laat dat bier maar weg...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Conscience het volgende:
Bier en tetten?
Ik hoef niet persé bier.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Conscience het volgende:
Bier en tetten?
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoiets als: "OMG..wie ligt er bij mij in bed....!!!!'...
![]()
![]()
![]()
Ik vind het nog IETS te vroeg voor bierquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:38 schreef Conscience het volgende:
Bier en tetten?
quote:
Bier is ook niet lekker in de morgen. Gister zaten we om 11 uur al op het terras, toch eerst maar een cola besteld. Rond een uur of 12 aan het bier gegaan maar de eerste (en laatste) smaakte nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het nog IETS te vroeg voor bier [afbeelding]
lama....quote:
ja doe mij maar gewoon koffie...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het nog IETS te vroeg voor bier [afbeelding]
Bier in de ochtend kan wel.... Mits Vastelaovend, Lowlands, of Frühshoppenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier is ook niet lekker in de morgen. Gister zaten we om 11 uur al op het terras, toch eerst maar een cola besteld. Rond een uur of 12 aan het bier gegaan maar de eerste (en laatste) smaakte niet
Behalve op Lowlands![]()
* crossover komt tent uit:
'Heee paul, biertjeeeeeee??'
* ...FLATS....quote:
En, gaatjes?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Lowlands, als ik ergens zin in heb..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef crossover het volgende:
[..]
Bier is ook niet lekker in de morgen. Gister zaten we om 11 uur al op het terras, toch eerst maar een cola besteld. Rond een uur of 12 aan het bier gegaan maar de eerste (en laatste) smaakte niet
Behalve op Lowlands![]()
* crossover komt tent uit:
'Heee paul, biertjeeeeeee??'
Ik heb al kaartjesquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lowlands, als ik ergens zin in heb.. [afbeelding] [afbeelding]
Hopelijk heeft die paupersprengers snel zijn stufi, kan ie mooi kaartjes gaan halen.![]()
je haalt een jarenlang trauma naar boven.quote:
Ik vermoed dat iedere tandarts dat doet om gewoon meer geld te verdienenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, wel wat tandsteen maar dat heeft ie weggehaald.
Idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik vermoed dat iedere tandarts dat doet om gewoon meer geld te verdienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |