Heb de kaartjes al 2 weken thuis liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:33 schreef Qntal het volgende:
as always
Maare de kaartjes van Deine Lakaien zijn dus al te krijgen? aymia en ik willen er eigenlijk wel graag naar toe 4 oktober...
Ik ga vanmiddag even langs de GWK hier. Eentje voor jou en eentje voor mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb de kaartjes al 2 weken thuis liggen
@Elegy: ben je mijn kaartje voor Skinny Puppy niet vergeten?
en Welle: Erdball staat 23 november nog in de Effenaar (ook al kaarten voor beschikbaar).
Netlog. xDquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Laat me raden, Attitude Holland?
Nee, nee en ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:14 schreef Elegy het volgende:
Je hebt een zwarte fluwelen rok, een zwart corset en zwart haar op de foto?
Dan is het vast iets van lak/leer/rubber/latexquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, nee en ja.
Ik doe niet aan fluweel ;p
Ik heb een lakjurkje & laarzen, maar meestal loop ik er gewoon bij in een spijkerbroekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:56 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan is het vast iets van lak/leer/rubber/latex
Ende waar was u nu? Ik ben 3 keer die zaal doorgelopen.. Geen lichtgevende t-shirts, militaristische kostuums of lange gasten met baardjes te bekennen. Verdekt opgesteld zeker?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag even langs de GWK hier. Eentje voor jou en eentje voor mij
Ik ben niet gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ende waar was u nu? Ik ben 3 keer die zaal doorgelopen.. Geen lichtgevende t-shirts, militaristische kostuums of lange gasten met baardjes te bekennen. Verdekt opgesteld zeker?
Otto Von Schirach was fenomenaal trouwens, de wookie met banaan!!
Ik vond het echt drie x niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef kamagurka het volgende:
Let op de knipoog..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik vond het echt drie x niks
Ah, op die fiets. Ik begon al te twijfelenquote:
*lange gast met baard meldt*quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ende waar was u nu? Ik ben 3 keer die zaal doorgelopen.. Geen lichtgevende t-shirts, militaristische kostuums of lange gasten met baardjes te bekennen. Verdekt opgesteld zeker?
En? Nog een beetje een fatsoenlijke setlist gehoord? In Tivoli was het matigjes.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
*lange gast met baard meldt*
Ehm... ik redde het ook niet om te gaan... hoop problemen met voorbereidingen voor de vakantie waardoor ik maandagmiddag alles nog moest gaan pakken (rond een uur of 16u) en ik vloog die dinsdagochtend om 8:25... wel balen, maar heb SP nog wel op Sziget gezien.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:13 schreef Ceased2Be het volgende:
Even een flinke trap omhoog.
Vanavond Deine Lakaien in de 013 in Tilburg, ik ben aanwezig samen met mijn lieftallige wederhelft. Nog meer mensen van hier die er ook zijn?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:17 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
* meld.
't Was een mooi concert, niet al te druk en een leuk voorprogramma. Alleen jammer dat Alexander het op een gegeven moment nodig vond om wat mensen hardhandig duidelijk te maken dat 'ie niet gediend was van foto's. Ik heb de toegift helaas moeten missen wegens de volgende dag vroeg op maar ik heb wel genoten.
Nog mensen die 16 november naar Hocico en din [a] tod gaan?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 00:17 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Alleen jammer dat Alexander het op een gegeven moment nodig vond om wat mensen hardhandig duidelijk te maken dat 'ie niet gediend was van foto's.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 01:11 schreef Ceased2Be het volgende:
Wij stonden linksvooraan tegen het podium aan recht onder de gitarist die zonodig stoere metal poses moest maken
quote:23 November Welle:Erdball in de Effenaar anyone?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:57 schreef OFfSprngr het volgende:
Denk het wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Dan kan het haast niet anders dan dat we elkaar gezien hebben, ik stond ook vrijwel aan de linker kant.
[..]
Vriendin lief gaat wel, dus ik zal wel volgen. Heb ze op lowlands moeten missen omdat ik niet naar lowlands ging dus ik wil ze zeker nog wel eens live zien.
[..]
Was jij trouwens een tijd geleden in de little devil in Tilburg? Geen idee meer wie er toen waren, maar het was een of andere cybergoth avond.
Ben al jaren niet meer in Tilburg geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2007 21:26 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Was jij trouwens een tijd geleden in de little devil in Tilburg? Geen idee meer wie er toen waren, maar het was een of andere cybergoth avond.
yups alleen afgelopen zaterdag vergeten de wekker te zetten voor de kaartjes en ik ga geen 40 euro betalen om ergens achterin op een stoeltje te gaan zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer in Tilburg geweest.
Overigens ook niet van plan totdat het nachtnet eindelijk wordt aagensloten.
Trouwens, mensen ook mee gekregen over The Cure op 18 maart?
Dan had ik de verkeerde voor ogen, kan gebeurenquote:Op maandag 8 oktober 2007 01:56 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer in Tilburg geweest.
Ons mam had 't er laatst over, maar ik heb echt geen zin om in een overvolle Ahoy ergens achteraf te zitten.quote:Trouwens, mensen ook mee gekregen over The Cure op 18 maart?
In antwerpen staan ze een paar dagen er voor ook nog, toch sla ik het denk ik maar helemaal over.quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:15 schreef OFfSprngr het volgende:
Mja, zonde dat er niet meer data zijn hier.
Te lastig qua reistijd en geld, ik hoop dat ze nog een 2e concert doen en anders kijk ik tegen die tijd wel of ik nog veldkaartjes kan overkopen van iemand voor een redelijke prijs.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:40 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
In antwerpen staan ze een paar dagen er voor ook nog, toch sla ik het denk ik maar helemaal over.
"Uit de diepste krochten van club Rits en duistere spelonken van Kitty komt MANIFEST voort. DJ's Revered Esser en Roac slaan onverwacht toe met een dansavond gevuld met bekende en minder bekende muziek uit de Gothic, Wave en Electro genre's. Denk daarbij aan Sisters of Mercy, And One, Depeche Mode, Hocico, KMFDM, DAF, Colony 5, Derniere Volonte, Welle Erdball, Zombie Girl, VNV Nation, Soft Cell, Wolfsheim, Rotersand, Qntal, NIN, Anne Clark, Siouxsie & the Banshees, Blutengel en meer..." ACUquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:04 schreef OFfSprngr het volgende:
Dat is toch niet de gay-avond?
Ik kan niet, ik ben dan hoogstwaarschijnlijk op een Hed kandi feest tijdens het Amsterdam Dance Eventquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Manifest is een onverwachte dansavond, gevuld met bekende en minder bekende gothic, industrial en electro muziek.
Wanneer: 20 oktober en 15 december 2007
Waar: Acu Voorstraat 71 Utrecht
Van: 23:00 tot 04:00
Entree: 3 euro
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |