quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)t_gewoon_verder.html![]()
Niets hield hem tegen inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Wát een doorzettingsvermogen. Wát een wilskracht.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:31 schreef Xtreem het volgende:
Hihi.
quote:Tijdens een seminar in Maranello heeft Ferrari de toekomstplannen onthuld. De belangrijkste boodschap zit opgesloten in de Millechili Concept.
De uiterlijke overeenkomsten tussen de Millechili en de Enzo zijn geen toeval: de concept-car is een technische studie waarmee het merk aangeeft dat de Ferrari’s van de toekomst kleiner en lichter worden. Behoorlijk wat lichter ook, want het prachtig klinkende Millechili staat gewoon voor ‘duizend kilo’. Dat is 365 kilogram minder dan de Enzo. Bovendien is de auto een meter korter dan zijn roemruchte voorbeeld.
Mensen die hopen op een productie-Ferrari met 660 pk en een leeggewicht van 1000 kilogram, worden voorlopig teleurgesteld. Wie goed kijkt, ziet dat Ferrari niet eens de moeite heeft genomen om echte wielen onder de auto te monteren! De gewichtsbesparende maatregelen gaan we echter wél terugzien in de productiemodellen. Hieronder vallen onder meer lichtgewicht stoelen die niet verstelbaar zijn; in plaats daarvan kan de bestuurder de pedalen verstellen. Een bijkomend voordeel van deze voorziening is dat het passagierscompartiment 80 millimeter korter kan zijn.
Een andere belangrijke innovatie is een batterij die remenergie opslaat. Een elektromotor stuurt deze opgeslagen energie bij het schakelen naar de achterwielen. Vanaf 2012 past Ferrari deze brandstofbesparende techniek op productiemodellen toe. In dat jaar komt waarschijnlijk ook een nieuw ontwikkelde versnellingsbak met dubbele koppelingsplaat, alhoewel het Italiaanse merk aangeeft momenteel nog enigszins sceptisch te zijn over deze geavanceerde versnellingsbakken.
Bron
Tijdens die presentatie zaten er kartonnen wielen onderquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
worden voorlopig teleurgesteld.
Wel netjes doen he![]()
Juh foutjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
worden voorlopig teleurgesteld.
Wel netjes doen he![]()
He wel met een targaroof zo lijkt het.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tijdens die presentatie zaten er kartonnen wielen onder
[afbeelding]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buitenquote:
Ik ben toch niet gek!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buiten
Ah ben je weer aan het potenrammen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je bent single. Laat je homo kant ook 'ns naar buiten
Nee.quote:
Dat zouden ze met meer golfjes moeten doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die angstkreet
http://www.youtube.com/watch?v=nty8EvDbMO0
Volgens mij is het geen VW maar een Honda.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat zouden ze met meer golfjes moeten doen
Hij was altijd zo naïefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Amper:
http://forum.fok.nl/user/history/16466
waarom heet het fillempie dan vw crash ?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen VW maar een Honda.
Blinde cameramanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom heet het fillempie dan vw crash ?
schenkie in de koelkastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |