liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ganiet zonder te zeggen weg
... en wilde graag sleepbootkapitein worden.quote:
ik vind het nu al een slecht verhaalquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en wilde graag sleepbootkapitein worden.
quote:
En mayonaisequote:
Wat is het?quote:
Daarom kocht hij een lot. Won de loterij, kocht een boot en verging met zijn schip na een aanvaring met een ijsrots.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Das ook niet aardig.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
klinkt een beetje als een franse koe....![]()
Gaat alles nog goed.quote:
Oké. Wat zeggen Duitse koeien dan?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
ja maar..ja maar...franse koeien zeggen dat echt....![]()
OMG.... ben jij het???? M-Mquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er was eens een jongetje....
quote:
--->> MENquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ben jij zo een tiepje dat bij het voorlezen aan de kleine nichtjes bladzijden overslaat om er sneller van af te zijn?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daarom kocht hij een lot. Won de loterij, kocht een boot en verging met zijn schip na een aanvaring met een ijsrots.
Kloonquote:
Zeg, beste schoonzoon, kijk een beetje uit voor de vloerbedekking hier op kantoor!quote:
Ontdek het subforum eens!quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zeg, beste schoonzoon, kijk een beetje uit voor de vloerbedekking hier op kantoor!
Kunt U mij zeggen wat mijn schoonzoon daarmee bedoelt? Als ik het hem nu aan zijn bureau ga vragen, doet hij naar. Dan noemt hij me "noep" of "nieuwebie".quote:
sorry ik praat niet tegen kloons...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Kunt U mij zeggen wat mijn schoonzoon daarmee bedoelt? Als ik het hem nu aan zijn bureau ga vragen, doet hij naar. Dan noemt hij me "noep" of "nieuwebie".
Dit is de kloon-politie. Wilt u zich uit dit topic verwijderen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Kunt U mij zeggen wat mijn schoonzoon daarmee bedoelt? Als ik het hem nu aan zijn bureau ga vragen, doet hij naar. Dan noemt hij me "noep" of "nieuwebie".
Mevrouw, ik ben geen clown. Ik werk gewoon op een kantoor. Bij hetzelfde bedrijf als mijn schoonzoon. U kunt dus met een gerust hart met mij spreken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
sorry ik praat niet tegen kloons...![]()
![]()
Pauper, kom eens wat vaker beneden kijken...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:53 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zeg, beste schoonzoon, kijk een beetje uit voor de vloerbedekking hier op kantoor!
Ik noem jou nooit noep (n00b) of nieuwebie (newbie)quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:54 schreef schoonOA het volgende:
[..]
ppppfff....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Dit is de kloon-politie. Wilt u zich uit dit topic verwijderen?![]()
Mijnheer, dat ik geen clown ben, heb ik zojuist al gemeld. Ik vind het bijzonder ernstig dat U meent mij te moeten verzoeken me uit deze discussie terug te trekken. Bent u soms een Armoedzaaier die meent status te verwerven met het wegpesten van andere mensen om zo toch maar gelijk te krijgen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekend ideequote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:59 schreef Plasgoot het volgende:
[..]
Kijk. Op dit soort recalcitrant gedrag doel ik dus. En het ergste is nog dat deze kerel serieus geëngageerd is met mijn lieve dochter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
Pauper, kom eens wat vaker beneden kijken...![]()
Ik heb niet eens vloerbedekking in m'n kantoor...![]()
[..]
Ik noem jou nooit noep (n00b) of nieuwebie (newbie)![]()
Ik zeg gewoon helemaal niets...![]()
![]()
Ik denk dat het hedentendage een zeer normale zaak is, als men zich van 2 kanten laat zien!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Kijk. Op dit soort recalcitrant gedrag doel ik dus. En het ergste is nog dat deze kerel serieus geëngageerd is met mijn lieve dochter.
Oppleuren moeten ze...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef MPG het volgende:
Whaaaaaaaaa....
Mijn lieveM-M
[afbeelding] haalt per ongeluk een kloon aan, en meteen stikt het hier van het tuig dat ook gekloond is [afbeelding]
En terechtquote:
Tof! Staan er voor vandaag nog klussen in het appartement op de planning?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 briefjes tikken, printen 2 x kopieren en dan mag ik naar huis !!!!
Eer-ik is er pas dinsdag ofzo weer OA....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Goed mensen, ik ga nu weer even arbeiten! [afbeelding]
Als ik straks weer terug ben, verwacht ik dat alle klonen weer netjes in de kast (of waar dan ook) zijn opgeborgen!![]()
Zo niet, dan zullen eer-ik en ondergetekende serieus gaan nadenken over maatregelen! [afbeelding]
Ik ga je topic in de gaten houdenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Alle vloeren afmaken, dingen schilderen en gordijnen ophangen en soppen wat klaar is. En foto's maken!
Alle vloeren afmaken, dingen schilderen en gordijnen ophangen en soppen wat klaar is. En foto's maken!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:08 schreef MPG het volgende:
Tof! Staan er voor vandaag nog klussen in het appartement op de planning?
ik blijfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:09 schreef OA het volgende:
Goed mensen, ik ga nu weer even arbeiten! [afbeelding]
Als ik straks weer terug ben, verwacht ik dat alle klonen weer netjes in de kast (of waar dan ook) zijn opgeborgen!![]()
Zo niet, dan zullen eer-ik en ondergetekende serieus gaan nadenken over maatregelen! [afbeelding]
liefquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef KrAstrid het volgende:
[img=578xnull]http://i32.photobucket.com/albums/d28/Azzztrut/S4030807.jpg[/img]
Maar jij mag datquote:
Gaerne!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ik is er pas dinsdag ofzo weer OA....
Ik wil best met je meedenken hoor
Slapen en minder zuipen en zulks.quote:
Op je verjaardag mag dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Slapen en minder zuipen en zulks.
quote:
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken?quote:
als jij ook aan mij denktquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken? [afbeelding]
Congratsquote:
Altijd hequote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Werkze liefie.. Denk je wel een beetje aan mij tijdens het werken? [afbeelding]
quote:
Samengevat:quote:
Kloon gehalte: 86%quote:
wat nou?quote:
Het kwijl droop van m'n scherm...quote:
Ik ben er wel hoor, ik gebruik onzichtbare posts. Nieuwe functiequote:
Vet zit die in een nieuwe versie van FQR?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben er wel hoor, ik gebruik onzichtbare posts. Nieuwe functie
Mijn excuses.... ik was ff vergeten dat mijn msn ook aangemeld stondquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het kwijl droop van m'n scherm... [afbeelding]
Nee, nieuwe functie voor de crewquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Vet zit die in een nieuwe versie van FQR?
Je hebt mijn reactie ook al gelezen ja?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, nieuwe functie voor de crew
Ik zal 'm even demonstreren:
Ja, wil je zulke dingen voortaan voor je houden, viespeuk!quote:
Wat is er nou vies aan mijn beschrijving van dat nachtje bij M-M?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:18 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja, wil je zulke dingen voortaan voor je houden, viespeuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |