Trusten weerquote:
Jaquote:
Nou, dat valt best meequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Ravii het volgende:
jullie vinden hem zeker niet mooi!
[img]http://ravii.nl/images/fok/pubsczomerbanner.png[/url]
Mag er ook eentje waar een jongen in staat?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:43 schreef oshiro het volgende:
[..]
Nou, dat valt best mee
Van mij mag je hem in de OP stoppen
Die is ook vet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja
Dit ligt alleen meer in mijn budget:
[afbeelding]
Maar als ik dan vanaf hier naar bijvoorbeeld Utrecht zou rijden zou ik gebroken van die motor af komen.
Ja klopt, en niet duur, en op kenteken onder de 25kW. Alleen op kentekenquote:
Hoeveel kost crossen eigelijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:48 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja klopt, en niet duur, en op kenteken onder de 25kW. Alleen op kenteken.
Mijn eigen motor is qua vermogen trouwens nog vetterMaar met wegwielen daaronder houdt ie het niet zo lang uit, en dat kost nog een hoop extra ook
Maak die zelf maarquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:46 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Mag er ook eentje waar een jongen in staat?
kev? wat? huh?quote:
Ik kan niet photoshoppen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
Maak die zelf maar![]()
Het vrouwelijk geslacht was meer mijn smaak![]()
Ik hou het niet bij. Das beter voor m'n bloeddrukquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Hoeveel kost crossen eigelijk.
Over een jaar genomen?
Denk ik ook maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij. Das beter voor m'n bloeddruk.
Hij was er netquote:
OHH <lampje gaat branden>quote:
Reken op rond de 10 a 15 euro benzine per keer rijden (hooguit een uur hou je het daarmee uit) en dan inschrijven a 6 euro. Licentie is 42,50 per jaar en lidmaatschap per club rond de 45. Onderhoud: 2 zuigers a 120 euro per jaar, banden a 100 euro per jaar, ketting en tandwielen a 150 euro ongeveer, remblokken a 30 euro per set per wiel, en dan heb je de incidentele zooi nog. Voor de motor betaal ik rond de 3500 euro, maar die koop ik niet elk jaarquote:
Ik zou hem niet PMmenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:55 schreef Ravii het volgende:
[..]
OHH <lampje gaat branden>
Tjah, jij zou hem een PM sturen.
Maar ik heb nog geen resultaat gezien![]()
Op die foto in m'n fobo ga ik nog schuiner dan datquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:55 schreef Ravii het volgende:
Ik vind het zo eng altijd als ze zo schuin gaan!
Je linkje werkt nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:59 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik weet dat het heel fout is, maar de 2e van links.![]()
![]()
![]()
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=15487084&albumID=0&imageID=8701748
Lach me niet uit.
wat is er met hem?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
http://a655.ac-images.mys(...)e073caff045840ee.jpg
Dat is de grunter.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:03 schreef Ravii het volgende:
[..]
oh![]()
....
die 3e...lijkt me meer in de smaak te vallen bij de gemiddelde vrouw![]()
Bassen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:08 schreef saaw het volgende:
dat meisje is wel mooiwat doet zij daar met die enge jongens
ik val er ook niet op, maar dan is ie nog wel mooi en schattigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wel schattig.
Ik val niet op schattig.![]()
![]()
Maar niet bekwijlbaar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef saaw het volgende:
[..]
ik val er ook niet op, maar dan is ie nog wel mooi en schattig
Ik vind van wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:15 schreef saaw het volgende:
[..]
en die gast van jouw foto wel?
die is gewoon eng
ik ben volgens een deel hier ook een rare alto, hoe ze daar precies bij komen is mij ook aan raadselquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind van wel.![]()
Maar ik ben volgens bart een rare alto.
Ga jij naar Dimmu Borgir?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:26 schreef saaw het volgende:
[..]
ik ben volgens een deel hier ook een rare alto, hoe ze daar precies bij komen is mij ook aan raadsel
Ik vind em mooi, als je even een poll maakt in de OP van t volgende topic,quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef Ravii het volgende:
OP gewijzigd.
ik doe niet in Wiki omdat sommige mensen er nog niet mee eens zijn ....liiszle
Ik ga er naartoe.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef VlaDje het volgende:
Dimmu Borgir is toch voor gothics?
of was jij dat type met die gigantische zonnebril?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moet je zoeken in vorige SC's.
post em ff weer danquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Moet je zoeken in vorige SC's.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hobbies![]()
--
[afbeelding]reclame borden die overdatum zijn en waar ze geen geld hebben om ze weg te halen
![]()
15, zoetermeer.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:33 schreef saaw het volgende:
ja ik ben nu ook wel benieuwd
hoe oud ben je uberhaupt, waar kom je vandaan? etc
heb de introductie een beetje gemist
Die schoenen zijn van mij.quote:
ja ik wil een hoofd enzo bij die schoenenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
15, zoetermeer.
Luister naar zgn alto/gothic/punker muziek.
[..]
Die schoenen zijn van mij.
dvsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
15, zoetermeer.
Luister naar zgn alto/gothic/punker muziek.
[..]
Die schoenen zijn van mij.
Maar dan moet ik zoeken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ja ik wil een hoofd enzo bij die schoenen
Laatste post. Moet naar school.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:38 schreef saaw het volgende:
[..]
dvsgaat snel stuk met skaten man
maargoed, noem eens wat bands? watvoor opleiding?werk?
en hoofdfoto idd
Doodsunde van zo'n skier mokkelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Laatste post. Moet naar school.
Amy Winehouse.A Wilhelm Scream. Alexisonfire. Anti Flag. Born From Pain. Cradle of Filth. Dimmu Borgir. Disturbed. Drowning Pool. The Prodigy. Rise Against. Sonic Syndicate. Wolfmother.
Dat zijns de meest noemenswaardige.
Dit jaar; gym3.
Volgend; gym4.
http://i14.tinypic.com/4xvrh9i.jpg
Hé ga eens minder zuipen jijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:47 schreef VlaDje het volgende:
ZE GERMANS ARE COMMING!!!!!
Straaljagerts boven Emmen te ouwehoeren
Ahjaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:47 schreef VlaDje het volgende:
ZE GERMANS ARE COMMING!!!!!
Straaljagerts boven Emmen te ouwehoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |