Wat er op stapel staat qua Goth/Industrial/Noise/Wave/Martial/Neo-Folk/Cyberfluffywoeigebeuren!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik ga mijn APB-connectie inschakelen! Ik moet alleen even kijken of het niet met mijn ene weekje vakantie deze zomer gaat intefereren![]()
Met Buffy is alles goed verder
VAC zou je denk ik het makkelijkst kunnen categoriseren onder (harsh)ebm/industrial. Het verschilt nogal per album, maar ik zet ze gewoon in dat rijtjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:50 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik mij laatst af vroeg, valt Velvet Acid Christ nog ergens onder eigenlijk?
Zag laatst een clip op youtube en was prettig verrast eigenlijk.
Nou, da's ongeveer hoe je ieder album van deze man wel kunt beschrijven hoor Elegyquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
VAC zou je denk ik het makkelijkst kunnen categoriseren onder (harsh)ebm/industrial. Het verschilt nogal per album, maar ik zet ze gewoon in dat rijtje
Cool, nog een flyer met Cowboy Bebop.quote:
Tof!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Kaartje voor APB is besteld
En ik ga ze ook halen denk ik, de vakantie wordt verplaatst naar beter weerquote:
Jij ook nog!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:23 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En ik ga ze ook halen denk ik, de vakantie wordt verplaatst naar beter weer![]()
Kan niet wachten het weer over moeilijke relaties te hebben met je Elegyquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kan niet wachten het weer over moeilijke relaties te hebben met je Elegy
btw: het ticket is on the way![]()
Breek me de bek niet open, inmiddels heb ik nog meer mooie verhalen te vertellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Kan niet wachten het weer over moeilijke relaties te hebben met je Elegy
btw: het ticket is on the way![]()
Goede smaak, maar je mist MDB.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Goddammit! Front 242, Covenant, And One EN Zombie Girl die ik moet missen...
Klein kansje btw dat ik wel naar Skinny Puppy ga in Augustus... dan zie ik ze maar 2 keer in een week tijd
Nee hoor, die mis ik helemaal nietquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Goede smaak, maar je mist MDB.
Ik ga zelf maar 4 dagen in Utrecht hangen.
Ik zou enkel voor Heimatearde al een kaartje gekocht hebben, jammer genoeg zit ik rond die tijd in NY. Daarin tegen ben ik wel op tijd terug om :welle:-erdball op lowlands te zien.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:23 schreef Takje het volgende:
Die 11de augustus komen er goeie bands zeg. Ik zou persoonlijk gaan voor Rome, VNV Nation, Jaegerblut, Ordo Rosarius Equilibrio en Herr.
Ik ga alleen zaterdag, ivm financiën en verhuizing. Tenminste, ik ben dat wel van plan. Misschien ga ik wel helemaal niet. Maar ik wil al die fijne bands op zaterdag eigenlijk wel graag zienquote:Op donderdag 19 juli 2007 02:03 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Ik zou enkel voor Heimatearde al een kaartje gekocht hebben, jammer genoeg zit ik rond die tijd in NY. Daarin tegen ben ik wel op tijd terug om :welle:-erdball op lowlands te zien.
Heeft er iemand een idee of er binnenkort weer een feest in de Puma (Utrecht) komt? Neon was altijd wel gezellig, en goed te doen met vervoer.
Da's een lekkere line-up!quote:Op donderdag 19 juli 2007 10:21 schreef Pantheon het volgende:
...en ik ga met een tussenstop in Nijmegen over een uurtje of wat naar Köln naar het Amphi festival.![]()
Biertje drinken?quote:Op donderdag 19 juli 2007 07:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ga alleen zaterdag, ivm financiën en verhuizing. Tenminste, ik ben dat wel van plan. Misschien ga ik wel helemaal niet. Maar ik wil al die fijne bands op zaterdag eigenlijk wel graag zien
Het eerstvolgende wat er in Utrecht is, is Skinny Puppy op 6 augustus. Verder geen idee eigenlijk.
Ik heb met je te doen hoorquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef OFfSprngr het volgende:
Geloof dat TamTrum in de plek komt.
Da's altijd lekkerquote:
Oeh, ik ook!quote:Op donderdag 19 juli 2007 02:03 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Ik zou enkel voor Heimatearde al een kaartje gekocht hebben, jammer genoeg zit ik rond die tijd in NY. Daarin tegen ben ik wel op tijd terug om :welle:-erdball op lowlands te zien.
Bij gebrek aan slaapplaats en mensen om er mee naar toe te gaan heb ik ze moeten missen. Maar het enige van ze dat ik echt had willen zien waren deep red en bitch, denk ik. Het nieuwere werk van ze vind ik maar vreemd. Maar goed, ik kwam er ook pas een dag van te voren achter.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:51 schreef Elegy het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar Apoptygma Berzerk vanaaf?
Wel jammer, was namelijk best een leuk concert, veel afwisseling tussen nieuw en oud, en drie toegiftenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef PrisonerOfPain het volgende:
[..]
Bij gebrek aan slaapplaats en mensen om er mee naar toe te gaan heb ik ze moeten missen. Maar het enige van ze dat ik echt had willen zien waren deep red en bitch, denk ik. Het nieuwere werk van ze vind ik maar vreemd. Maar goed, ik kwam er ook pas een dag van te voren achter.
En goed gezelschap natuurlijk ;-)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wel jammer, was namelijk best een leuk concert, veel afwisseling tussen nieuw en oud, en drie toegiften
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |