Dat was hem dus nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 24 juli, 20.30 uur
Poison (seizoen 1, aflevering 8)
Een middelbare school student wordt slachtoffer van een vergiftiging. House is ervan overtuigd dat hij drugs heeft genomen, dus stuurt hij Cameron en Foreman op onderzoek uit bij zijn huis.
Nu op de site van SBS6:quote:Donderdag 26 juli, 20.30 uur
Son of Coma Guy (afl.53)
House besluit om een comapatiėnt te wekken zodat hij hem kan ondervragen over de familiegeschiedenis van zijn zoon, die een genetische aandoening heeft en in levensgevaar verkeert.
quote:Afleveringen op dinsdag en donderdag
Vanaf dinsdag 17 juli is 'House' elke dinsdag en elke donderdag om 20.30 uur te zien.
Let op: op dinsdag 17 juli is eenmalig een nieuwe aflevering uitgezonden, aflevering 51: 'Fools for Love'. Op donderdag 19 juli om 20.30 uur wordt dan aflevering 52 'Que sera sera' uitgezonden. Op dinsdag 24 juli is weer een aflevering uit seizoen 1 te zien, op donderdag 26 juli is aflevering 53 uit seizoen 3 te zien. Elke dinsdag dus een aflevering uit seizoen 1, elke donderdag een aflevering uit seizoen 3.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Pfff, weer een beste aflevering. Wel slim hoe ze dat gezeik met die Tritter als een rode draad door het seizoen hebben lopen...nu moet men steeds zien hoe het de volgende keer verdergaat, en of er eindelijk een eind aan komt (wat ook wel zal gebeuren...be it pas aan het eind van dit seizoen)
Ben iig weer nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ZO! Die preview van aankomende donderdag.. vetjes
Zekerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 07:59 schreef Fuente het volgende:
Het was idd een erg goede aflevering. Spannend einde ook!
Denk dat Chase wel op het punt stond te vertrekken, maar denk dat dat door Wilson niet door zal gaan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Xcalibur het volgende:
wat een lul is die Tritter zeg
ben benieuwd wat Wilson nou gaat doen....
En heeft Chase nou ontslag genomen? Of gaat ie House verlinken?
Ja, de opmerking over 30 zilverlingen was wel duidelijk op zich (had in eerste instantie de link met Judas niet gelegd)... ben wel benieuwd wat Chase gaat doenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Sammetje het volgende:
Denk dat Chase wel op het punt stond te vertrekken, maar denk dat dat door Wilson niet door zal gaan!
Ik denk dat Chase wel blijft. Wilson neemt de Judas rol opzich om het team bij elkaar te houden. Als Chase het zou doen dan zou House er wel voor zorgen dat hij nergens meer aan het werk zou komen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ja, de opmerking over 30 zilverlingen was wel duidelijk op zich (had in eerste instantie de link met Judas niet gelegd)... ben wel benieuwd wat Chase gaat doen
Dat denk ik ook, of niemand zegt wat en Wilson geeft er een hele rare draai aan!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik denk dat Chase wel blijft. Wilson neemt de Judas rol opzich om het team bij elkaar te houden. Als Chase het zou doen dan zou House er wel voor zorgen dat hij nergens meer aan het werk zou komen.
Vanaf aflevering 51 geloof ik, Fools for Love of zo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Crientj het volgende:
Oeh, nog meer House volgers.
Even tvptje dan maar.
Het zal misschien wel zo zijn dat ik vanalles gemist heb: Maar vanaf welke aflevering is die Tritter in House gekomen en waarom?.. Die hele aflevering van laatst ging ongeveer over hem, maar ik kan niet neerzetten waarom en wat er aan de hand is..
Iemand zo lief om het uit te leggen ?
Man komt bij House (kliniek), House gedraagt zich zoals gebruikelijk, man accepteert snelle diagnose niet en laat House struikelen bij het naar buiten gaan, House zegt dan dat hij de temp. gaat meten en vraagt de man om te bukken, stopt een thermometer in zijn anus en vertrekt om niet meer terug te komen. Man dient vervolgens klacht in, House weigert excuses te maken. House verlaat het ziekenhuis op de motor en rijdt te hard. Wordt aangehouden door de man die agent blijkt te zijn. House heeft grote mond en dat eindigt dus in de cel. En passant ontdekt de agent de Vicodin en bij het huis van House wordt een opslag van Vicodin gevonden. Agent ontdekt vervolgens recepten van Wilson waarvan hij (terecht) vermoed dat ze door House zijn vervalst. Wilson gaat daar over liegen. Later liegt iedereen...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Crientj het volgende:
Die hele aflevering van laatst ging ongeveer over hem, maar ik kan niet neerzetten waarom en wat er aan de hand is..
Iemand zo lief om het uit te leggen ?
Als ik het me goed herinner, wordt ie meegenomen vanwege drugsbezit terwijl hij geen recept kan overhandigen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Man komt bij House (kliniek), House gedraagt zich zoals gebruikelijk, man accepteert snelle diagnose niet en laat House struikelen bij het naar buiten gaan, House zegt dan dat hij de temp. gaat meten en vraagt de man om te bukken, stopt een thermometer in zijn anus en vertrekt om niet meer terug te komen. Man dient vervolgens klacht in, House weigert excuses te maken. House verlaat het ziekenhuis op de motor en rijdt te hard. Wordt aangehouden door de man die agent blijkt te zijn. House heeft grote mond en dat eindigt dus in de cel vanwege (illegaal?) bezit van een drug, namelijk vicodin. En passant ontdekt de agent de Vicodin en bij het huis van House wordt een opslag van Vicodin gevonden. Agent ontdekt vervolgens recepten van Wilson waarvan hij (terecht) vermoed dat ze door House zijn vervalst. Wilson gaat daar over liegen. Later liegt iedereen...
Ik geloof dat dit ongeveer het punt is waar NL op is beland.
Graag gedaan.
Even nagekeken. In de eerste scene neemt House tijdens het consult een pil. Je ziet de agent er naar kijken, maar verder niets. Na het aanhouden begint hij erover, met daarbij meteen de opmerking dat hij het verslavingsgedrag vindt. Hij wordt, na het vinden van de pillen, gearresteerd vanwege bezit van narcotica.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Als ik het me goed herinner, wordt ie meegenomen vanwege drugsbezit terwijl hij geen recept kan overhandigen.
inderdaad, daar keek ik ook van op.. Cuddy is best cutequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Denk dat Chase wel op het punt stond te vertrekken, maar denk dat dat door Wilson niet door zal gaan!
Mijn maag keerde wel ff om toen ze op het punt stonden dat meisje haar arm en been te amputeren. Ik wilde 'm bijna uitzetten, maar kon me ook niet voorstellen dat House geen andere oplossing had.
Oh, die opmerking tegen Cuddy?! Schrok er van! Echt keihard! Tis maar een serie, maar toch.........
Heheh, ik vond het een prachtige opmerking. Het zegt veel en veel meer over House dan die psycho-analyse afleveringen van eerder.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
inderdaad, daar keek ik ook van op.. Cuddy is best cute
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.. wel of geen rehab!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheh, ik vond het een prachtige opmerking. Het zegt veel en veel meer over House dan die psycho-analyse afleveringen van eerder.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef DS4 het volgende:
Goh, zitten jullie nog allemaal braafjes in seizoen 3?
Mja, ik kan het je wel vertellen.. maar da's ook niet leukquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.. wel of geen rehab!![]()
Seizoen vier is nog niet begonnen, dus helemaal begrijpen doe ik hem niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja meneer, ik ben lekker stoer verder dan jullie...
seizoen 3 is wat er nu uitgezonden wordt he.
Inderdaad.. ach jah.. we zien het wel.. heb zin in volgende week!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Seizoen vier is nog niet begonnen, dus helemaal begrijpen doe ik hem niet.
Neej niet doen.. k heb per ongeluk al wat spoilers gelezen.. dus wil echt niet meer horen!!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja, ik kan het je wel vertellen.. maar da's ook niet leuk
Het is wel typisch House in ieder geval.
Dat weet ik. Maar ik heb geen geduld en verbaas mij dus over het geduld van anderen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
seizoen 3 is wat er nu uitgezonden wordt he.
Ik weet niet waar in het heelal jij je momenteel bevindt, maar hier is het nog geen 25-9...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Seizoen vier is nog niet begonnen, dus helemaal begrijpen doe ik hem niet.
Ik denk dat het eerder te maken heeft met 'afkickgedrag' zoals Foreman al opperde, gekoppeld aan die pilrantsoenering van Cuddy. Je zag dat hoe verder in de aflevering we kwamen hoe venijniger hij werd, met uiteindelijk die ros naar Chase als de climax.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Heheh, ik vond het een prachtige opmerking. Het zegt veel en veel meer over House dan die psycho-analyse afleveringen van eerder.
Hier ook niet, dus seizoen vier laat nog even op zich wachten... Dus dan is het toch niet zo gek dan men in Nederland (ook) nog bij seizoen drie is??quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar in het heelal jij je momenteel bevindt, maar hier is het nog geen 25-9...
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die aflevering gezien heb, maar ik herinner met iets van "als hij echt wil, kan hij mensen echt wel pijn doen". Wat dus imo betekent dat hij zich eigenlijk altijd inhoudt, en hij dus helemaal niet zo'n klootzak is als iedereen denkt en wel degelijk begrijpt dat als hij mensen constant echt pijn doet, hij er heel anders voor zou staan.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder te maken heeft met 'afkickgedrag' zoals Foreman al opperde, gekoppeld aan die pilrantsoenering van Cuddy. Je zag dat hoe verder in de aflevering we kwamen hoe venijniger hij werd, met uiteindelijk die ros naar Chase als de climax.
Och, je kunt de nieuwe afleveringen wel gaan downloaden ofzo, maar dat haalt de charme eraf. Bovendien is zo'n serie op TV kijken mijns inziens gaver dan achter de computer.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:48 schreef DS4 het volgende:
Dat weet ik. Maar ik heb geen geduld en verbaas mij dus over het geduld van anderen.
Ik verwacht gewoon van mensen die het een erg leuke serie vinden (leuk genoeg om hier in het draadje te komen) dat ze, net als ik, ongeduldig zijn en de afleveringen zsm downloaden... Maar "iedereen" heeft hier kennelijk het geduld welke ik niet heb.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:
Hier ook niet, dus seizoen vier laat nog even op zich wachten... Dus dan is het toch niet zo gek dan men in Nederland (ook) nog bij seizoen drie is??
Volgens mij was het gewoon omdat hij remmingen verloor omdat hij te weinig pijnstillers had geslikt... (denk ook aan het einde van de aflevering)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:
Dat hij er nu voor koos om Cuddy echt te raken, heeft volgens mij meer te maken met het "pijn doen om iemand beter te maken",
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Och, je kunt de nieuwe afleveringen wel gaan downloaden ofzo, maar dat haalt de charme eraf.
Ik kan wat ik heb gedownload op mijn t.v. bekijken. Prima kwaliteit (beter dan het rotsignaal van @homo)quote:Bovendien is zo'n serie op TV kijken mijns inziens gaver dan achter de computer.
Ik zou het niet weten...quote:Geduld is 'n schone zaak
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:04 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij was het gewoon omdat hij remmingen verloor omdat hij te weinig pijnstillers had geslikt... (denk ook aan het einde van de aflevering)
Dat is toch redelijk hetzelfde als wat ik schreef...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Ik denk eerder dat de remmen los gingen doordat zijn Vicodin behoefte niet gestild werd, en zijn pogingen om zijn pil-aanvoer weer te herstellen nog altijd gefrustreerd zag. Ontwenning, plus irritatie lijkt me.
Wat een kul. Maar goed, als ik je op jouw teentjes heb getrapt met "braafjes" dan verzoek ik je vriendelijk om je teentjes beter te beschermen in het vervolg...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:
neuh, de term 'braafjes' suggereerde heel wat anders hoor.
Om mij op mijn teentjes te trappen zal je heel wat beter je best moeten doen. Je liep een beetje stoer te doen, met kijk mij eens l33t alle afleveringen al gezien hebben. Vervolgens krijg je geen bijval en realiseer je je dat het nogal een knullige puberale opmerking was.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat een kul. Maar goed, als ik je op jouw teentjes heb getrapt met "braafjes" dan verzoek ik je vriendelijk om je teentjes beter te beschermen in het vervolg...
Hangt er vanafquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef DS4 het volgende:
Dat is toch redelijk hetzelfde als wat ik schreef...
Je nick heb je in ieder geval goed gekozen.quote:
Ah ja. Niet iedereen heeft daar de techniek ook voor (trage verbinding, onvoldoende hardware, een monitor die ergens staat waar je niet graag kijkt, etc), of ze hebben de ondertiteling nodig. of ze willen het gewoon niet. Ik heb destijds ook alles gedownload wat ik niet kon kijken, dus ik snap je verbazing welquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon van mensen die het een erg leuke serie vinden (leuk genoeg om hier in het draadje te komen) dat ze, net als ik, ongeduldig zijn en de afleveringen zsm downloaden... Maar "iedereen" heeft hier kennelijk het geduld welke ik niet heb.
Het was gewoon oprechte verwondering.
Ben benieuwd hoe 4 gaat lopen. In grote lijnen weet ik wel wat er verder gaat gebeuren ten aanzien van hoe 3 is geėindigd, maar zoals gezegd: ik ben ongeduldig.
Het zal vast wel een rol hebben gespeeld, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat het enige was dat hem zo deed uitschieten. Maar goed. Het leuke van House is toch ook dat ie zo wazig is dat iedereen weer zijn eigen draai aan vanalles kan gevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon omdat hij remmingen verloor omdat hij te weinig pijnstillers had geslikt... (denk ook aan het einde van de aflevering)
En wederom geef je aan dat je inderdaad dom bent, want je weet niet wat het werkwoord is welke je bedoelt. En nu optiefen stupide downloadertje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je nick heb je in ieder geval goed gekozen.
Nee, meer dat de pijn hem prikkelbaar maakt en inderdaad Cuddy ook nog eens degene is die hem van de pillen hield, waardoor hij wel naar haar wilde uithalen. Maar goed, Chase krijgt uiteindelijke een letterlijke uithaal te verwerken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Hangt er vanafIk interpreteerde het als dat House normaliter dan half-stoned van de pijnstillers rond zou lopen, en zonder pijnstillers verandert in zijn vermoedelijke ware identiteit - een hatelijke agressieveling.
Ach gozertje...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:
En wederom geef je aan dat je inderdaad dom bent, want je weet niet wat het werkwoord is welke je bedoelt. En nu optiefen stupide downloadertje.
Dat laatste iig. Ik ben de serie indertijd gaan kijken omdat hij meedeed. Want een artsenserie trekt mij dus normaliter echt niet.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
En of dat nou heel goed geschreven is, of heel slecht en inconsequent en dat Laurie nou eenmaal zo'n goede acteur is, weet ik ook niet
Volgens mij verliest hij de controle omdat hij pijn heeft. In seizoen een heeft hij al toegegeven dat hij verslaafd is, maar hij heeft die pijnstillers gewoon nodig omdat de pijn niet te dragen is. De onthouding versterkt zijn irritatie waarschijnlijk wel, maar als ik flink pijn heb, word ik ook behoorlijk crankyquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:21 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, meer dat de pijn hem prikkelbaar maakt en inderdaad Cuddy ook nog eens degene is die hem van de pillen hield, waardoor hij wel naar haar wilde uithalen. Maar goed, Chase krijgt uiteindelijke een letterlijke uithaal te verwerken.
En dat is uiteindelijk ook wat Wilson doet besluiten om "Judas" te worden... House heeft de controle verloren. Wat dan ook weer dubbel werkt, want hij verliest de controle niet omdat hij verslaafd is (wat de agent denkt), maar omdat zijn verslaving niet meer wordt gevoed.
Ik begon met meekijken met mjin vriend, en hij kwam me bekend voor, maar ik wist niet wie het was. Maar die opmerkingen enzo, dat was gewoon geweldig. Het artsengedoe kan mij ook gestolen worden, hoewel het een verademing is op al die CSI dingen (en uiteindelijk komt het toch voornamelijk op hetzelfde neer).quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat laatste iig. Ik ben de serie indertijd gaan kijken omdat hij meedeed. Want een artsenserie trekt mij dus normaliter echt niet.
Nee, echt?quote:
Maar waarom staat het in het script? Ik hoop altijd dat de schrijvers competent genoeg zijn om "omdat het leuk is" niet als reden op te voeren.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is een serie.. er staat in het script dat hij door het lint moet gaan. Een diepere reden is er niet. WYSIWYG
Nou, ik denk dat het niet veel verder gaat. "Wat is er nu eens leuk shockerend?" "We halen House van de pillen af, en dan gaatie beserk"...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom staat het in het script? Ik hoop altijd dat de schrijvers competent genoeg zijn om "omdat het leuk is" niet als reden op te voeren.
Ik kijk de serie al van de eerste aflevering - ik wilde eens zien wat het voor iets was. Ik was eerst sceptisch, denkende dat het weer een CSI kloon zou zijn, maar het personage van Laurie was dermate geniaal dat ik bleef kijken. De humor geeft het echt z'n eigen gezicht. Het heeft karakter.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Ik begon met meekijken met mjin vriend, en hij kwam me bekend voor, maar ik wist niet wie het was. Maar die opmerkingen enzo, dat was gewoon geweldig. Het artsengedoe kan mij ook gestolen worden, hoewel het een verademing is op al die CSI dingen (en uiteindelijk komt het toch voornamelijk op hetzelfde neer).
Dat kan inderdaad. Maar zolang ik dat niet zeker weet, doe ik net alsof ze schrijvers beter zijn dan dat en er echte karakterontwikkeling instoppen. Want dat vind ik leuk. Dus laat me lekker in die waan en laat me lekker psychoanalyserenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het niet veel verder gaat. "Wat is er nu eens leuk shockerend?" "We halen House van de pillen af, en dan gaatie beserk"...
Precies. De personages doen toch best veel voor zo'n serie. Bones vind ik weer geen reet aan, dat kijk ik alleen omdat ik die dooien zo interessant vind, en de forensische techniek. De karakters zijn absoluut niet boeiend (hooguit Booth een beetje met zijn woedeaanvallen). CSI zelfde verhaal. Daar blijf ik ook niet voor thuis.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik kijk de serie al van de eerste aflevering - ik wilde eens zien wat het voor iets was. Ik was eerst sceptisch, denkende dat het weer een CSI kloon zou zijn, maar het personage van Laurie was dermate geniaal dat ik bleef kijken. De humor geeft het echt z'n eigen gezicht. Het heeft karakter.
Medical Investigation heb ik ook een kans gegeven, maar daar vond ik dan weer geen kont aan, juist omdat het z'n eigen identiteit/karakter mist.
Bones vind ik wel leuk, voornamelijk door die krullebol.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. De personages doen toch best veel voor zo'n serie. Bones vind ik weer geen reet aan, dat kijk ik alleen omdat ik die dooien zo interessant vind, en de forensische techniek. De karakters zijn absoluut niet boeiend (hooguit Booth een beetje met zijn woedeaanvallen). CSI zelfde verhaal. Daar blijf ik ook niet voor thuis.
Ik weet niet eens wie je bedoelt. Ik ken ook de helft van de namen niet, het boeit me gewoon niet zoquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bones vind ik wel leuk, voornamelijk door die krullebol.
CSI vind ik wel leuk. CSI - Miami en CSI - New York niet.
God, ik mis the x-files.
Thats my girl!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef E.T. het volgende:
het daglicht uit elkaars ogen neuken..
Ik zie een stereotype voor me..quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef E.T. het volgende:
Bones kijk ik omdat ik nog steeds 'hoop' dat Booth en Bones nou een keer goed het daglicht uit elkaars ogen neuken.. Zo'n beetje de wens van de schrijvers volgens mij dat ze dat als onderliggende rode draad gebruiken..
En CSI kijk ik vanwege de ogen van Warwick![]()
Hmz.. als ik dit zo lees, voldoe ik prima aan de stereotiepe seriekijkende huisvrouw(ben allang blij dat ik geen soaps kijk
)
wrong picturequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik zie een stereotype voor me..
YEP! Geslaagd voor de test![]()
Daar hou ik wel van.......leuk, thanks!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk voor de geļnteresseerden:
De auditie van Hugh Laurie voor House
http://www.youtube.com/watch?v=3Iwqj9i4QDc&mode=related&search=
En bloopers
http://www.youtube.com/watch?v=4T0lT8gJFO0&mode=related&search=
hmm oke.. ballonnetje geknaptquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
wrong picture
helpt 't als ik zeg dat ik maar 3 series kijk?
En ik ben getrouwd met Swets, for what that's worth![]()
je hebt een pm!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef Kyara het volgende:
Maar waar kan ik uberhaupt die afleveringen downloaden. Ik kan ze op you tube niet vinden. En ik kaqn morgen neit kijken![]()
Als aanvulling op het laatste stukje.. de aflevering heette "Finding Judas"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
In de laatste aflevering werd weeral iedereen ondervraagd, dus ook Chase, die door Tritter alleen wordt meegenomen naar een cafetaria zodat het lijkt alsof ze allebei een goed gesprek hebben (terwijl Chase in feite evenmin iets zegt als de anderen). Alle banktegoeden van House's medewerkers worden bevroren, behalve die van Chase. Later moet hij er uiteindelijk ook aan geloven, maar als na het gesprek met Chase iedereen weer bij z'n geld kan is Chase natuurlijk verdacht in ieders ogen.
House wordt ondertussen op z'n Vicodin gerantsoeneerd door Cuddy, en wordt daardoor, ook samen met de verdachtmaking van Chase, erg prikkelbaar. Hij speelt uiteindelijk met het leven van een kind - House denkt dat het kind aangevallen wordt door vleesetende bacterien en dus een arm- en beenamptuatie moet ondergaan. Chase ontdekt however net voor de operatie dat het kind een lichtallergie heeft, rent House achterna, vertelt het en krijgt een oplawaai van House.
Het kind is wel gered, maar Chase is aangedaan en staat waarschijnlijk op het punt ontslag te nemen, waarna Wilson het op zich neemt om naar Tritter te gaan en te vragen om 30 zilverlingen. En daar eindigde de vorige aflevering
Inderdaad.. vraag me af hoe het verhaal verder af gaat lopen en welke deal Wilson met Tritter gesloten heeft..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De zilverlingen leken me duidelijk genoeg, maar ok
Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond...dat het nou eindelijk eens klaar is met die Tritter enzo
*slik*quote:
Yup, dinsdag Disturbia gezien (goede thriller) met Morse als creepy buurmanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die morse is van het watje in st Elsewhere wel de badguy kant op gegaan
Klein verschil: Chase's banktegoeden waren helemaal niet bevroren. Hij zei dat alleen tegen de rest omdat hij niet wilde dat ze hem zouden verdenken. Tritter zegt dat zelf ook in dat gesprek in het café, en zegt daarna dat ze hem toch gaan verdenken, want voor de rest van de mensen in het café ziet het eruit alsof Tritter en Chase een gezellig gesprek hebben waarna iedereen 'ineens' weer bij zijn geld kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
In de laatste aflevering werd weeral iedereen ondervraagd, dus ook Chase, die door Tritter alleen wordt meegenomen naar een cafetaria zodat het lijkt alsof ze allebei een goed gesprek hebben (terwijl Chase in feite evenmin iets zegt als de anderen). Alle banktegoeden van House's medewerkers worden bevroren, behalve die van Chase. Later moet hij er uiteindelijk ook aan geloven, maar als na het gesprek met Chase iedereen weer bij z'n geld kan is Chase natuurlijk verdacht in ieders ogen.
House wordt ondertussen op z'n Vicodin gerantsoeneerd door Cuddy, en wordt daardoor, ook samen met de verdachtmaking van Chase, erg prikkelbaar. Hij speelt uiteindelijk met het leven van een kind - House denkt dat het kind aangevallen wordt door vleesetende bacterien en dus een arm- en beenamptuatie moet ondergaan. Chase ontdekt however net voor de operatie dat het kind een lichtallergie heeft, rent House achterna, vertelt het en krijgt een oplawaai van House.
Het kind is wel gered, maar Chase is aangedaan en staat waarschijnlijk op het punt ontslag te nemen, waarna Wilson het op zich neemt om naar Tritter te gaan en te vragen om 30 zilverlingen. En daar eindigde de vorige aflevering
Serieus?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor de gossiplovers onder onsDe verloving tussen Chase en Cameron (in het echt dus) is verbroken!
Ze zullen echter wel 'nog met veel liefde samen aan House werken'
Ja, jammer he.. Ik las het op PerezHilton:quote:
Perez denkt (uiteraard, want dat denkt hij bij iedereen) dus dat Jesse Spencer een homo-in-de-kast is.quote:Surprise Surpise
Filed under: Gay Gay Gay > Australiastic
Fagulous Australian Jesse Spencer has shaved his beard!
The House actor has called off his engagement with co-star Jennifer Morrison.
“After much consideration, we have decided not to get married,” the couple said in a joint statement. “We are still very close, and we look forward to continuing to work together on House.”
Wouldn’t Jesse and Wentworth Miller make the cutest couple????
To die for!
Dat denkt House ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, jammer he.. Ik las het op PerezHilton:
[..]
Perez denkt (uiteraard, want dat denkt hij bij iedereen) dus dat Jesse Spencer een homo-in-de-kast is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
AAAARRRGH nog altijd geen ontknoping...
volgens mij refereerde hij meer aan de wederopstanding van de dode patient.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:
[..]
gaat die knakker nu achter Wilson aan omdat hij denkt dat die de medicijnen achterover gedrukt heeft? met "jezus walks" bedoeldtie toch dat House vrijuit gaat?
Ja, onder die veronderstelling was ik dus ook. Nu moet ik nog een week wachten eer dat gezeik klaar isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
volgens mij refereerde hij meer aan de wederopstanding van de dode patient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Gewoon een enge ziekte waar niemand een diagnose op weet... behalve housequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, erg coole aflevering.
Word tijd dat die agent is ff een aanrijding krijgt met een trein ofzo
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een enge ziekte waar niemand een diagnose op weet... behalve house
Iets waarbij zijn temperatuur vaak moet worden opgemetenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon een enge ziekte waar niemand een diagnose op weet... behalve house
dinsdag zijn herhalingenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef arneaux het volgende:
Ik snapte t alleen niet. Want dinsdag had die enegeen rode plek, en nu opeens wel. Schuiven ze afleveringen door elkaar heen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef arneaux het volgende:
Ik snapte t alleen niet. Want dinsdag had die enegeen rode plek, en nu opeens wel. Schuiven ze afleveringen door elkaar heen?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Vivi het volgende:
[..]Dat zou wel voor de hand liggen he!
Iets met zijn hart ofzo?![]()
En waar hij uiteindelijk veel vidocin voor moet slikken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iets waarbij zijn temperatuur vaak moet worden opgemeten
Ja dat is zo. Tritter moet ook een hidden agenda hebben die Tritter.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Zitten jullie trouwens ook steeds met het idee dat Critter een rare logica gebruikt? Hij klaagt dat door de drugs House zijn werk niet kan doen, neemt ze van hem af en daarna doet hij zijn werk veel slechter. House heeft al toegegeven dat hij verslaafd is, maar dat hij zonder vicodin niet kan functioneren vanwege de pijn.
Ergens klopt daar toch iets niet? Als hij afkickt, heeft hij nog steeds pijn, dus dat functioneert niet
Of zelf een verslavings probleem hebben, of zijn lieve dochtertje met blonde staartjes is door een pillen junk verkracht en vermoord, of zijn vrouw is door een alcoholistische arts om zeep geholpen ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef E.T. het volgende:
de enige agenda die Tritter heeft is 'destroy House in any possible way'
Hij is vast stiekem homo en verliefd op House! Maar hij weet dat hij hem nooit kan krijgen...en staat nu elke avond wanhopig eenzaam voor zijn spiegel met een rooie string.... en een thermometer in zijn reet......*tragische muziek zwelt aan*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Tritter moet ook een hidden agenda hebben die Tritter.
eerder "laat House boeten voor zijn daden" terwijl hij niet begrijpt dat die daden niet per definitie slecht hoeven te zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef E.T. het volgende:
de enige agenda die Tritter heeft is 'destroy House in any possible way'
Sam Wilson will kill him if he tries anything.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hij is vast stiekem homo en verliefd op House!
Ah ok, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op dinsdagen zijn het herhalingen van oude afleveringen. Op donderdagen zijn het afleveringen van het huidige seizoen.
Ik vind het wel raar dat jij dit zegt aangezien jij alle afleveringen al gezien hebt.. je bent toch niet aan het spoileren he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Zitten jullie trouwens ook steeds met het idee dat Critter een rare logica gebruikt? Hij klaagt dat door de drugs House zijn werk niet kan doen, neemt ze van hem af en daarna doet hij zijn werk veel slechter. House heeft al toegegeven dat hij verslaafd is, maar dat hij zonder vicodin niet kan functioneren vanwege de pijn.
Ergens klopt daar toch iets niet? Als hij afkickt, heeft hij nog steeds pijn, dus dat functioneert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |