Ik denk dat het hedentendage een zeer normale zaak is, als men zich van 2 kanten laat zien!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Kijk. Op dit soort recalcitrant gedrag doel ik dus. En het ergste is nog dat deze kerel serieus geëngageerd is met mijn lieve dochter.
Oppleuren moeten ze...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
Whaaaaaaaaa....
Mijn lieveM-M
[afbeelding] haalt per ongeluk een kloon aan, en meteen stikt het hier van het tuig dat ook gekloond is [afbeelding]
En terechtquote:
Tof! Staan er voor vandaag nog klussen in het appartement op de planning?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 briefjes tikken, printen 2 x kopieren en dan mag ik naar huis !!!!
Eer-ik is er pas dinsdag ofzo weer OA....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Goed mensen, ik ga nu weer even arbeiten! [afbeelding]
Als ik straks weer terug ben, verwacht ik dat alle klonen weer netjes in de kast (of waar dan ook) zijn opgeborgen!![]()
Zo niet, dan zullen eer-ik en ondergetekende serieus gaan nadenken over maatregelen! [afbeelding]
Ik ga je topic in de gaten houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alle vloeren afmaken, dingen schilderen en gordijnen ophangen en soppen wat klaar is. En foto's maken!
Alle vloeren afmaken, dingen schilderen en gordijnen ophangen en soppen wat klaar is. En foto's maken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
Tof! Staan er voor vandaag nog klussen in het appartement op de planning?
ik blijfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Goed mensen, ik ga nu weer even arbeiten! [afbeelding]
Als ik straks weer terug ben, verwacht ik dat alle klonen weer netjes in de kast (of waar dan ook) zijn opgeborgen!![]()
Zo niet, dan zullen eer-ik en ondergetekende serieus gaan nadenken over maatregelen! [afbeelding]
liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef KrAstrid het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030807.jpg[/img]
Maar jij mag datquote:
Gaerne!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik is er pas dinsdag ofzo weer OA....
Ik wil best met je meedenken hoor
Slapen en minder zuipen en zulks.quote:
Op je verjaardag mag dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapen en minder zuipen en zulks.
quote:
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken?quote:
als jij ook aan mij denktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken? [afbeelding]
Congratsquote:
Altijd hequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken? [afbeelding]
quote:
Samengevat:quote:
Kloon gehalte: 86%quote:
wat nou?quote:
Het kwijl droop van m'n scherm...quote:
Ik ben er wel hoor, ik gebruik onzichtbare posts. Nieuwe functiequote:
Vet zit die in een nieuwe versie van FQR?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, ik gebruik onzichtbare posts. Nieuwe functie
Mijn excuses.... ik was ff vergeten dat mijn msn ook aangemeld stondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het kwijl droop van m'n scherm... [afbeelding]
Nee, nieuwe functie voor de crewquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Vet zit die in een nieuwe versie van FQR?
Je hebt mijn reactie ook al gelezen ja?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, nieuwe functie voor de crew
Ik zal 'm even demonstreren:
Ja, wil je zulke dingen voortaan voor je houden, viespeuk!quote:
Wat is er nou vies aan mijn beschrijving van dat nachtje bij M-M?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, wil je zulke dingen voortaan voor je houden, viespeuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |