien of er al zegels zijn gegeven ervoor.
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:09 schreef Nachtdier het volgende:
Ow,
Oppassen trouwens voor de politie. Ze hebben zoveel tijd over dat ze weer fietsertjes zonder licht aan het bekeuren zijn.
Wtfquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:21 schreef Nachtdier het volgende:
Mn broer is gepakt..en anderen hoorde ik er ook al over praten vanmiddag. Toevallig, maar het is toch zonde van het geld.
Mn broer was 70 euro kwijt omdat ie niet stopte en vluchtmisdrijf pleegde. "Stop of ik schiet!", de grapjassen schoten niet eens toen ie zei 'Nou, dan schiet je toch!''
Klojo's zijn het, met heel trotse papa's en mama's waarschijnlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |