abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51749313
Dinsdag 24 juli, 20.30 uur

Poison (seizoen 1, aflevering 8)
Een middelbare school student wordt slachtoffer van een vergiftiging. House is ervan overtuigd dat hij drugs heeft genomen, dus stuurt hij Cameron en Foreman op onderzoek uit bij zijn huis.
pi_51794980
Teri Bauer

Laatste stukje niet helemaal gezien, waarom was Foreman er nou eerst op tegen? Weten we dat?

[ Bericht 38% gewijzigd door PietjePuk007 op 24-07-2007 21:31:10 ]
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  FOK!fotograaf woensdag 25 juli 2007 @ 05:41:00 #153
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_51807299
quote:
Op maandag 23 juli 2007 15:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 24 juli, 20.30 uur

Poison (seizoen 1, aflevering 8)
Een middelbare school student wordt slachtoffer van een vergiftiging. House is ervan overtuigd dat hij drugs heeft genomen, dus stuurt hij Cameron en Foreman op onderzoek uit bij zijn huis.
Dat was hem dus niet

ik word een beetje moe van SBS. Vorige week hebben ze dus een nieuwe uitgezonden deze week weer een oude maar niet degene die was aangekondigd. Ik kwam er gisteren ook achter dat de uizending van donderdag om 20.30 was en niet zoals gebruikelijk en aangekondigd om 21.30
quote:
Donderdag 26 juli, 20.30 uur

Son of Coma Guy (afl.53)
House besluit om een comapatiėnt te wekken zodat hij hem kan ondervragen over de familiegeschiedenis van zijn zoon, die een genetische aandoening heeft en in levensgevaar verkeert.
Nu op de site van SBS6:
quote:
Afleveringen op dinsdag en donderdag

Vanaf dinsdag 17 juli is 'House' elke dinsdag en elke donderdag om 20.30 uur te zien.
Let op: op dinsdag 17 juli is eenmalig een nieuwe aflevering uitgezonden, aflevering 51: 'Fools for Love'. Op donderdag 19 juli om 20.30 uur wordt dan aflevering 52 'Que sera sera' uitgezonden. Op dinsdag 24 juli is weer een aflevering uit seizoen 1 te zien, op donderdag 26 juli is aflevering 53 uit seizoen 3 te zien. Elke dinsdag dus een aflevering uit seizoen 1, elke donderdag een aflevering uit seizoen 3.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_51832867
Het is in ieder geval zo dat house zowel op DINSDAG als op DONDERDAG om 20.30 uur komt..

In de gaten houden dus!
pi_51866807
Potver, laatste 10 minuten moeten nog komen, maar tot nog toe een erg sterke aflevering. Die kutagent, het dilemma van die comapatient...pff

Eens zien hoe het afloopt.

[edit]
Zo, hopelijk komt volgende week de ontknoping met House vs Tritter. Het is wel opvallend trouwens hoeveel Tritter op House lijkt. 1 van de besten in een dienstverlenend beroep, heeft een verslaving, en is verbitterd. Alleen het cynisme mist Tritter. Ben benieuwd hoe House dat uiteindelijk aanpakt

[ Bericht 52% gewijzigd door GeFrenzy2 op 26-07-2007 21:33:17 ]
pi_51868162
Het was weer fantastisch . Genoten.
pi_51901441
Opgenomen.. ga em nu kijken !
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:17:00 #158
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_51909339
Hopelijk gaan ze nog lang door met docter House.
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
pi_51920124
hm.. net pas gekeken.. strakke aflevering weer !
pi_52056822
heb weer genoten!! En dan die voorstukjes voor volgende keer zeg!!

"I've only got two pills left."
"Cut them in half. Then you'll have four."

pi_52057128
Pfff, weer een beste aflevering. Wel slim hoe ze dat gezeik met die Tritter als een rode draad door het seizoen hebben lopen...nu moet men steeds zien hoe het de volgende keer verdergaat, en of er eindelijk een eind aan komt (wat ook wel zal gebeuren...be it pas aan het eind van dit seizoen )

Ben iig weer nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 21:55:23 #162
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52057523
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Pfff, weer een beste aflevering. Wel slim hoe ze dat gezeik met die Tritter als een rode draad door het seizoen hebben lopen...nu moet men steeds zien hoe het de volgende keer verdergaat, en of er eindelijk een eind aan komt (wat ook wel zal gebeuren...be it pas aan het eind van dit seizoen )

Ben iig weer nieuwsgierig naar de volgende aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52062759
tvp
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:04:52 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52064448
Oe, house heeft ruzie met z'n vriendje
pi_52089691
opgenomen.. ga em nu kijken
pi_52153643
ZO! Die preview van aankomende donderdag.. vetjes
pi_52159183
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
ZO! Die preview van aankomende donderdag.. vetjes

was het maar donderdag!!
  FOK!fotograaf dinsdag 7 augustus 2007 @ 07:59:55 #168
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_52159196
De site van SBS is ook wel weer lekker bij gewerkt
D'r staan nu nog beide afleveringen van vorige week op....

Maar ach, als ze het einde maar uitzenden vind ik het wel prima....
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_52180524
82 en verliefd op House

Maar deze keer was zelfs de familie van de patient uiteindelijk tevreden... da's een nieuwe geloof ik
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:37:59 #170
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52219589
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 07:57 schreef winterapfel het volgende:

[..]

was het maar donderdag!!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_52223179
Donderdag 9 augustus, 20.30 uur

Finding Judas
House ontfermt zich over een jong meisje dat een ontsteking aan haar alvleesklier heeft. Omdat haar gescheiden ouders het niet over de behandeling eens kunnen worden, belandt House met hen in de rechtszaal.
pi_52223710
Ik heb die aflevering net gekeken (hij staat ergens op een site). Hij is best vetjes!
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_52230878
Ga vanavond zeker weer kijken
pi_52239785
Baaaah, weer zo'n cliffhanger

We neigen naar de climax zo langzamerhand, met dat Tritter gezeik.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 augustus 2007 @ 21:33:54 #175
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52239872
ja kan die tritter niet gewoon in een bad ass gang gevecht met een enge naald gestoken worden en vervolgens met een exotische ziekte bij house op de tafel belanden
pi_52239932
Mooie tekst van Wilson aan het einde. Het bekende Judas-tafereel.

Benieuwd naar volgende week.
pi_52239946
wat een lul is die Tritter zeg
ben benieuwd wat Wilson nou gaat doen....

En heeft Chase nou ontslag genomen? Of gaat ie House verlinken?
pi_52240014
Wel een gruwelijk goeie rol van David Morse trouwens. Hij haalt echt het bloed onder je nagels vandaan.
pi_52240479
Bah, heb misschien wel 4 afleveringen ofzo gemist, dus ik snap helemaal niet hoe die Tritter er opeens bij gekomen is Weer een excuus om dvd box te kopen als hij uitkomt
pi_52245368
omg.. wat een ziekelijk goede aflevering zeg.. damn!
pi_52248405
Het was idd een erg goede aflevering. Spannend einde ook!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52248546
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 07:59 schreef Fuente het volgende:
Het was idd een erg goede aflevering. Spannend einde ook!
Zeker

Heb genoten
Just because you can doesn't mean you should
pi_52248723
Pff, kan niet wachten tot die Tritter verhaallijn voorbij is. Het wordt nu wel heel ongeloofwaardig allemaal. No way dat 1 agent zoveel bevoegdheid heeft (en geen van die belangrijke dokters die wat terug doen, of een advocaat raadplegen). Nu weet ik ook wel dat je House MD met een korreltje zout moet nemen, maar er zijn grenzen, hoor
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 09:48:31 #184
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52249826
Ik moest huilen toen House tegen Cuddy zei dat 't maar goed was dat d'r IVF mislukt was

Tegen iemand die met IVF bezig is, is dat zo'n in- en in gemene opmerking.. ik voelde de pijn van Cuddy gewoon.

Die Tritter word ik idd ook wel een beetje zat nu, aan de andere kant vind ik de loyaliteit (al dan niet vrijwillig) aan House ook wel weer gaaf in beeld gebracht.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:03:53 #185
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52250184
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 21:36 schreef Xcalibur het volgende:
wat een lul is die Tritter zeg
ben benieuwd wat Wilson nou gaat doen....

En heeft Chase nou ontslag genomen? Of gaat ie House verlinken?
Denk dat Chase wel op het punt stond te vertrekken, maar denk dat dat door Wilson niet door zal gaan!

Mijn maag keerde wel ff om toen ze op het punt stonden dat meisje haar arm en been te amputeren. Ik wilde 'm bijna uitzetten, maar kon me ook niet voorstellen dat House geen andere oplossing had.

Oh, die opmerking tegen Cuddy?! Schrok er van! Echt keihard! Tis maar een serie, maar toch.........
pi_52251900
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Sammetje het volgende:
Denk dat Chase wel op het punt stond te vertrekken, maar denk dat dat door Wilson niet door zal gaan!
Ja, de opmerking over 30 zilverlingen was wel duidelijk op zich (had in eerste instantie de link met Judas niet gelegd)... ben wel benieuwd wat Chase gaat doen
  FOK!fotograaf vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:10:26 #187
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_52253513
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Ja, de opmerking over 30 zilverlingen was wel duidelijk op zich (had in eerste instantie de link met Judas niet gelegd)... ben wel benieuwd wat Chase gaat doen
Ik denk dat Chase wel blijft. Wilson neemt de Judas rol opzich om het team bij elkaar te houden. Als Chase het zou doen dan zou House er wel voor zorgen dat hij nergens meer aan het werk zou komen.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_52255796
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 12:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

[..]

Ik denk dat Chase wel blijft. Wilson neemt de Judas rol opzich om het team bij elkaar te houden. Als Chase het zou doen dan zou House er wel voor zorgen dat hij nergens meer aan het werk zou komen.
Dat denk ik ook, of niemand zegt wat en Wilson geeft er een hele rare draai aan!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52256122
Ik vond het ook een zeer goede aflevering! Ben benieuwd hoe het verder gaat volgende week.
pi_52258503
Oeh, nog meer House volgers.
Even tvptje dan maar.

Het zal misschien wel zo zijn dat ik vanalles gemist heb: Maar vanaf welke aflevering is die Tritter in House gekomen en waarom?.. Die hele aflevering van laatst ging ongeveer over hem, maar ik kan niet neerzetten waarom en wat er aan de hand is..
Iemand zo lief om het uit te leggen ?
pi_52258703
Goh, zitten jullie nog allemaal braafjes in seizoen 3? Een van de meest irritante seizoenen, althans zo lang als die agent meedoet, als je het mij vraagt...

25-9 begint seizoen 4 al weer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_52260325
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Crientj het volgende:
Oeh, nog meer House volgers.
Even tvptje dan maar.

Het zal misschien wel zo zijn dat ik vanalles gemist heb: Maar vanaf welke aflevering is die Tritter in House gekomen en waarom?.. Die hele aflevering van laatst ging ongeveer over hem, maar ik kan niet neerzetten waarom en wat er aan de hand is..
Vanaf aflevering 51 geloof ik, Fools for Love of zo.
pi_52263947
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:51 schreef Crientj het volgende:
Die hele aflevering van laatst ging ongeveer over hem, maar ik kan niet neerzetten waarom en wat er aan de hand is..
Man komt bij House (kliniek), House gedraagt zich zoals gebruikelijk, man accepteert snelle diagnose niet en laat House struikelen bij het naar buiten gaan, House zegt dan dat hij de temp. gaat meten en vraagt de man om te bukken, stopt een thermometer in zijn anus en vertrekt om niet meer terug te komen. Man dient vervolgens klacht in, House weigert excuses te maken. House verlaat het ziekenhuis op de motor en rijdt te hard. Wordt aangehouden door de man die agent blijkt te zijn. House heeft grote mond en dat eindigt dus in de cel. En passant ontdekt de agent de Vicodin en bij het huis van House wordt een opslag van Vicodin gevonden. Agent ontdekt vervolgens recepten van Wilson waarvan hij (terecht) vermoed dat ze door House zijn vervalst. Wilson gaat daar over liegen. Later liegt iedereen...

Ik geloof dat dit ongeveer het punt is waar NL op is beland.

Graag gedaan.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:13:00 #194
71919 wonderer
pi_52264084
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:05 schreef DS4 het volgende:

[..]

Man komt bij House (kliniek), House gedraagt zich zoals gebruikelijk, man accepteert snelle diagnose niet en laat House struikelen bij het naar buiten gaan, House zegt dan dat hij de temp. gaat meten en vraagt de man om te bukken, stopt een thermometer in zijn anus en vertrekt om niet meer terug te komen. Man dient vervolgens klacht in, House weigert excuses te maken. House verlaat het ziekenhuis op de motor en rijdt te hard. Wordt aangehouden door de man die agent blijkt te zijn. House heeft grote mond en dat eindigt dus in de cel vanwege (illegaal?) bezit van een drug, namelijk vicodin. En passant ontdekt de agent de Vicodin en bij het huis van House wordt een opslag van Vicodin gevonden. Agent ontdekt vervolgens recepten van Wilson waarvan hij (terecht) vermoed dat ze door House zijn vervalst. Wilson gaat daar over liegen. Later liegt iedereen...

Ik geloof dat dit ongeveer het punt is waar NL op is beland.

Graag gedaan.
Als ik het me goed herinner, wordt ie meegenomen vanwege drugsbezit terwijl hij geen recept kan overhandigen.

Critter vermoedt dat House een drugsverslaafde is, schijnt daar nogal problemen mee te hebben, en stelt vervolgens alles in het werk om House daarvoor op te laten bergen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_52264960
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:13 schreef wonderer het volgende:
Als ik het me goed herinner, wordt ie meegenomen vanwege drugsbezit terwijl hij geen recept kan overhandigen.
Even nagekeken. In de eerste scene neemt House tijdens het consult een pil. Je ziet de agent er naar kijken, maar verder niets. Na het aanhouden begint hij erover, met daarbij meteen de opmerking dat hij het verslavingsgedrag vindt. Hij wordt, na het vinden van de pillen, gearresteerd vanwege bezit van narcotica.

Het was al weer even geleden...
pi_52265145
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:03 schreef Sammetje het volgende:

[..]

Mijn maag keerde wel ff om toen ze op het punt stonden dat meisje haar arm en been te amputeren. Ik wilde 'm bijna uitzetten, maar kon me ook niet voorstellen dat House geen andere oplossing had.

Oh, die opmerking tegen Cuddy?! Schrok er van! Echt keihard! Tis maar een serie, maar toch.........
inderdaad, daar keek ik ook van op.. Cuddy is best cute
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:04:25 #197
71919 wonderer
pi_52265260
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 18:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

inderdaad, daar keek ik ook van op.. Cuddy is best cute
Heheh, ik vond het een prachtige opmerking. Het zegt veel en veel meer over House dan die psycho-analyse afleveringen van eerder.
pi_52267085
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Heheh, ik vond het een prachtige opmerking. Het zegt veel en veel meer over House dan die psycho-analyse afleveringen van eerder.
Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.. wel of geen rehab!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:26:43 #199
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52267231
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 14:57 schreef DS4 het volgende:
Goh, zitten jullie nog allemaal braafjes in seizoen 3?
Ja meneer, ik ben lekker stoer verder dan jullie...
seizoen 3 is wat er nu uitgezonden wordt he.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:28:04 #200
71919 wonderer
pi_52267263
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.. wel of geen rehab!
Mja, ik kan het je wel vertellen.. maar da's ook niet leuk

Het is wel typisch House in ieder geval.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:28:52 #201
71919 wonderer
pi_52267286
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja meneer, ik ben lekker stoer verder dan jullie...
Seizoen vier is nog niet begonnen, dus helemaal begrijpen doe ik hem niet.
pi_52267605
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Inderdaad.. ach jah.. we zien het wel.. heb zin in volgende week!

Op m'n verjaardag zelfs
pi_52267639
quote:

[..]

Mja, ik kan het je wel vertellen.. maar da's ook niet leuk

Het is wel typisch House in ieder geval.
Neej niet doen.. k heb per ongeluk al wat spoilers gelezen.. dus wil echt niet meer horen!!
pi_52267802
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:

Dat weet ik. Maar ik heb geen geduld en verbaas mij dus over het geduld van anderen.
pi_52267853
quote:

Ik weet niet waar in het heelal jij je momenteel bevindt, maar hier is het nog geen 25-9...
pi_52267905
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 19:04 schreef wonderer het volgende:
Ik denk dat het eerder te maken heeft met 'afkickgedrag' zoals Foreman al opperde, gekoppeld aan die pilrantsoenering van Cuddy. Je zag dat hoe verder in de aflevering we kwamen hoe venijniger hij werd, met uiteindelijk die ros naar Chase als de climax.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:53:26 #207
71919 wonderer
pi_52267929
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar in het heelal jij je momenteel bevindt, maar hier is het nog geen 25-9...
Hier ook niet, dus seizoen vier laat nog even op zich wachten... Dus dan is het toch niet zo gek dan men in Nederland (ook) nog bij seizoen drie is??
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:56:58 #208
71919 wonderer
pi_52268017
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder te maken heeft met 'afkickgedrag' zoals Foreman al opperde, gekoppeld aan die pilrantsoenering van Cuddy. Je zag dat hoe verder in de aflevering we kwamen hoe venijniger hij werd, met uiteindelijk die ros naar Chase als de climax.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik die aflevering gezien heb, maar ik herinner met iets van "als hij echt wil, kan hij mensen echt wel pijn doen". Wat dus imo betekent dat hij zich eigenlijk altijd inhoudt, en hij dus helemaal niet zo'n klootzak is als iedereen denkt en wel degelijk begrijpt dat als hij mensen constant echt pijn doet, hij er heel anders voor zou staan.

Dat hij er nu voor koos om Cuddy echt te raken, heeft volgens mij meer te maken met het "pijn doen om iemand beter te maken", want ik denk dat Cuddy ondanks de pijn wel gaat nadenken of een kind nou wel zo verstandig is. Er staat me nog iets van bij dat hij in dezelfde aflevering hetzelfde zegt over fysieke pijn, maar dat is allemaal nog te wazig

Dat zijn eigen fysieke en mentale pijn hem sneller over de drempel van uithalen heeft geschopt, zou best kunnen ja, maar dat was denk ik niet het enige.
pi_52268113
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:48 schreef DS4 het volgende:
Dat weet ik. Maar ik heb geen geduld en verbaas mij dus over het geduld van anderen.
Och, je kunt de nieuwe afleveringen wel gaan downloaden ofzo, maar dat haalt de charme eraf. Bovendien is zo'n serie op TV kijken mijns inziens gaver dan achter de computer.

Geduld is 'n schone zaak
pi_52268192
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:53 schreef wonderer het volgende:

Hier ook niet, dus seizoen vier laat nog even op zich wachten... Dus dan is het toch niet zo gek dan men in Nederland (ook) nog bij seizoen drie is??
Ik verwacht gewoon van mensen die het een erg leuke serie vinden (leuk genoeg om hier in het draadje te komen) dat ze, net als ik, ongeduldig zijn en de afleveringen zsm downloaden... Maar "iedereen" heeft hier kennelijk het geduld welke ik niet heb.

Het was gewoon oprechte verwondering.

Ben benieuwd hoe 4 gaat lopen. In grote lijnen weet ik wel wat er verder gaat gebeuren ten aanzien van hoe 3 is geėindigd, maar zoals gezegd: ik ben ongeduldig.
pi_52268229
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 20:56 schreef wonderer het volgende:

Dat hij er nu voor koos om Cuddy echt te raken, heeft volgens mij meer te maken met het "pijn doen om iemand beter te maken",
Volgens mij was het gewoon omdat hij remmingen verloor omdat hij te weinig pijnstillers had geslikt... (denk ook aan het einde van de aflevering)
pi_52268289
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:

Och, je kunt de nieuwe afleveringen wel gaan downloaden ofzo, maar dat haalt de charme eraf.
Want?
quote:
Bovendien is zo'n serie op TV kijken mijns inziens gaver dan achter de computer.
Ik kan wat ik heb gedownload op mijn t.v. bekijken. Prima kwaliteit (beter dan het rotsignaal van @homo)
quote:
Geduld is 'n schone zaak
Ik zou het niet weten...
pi_52268336
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:04 schreef DS4 het volgende:
Volgens mij was het gewoon omdat hij remmingen verloor omdat hij te weinig pijnstillers had geslikt... (denk ook aan het einde van de aflevering)

Ik denk eerder dat de remmen los gingen doordat zijn Vicodin behoefte niet gestild werd, en zijn pogingen om zijn pil-aanvoer weer te herstellen nog altijd gefrustreerd zag. Ontwenning, plus irritatie lijkt me.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:08:46 #214
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52268365
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef DS4 het volgende:

neuh, de term 'braafjes' suggereerde heel wat anders hoor.
pi_52268422
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:07 schreef GeFrenzy2 het volgende:

Ik denk eerder dat de remmen los gingen doordat zijn Vicodin behoefte niet gestild werd, en zijn pogingen om zijn pil-aanvoer weer te herstellen nog altijd gefrustreerd zag. Ontwenning, plus irritatie lijkt me.
Dat is toch redelijk hetzelfde als wat ik schreef...
pi_52268461
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

neuh, de term 'braafjes' suggereerde heel wat anders hoor.
Wat een kul. Maar goed, als ik je op jouw teentjes heb getrapt met "braafjes" dan verzoek ik je vriendelijk om je teentjes beter te beschermen in het vervolg...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:15:03 #217
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52268562
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een kul. Maar goed, als ik je op jouw teentjes heb getrapt met "braafjes" dan verzoek ik je vriendelijk om je teentjes beter te beschermen in het vervolg...
Om mij op mijn teentjes te trappen zal je heel wat beter je best moeten doen. Je liep een beetje stoer te doen, met kijk mij eens l33t alle afleveringen al gezien hebben. Vervolgens krijg je geen bijval en realiseer je je dat het nogal een knullige puberale opmerking was.

Die probeer je vervolgens goed te lullen door te doen alsof het een bewonderende opmerking was. Dat maakt je behalve dom ook nog eens een scheitert.
pi_52268584
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:10 schreef DS4 het volgende:
Dat is toch redelijk hetzelfde als wat ik schreef...
Hangt er vanaf Ik interpreteerde het als dat House normaliter dan half-stoned van de pijnstillers rond zou lopen, en zonder pijnstillers verandert in zijn vermoedelijke ware identiteit - een hatelijke agressieveling.
pi_52268648
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:

Lulverhaal
Je nick heb je in ieder geval goed gekozen.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:18:19 #220
71919 wonderer
pi_52268663
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:02 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik verwacht gewoon van mensen die het een erg leuke serie vinden (leuk genoeg om hier in het draadje te komen) dat ze, net als ik, ongeduldig zijn en de afleveringen zsm downloaden... Maar "iedereen" heeft hier kennelijk het geduld welke ik niet heb.

Ben benieuwd hoe 4 gaat lopen. In grote lijnen weet ik wel wat er verder gaat gebeuren ten aanzien van hoe 3 is geėindigd, maar zoals gezegd: ik ben ongeduldig.
Ah ja. Niet iedereen heeft daar de techniek ook voor (trage verbinding, onvoldoende hardware, een monitor die ergens staat waar je niet graag kijkt, etc), of ze hebben de ondertiteling nodig. of ze willen het gewoon niet. Ik heb destijds ook alles gedownload wat ik niet kon kijken, dus ik snap je verbazing wel Aan de andere kant heb je er zo ook langer lol van natuurlijk.
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:04 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het zal vast wel een rol hebben gespeeld, maar ik ben er niet van overtuigd dat dat het enige was dat hem zo deed uitschieten. Maar goed. Het leuke van House is toch ook dat ie zo wazig is dat iedereen weer zijn eigen draai aan vanalles kan geven En of dat nou heel goed geschreven is, of heel slecht en inconsequent en dat Laurie nou eenmaal zo'n goede acteur is, weet ik ook niet
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:18:52 #221
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52268676
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:17 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je nick heb je in ieder geval goed gekozen.
En wederom geef je aan dat je inderdaad dom bent, want je weet niet wat het werkwoord is welke je bedoelt. En nu optiefen stupide downloadertje.
pi_52268729
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:15 schreef GeFrenzy2 het volgende:

Hangt er vanaf Ik interpreteerde het als dat House normaliter dan half-stoned van de pijnstillers rond zou lopen, en zonder pijnstillers verandert in zijn vermoedelijke ware identiteit - een hatelijke agressieveling.
Nee, meer dat de pijn hem prikkelbaar maakt en inderdaad Cuddy ook nog eens degene is die hem van de pillen hield, waardoor hij wel naar haar wilde uithalen. Maar goed, Chase krijgt uiteindelijke een letterlijke uithaal te verwerken.

En dat is uiteindelijk ook wat Wilson doet besluiten om "Judas" te worden... House heeft de controle verloren. Wat dan ook weer dubbel werkt, want hij verliest de controle niet omdat hij verslaafd is (wat de agent denkt), maar omdat zijn verslaving niet meer wordt gevoed.
pi_52268739
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef Swetsenegger het volgende:

En wederom geef je aan dat je inderdaad dom bent, want je weet niet wat het werkwoord is welke je bedoelt. En nu optiefen stupide downloadertje.
Ach gozertje...
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:22:42 #224
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52268779
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ach gozertje...
Tip, het werkwoord is zwetsen. Mijn achternaam is Swets.
pi_52268812
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:18 schreef wonderer het volgende:
En of dat nou heel goed geschreven is, of heel slecht en inconsequent en dat Laurie nou eenmaal zo'n goede acteur is, weet ik ook niet
Dat laatste iig. Ik ben de serie indertijd gaan kijken omdat hij meedeed. Want een artsenserie trekt mij dus normaliter echt niet.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:24:56 #226
71919 wonderer
pi_52268857
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:21 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, meer dat de pijn hem prikkelbaar maakt en inderdaad Cuddy ook nog eens degene is die hem van de pillen hield, waardoor hij wel naar haar wilde uithalen. Maar goed, Chase krijgt uiteindelijke een letterlijke uithaal te verwerken.

En dat is uiteindelijk ook wat Wilson doet besluiten om "Judas" te worden... House heeft de controle verloren. Wat dan ook weer dubbel werkt, want hij verliest de controle niet omdat hij verslaafd is (wat de agent denkt), maar omdat zijn verslaving niet meer wordt gevoed.
Volgens mij verliest hij de controle omdat hij pijn heeft. In seizoen een heeft hij al toegegeven dat hij verslaafd is, maar hij heeft die pijnstillers gewoon nodig omdat de pijn niet te dragen is. De onthouding versterkt zijn irritatie waarschijnlijk wel, maar als ik flink pijn heb, word ik ook behoorlijk cranky
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:26:25 #227
71919 wonderer
pi_52268907
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat laatste iig. Ik ben de serie indertijd gaan kijken omdat hij meedeed. Want een artsenserie trekt mij dus normaliter echt niet.
Ik begon met meekijken met mjin vriend, en hij kwam me bekend voor, maar ik wist niet wie het was. Maar die opmerkingen enzo, dat was gewoon geweldig. Het artsengedoe kan mij ook gestolen worden, hoewel het een verademing is op al die CSI dingen (en uiteindelijk komt het toch voornamelijk op hetzelfde neer).
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:26:31 #228
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52268910
Het is een serie.. er staat in het script dat hij door het lint moet gaan. Een diepere reden is er niet. WYSIWYG
pi_52269006
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:

Tip, het werkwoord is zwetsen.
Nee, echt?

Maar ik moet bij jouw naam altijd aan zwetsen denken. En de samentrekking zwetsen en Schwartzenegger zou zo maar met een S kunnen. Ik vind jouw nick nu ineens ook een stuk minder... Maar dat boeit niet, want die van mij lijkt al helemaal nergens op.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:29:38 #230
71919 wonderer
pi_52269008
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Het is een serie.. er staat in het script dat hij door het lint moet gaan. Een diepere reden is er niet. WYSIWYG
Maar waarom staat het in het script? Ik hoop altijd dat de schrijvers competent genoeg zijn om "omdat het leuk is" niet als reden op te voeren.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:32:55 #231
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52269106
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom staat het in het script? Ik hoop altijd dat de schrijvers competent genoeg zijn om "omdat het leuk is" niet als reden op te voeren.
Nou, ik denk dat het niet veel verder gaat. "Wat is er nu eens leuk shockerend?" "We halen House van de pillen af, en dan gaatie beserk"...
pi_52269143
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
Ik begon met meekijken met mjin vriend, en hij kwam me bekend voor, maar ik wist niet wie het was. Maar die opmerkingen enzo, dat was gewoon geweldig. Het artsengedoe kan mij ook gestolen worden, hoewel het een verademing is op al die CSI dingen (en uiteindelijk komt het toch voornamelijk op hetzelfde neer).
Ik kijk de serie al van de eerste aflevering - ik wilde eens zien wat het voor iets was. Ik was eerst sceptisch, denkende dat het weer een CSI kloon zou zijn, maar het personage van Laurie was dermate geniaal dat ik bleef kijken. De humor geeft het echt z'n eigen gezicht. Het heeft karakter.

Medical Investigation heb ik ook een kans gegeven, maar daar vond ik dan weer geen kont aan, juist omdat het z'n eigen identiteit/karakter mist.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:37:37 #233
71919 wonderer
pi_52269244
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat het niet veel verder gaat. "Wat is er nu eens leuk shockerend?" "We halen House van de pillen af, en dan gaatie beserk"...
Dat kan inderdaad. Maar zolang ik dat niet zeker weet, doe ik net alsof ze schrijvers beter zijn dan dat en er echte karakterontwikkeling instoppen. Want dat vind ik leuk. Dus laat me lekker in die waan en laat me lekker psychoanalyseren
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:39:31 #234
71919 wonderer
pi_52269318
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:34 schreef GeFrenzy2 het volgende:

[..]

Ik kijk de serie al van de eerste aflevering - ik wilde eens zien wat het voor iets was. Ik was eerst sceptisch, denkende dat het weer een CSI kloon zou zijn, maar het personage van Laurie was dermate geniaal dat ik bleef kijken. De humor geeft het echt z'n eigen gezicht. Het heeft karakter.

Medical Investigation heb ik ook een kans gegeven, maar daar vond ik dan weer geen kont aan, juist omdat het z'n eigen identiteit/karakter mist.
Precies. De personages doen toch best veel voor zo'n serie. Bones vind ik weer geen reet aan, dat kijk ik alleen omdat ik die dooien zo interessant vind, en de forensische techniek. De karakters zijn absoluut niet boeiend (hooguit Booth een beetje met zijn woedeaanvallen). CSI zelfde verhaal. Daar blijf ik ook niet voor thuis.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:41:42 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52269396
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:39 schreef wonderer het volgende:

[..]

Precies. De personages doen toch best veel voor zo'n serie. Bones vind ik weer geen reet aan, dat kijk ik alleen omdat ik die dooien zo interessant vind, en de forensische techniek. De karakters zijn absoluut niet boeiend (hooguit Booth een beetje met zijn woedeaanvallen). CSI zelfde verhaal. Daar blijf ik ook niet voor thuis.
Bones vind ik wel leuk, voornamelijk door die krullebol.
CSI vind ik wel leuk. CSI - Miami en CSI - New York niet.

God, ik mis the x-files.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:47:11 #236
71919 wonderer
pi_52269563
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bones vind ik wel leuk, voornamelijk door die krullebol.
CSI vind ik wel leuk. CSI - Miami en CSI - New York niet.

God, ik mis the x-files.
Ik weet niet eens wie je bedoelt. Ik ken ook de helft van de namen niet, het boeit me gewoon niet zo De afleveringen met Stephen Fry waren wel cool.

Grissom heeft wel wat. Maar ik zie ook lang niet alle afleveringen dus ik mis wel een gedeelte karakterontwikkeling. Maar om alles te gaan inhalen... neu. Zoveel seizoenen, ik kijk liever andere dingen
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:54:19 #237
3011 E.T.
pi_52269803
Bones kijk ik omdat ik nog steeds 'hoop' dat Booth en Bones nou een keer goed het daglicht uit elkaars ogen neuken.. Zo'n beetje de wens van de schrijvers volgens mij dat ze dat als onderliggende rode draad gebruiken..

En CSI kijk ik vanwege de ogen van Warwick

Hmz.. als ik dit zo lees, voldoe ik prima aan de stereotiepe seriekijkende huisvrouw (ben allang blij dat ik geen soaps kijk )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:03:27 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52270091
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef E.T. het volgende:
het daglicht uit elkaars ogen neuken..
Thats my girl!
pi_52270433
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:54 schreef E.T. het volgende:
Bones kijk ik omdat ik nog steeds 'hoop' dat Booth en Bones nou een keer goed het daglicht uit elkaars ogen neuken.. Zo'n beetje de wens van de schrijvers volgens mij dat ze dat als onderliggende rode draad gebruiken..

En CSI kijk ik vanwege de ogen van Warwick

Hmz.. als ik dit zo lees, voldoe ik prima aan de stereotiepe seriekijkende huisvrouw (ben allang blij dat ik geen soaps kijk )
Ik zie een stereotype voor me..

YEP! Geslaagd voor de test
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 00:07:52 #240
3011 E.T.
pi_52273753
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 22:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Ik zie een stereotype voor me..

YEP! Geslaagd voor de test
wrong picture

helpt 't als ik zeg dat ik maar 3 series kijk?
En ik ben getrouwd met Swets, for what that's worth
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 18:35:10 #241
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:32:58 #242
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_52290856
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Leuk voor de geļnteresseerden:

De auditie van Hugh Laurie voor House
http://www.youtube.com/watch?v=3Iwqj9i4QDc&mode=related&search=

En bloopers
http://www.youtube.com/watch?v=4T0lT8gJFO0&mode=related&search=
Daar hou ik wel van.......leuk, thanks!
pi_52295829
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 00:07 schreef E.T. het volgende:

[..]

wrong picture

helpt 't als ik zeg dat ik maar 3 series kijk?
En ik ben getrouwd met Swets, for what that's worth
hmm oke.. ballonnetje geknapt
pi_52395595
Maar waar kan ik uberhaupt die afleveringen downloaden. Ik kan ze op you tube niet vinden. En ik kaqn morgen neit kijken
pi_52410992
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef Kyara het volgende:
Maar waar kan ik uberhaupt die afleveringen downloaden. Ik kan ze op you tube niet vinden. En ik kaqn morgen neit kijken
je hebt een pm!
pi_52411053
Donderdag 16 augustus, 20.30 uur

Merry Little Christmas (afl.56)
Cuddy zorgt ervoor dat House van een teamcase wordt gehaald: een vijftienjarige patiėnt die het ziekenhuis binnen is gekomen met een klaplong en bloedarmoede.
pi_52413730
Vanavond weer!
pi_52414931
Ik ben 10 dagen naar Tsjechie geweest, wat heb ik gemist in de lopende verhaallijn (politieman vs. House)?
pi_52416461
In de laatste aflevering werd weeral iedereen ondervraagd, dus ook Chase, die door Tritter alleen wordt meegenomen naar een cafetaria zodat het lijkt alsof ze allebei een goed gesprek hebben (terwijl Chase in feite evenmin iets zegt als de anderen). Alle banktegoeden van House's medewerkers worden bevroren, behalve die van Chase. Later moet hij er uiteindelijk ook aan geloven, maar als na het gesprek met Chase iedereen weer bij z'n geld kan is Chase natuurlijk verdacht in ieders ogen.
House wordt ondertussen op z'n Vicodin gerantsoeneerd door Cuddy, en wordt daardoor, ook samen met de verdachtmaking van Chase, erg prikkelbaar. Hij speelt uiteindelijk met het leven van een kind - House denkt dat het kind aangevallen wordt door vleesetende bacterien en dus een arm- en beenamptuatie moet ondergaan. Chase ontdekt however net voor de operatie dat het kind een lichtallergie heeft, rent House achterna, vertelt het en krijgt een oplawaai van House.

Het kind is wel gered, maar Chase is aangedaan en staat waarschijnlijk op het punt ontslag te nemen, waarna Wilson het op zich neemt om naar Tritter te gaan en te vragen om 30 zilverlingen. En daar eindigde de vorige aflevering
pi_52416913
Voor de gossiplovers onder ons De verloving tussen Chase en Cameron (in het echt dus) is verbroken!

Ze zullen echter wel 'nog met veel liefde samen aan House werken'
pi_52416933
Mijn dank is groot , zin in vanavond .
pi_52418036
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:
In de laatste aflevering werd weeral iedereen ondervraagd, dus ook Chase, die door Tritter alleen wordt meegenomen naar een cafetaria zodat het lijkt alsof ze allebei een goed gesprek hebben (terwijl Chase in feite evenmin iets zegt als de anderen). Alle banktegoeden van House's medewerkers worden bevroren, behalve die van Chase. Later moet hij er uiteindelijk ook aan geloven, maar als na het gesprek met Chase iedereen weer bij z'n geld kan is Chase natuurlijk verdacht in ieders ogen.
House wordt ondertussen op z'n Vicodin gerantsoeneerd door Cuddy, en wordt daardoor, ook samen met de verdachtmaking van Chase, erg prikkelbaar. Hij speelt uiteindelijk met het leven van een kind - House denkt dat het kind aangevallen wordt door vleesetende bacterien en dus een arm- en beenamptuatie moet ondergaan. Chase ontdekt however net voor de operatie dat het kind een lichtallergie heeft, rent House achterna, vertelt het en krijgt een oplawaai van House.

Het kind is wel gered, maar Chase is aangedaan en staat waarschijnlijk op het punt ontslag te nemen, waarna Wilson het op zich neemt om naar Tritter te gaan en te vragen om 30 zilverlingen. En daar eindigde de vorige aflevering
Als aanvulling op het laatste stukje.. de aflevering heette "Finding Judas"
pi_52418085
De zilverlingen leken me duidelijk genoeg, maar ok

Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond...dat het nou eindelijk eens klaar is met die Tritter enzo
pi_52418608
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:54 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De zilverlingen leken me duidelijk genoeg, maar ok

Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond...dat het nou eindelijk eens klaar is met die Tritter enzo
Inderdaad.. vraag me af hoe het verhaal verder af gaat lopen en welke deal Wilson met Tritter gesloten heeft..

Maar toch petje af voor David Morse.. wat een acteur!
pi_52418883
Ja precies...hij heeft een erg sterke badguy-rol neergezet. Je kan 'm echt wel schieten
pi_52419344
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 17:57 schreef winterapfel het volgende:

[afbeelding]
*slik* en dus weer vrijgezel! Oh wacht, ikzelf niet...

Gisteravond de aflevering van vorige week gezien vanaf de recorder-harddisk. Ik kijk erg uit naar die van vanavond!
Nothing has changed. Everything has changed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 12:34:38 #257
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52419357
Ja die morse is van het watje in st Elsewhere wel de badguy kant op gegaan
  FOK!fotograaf donderdag 16 augustus 2007 @ 14:01:26 #258
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_52421721
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 12:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja die morse is van het watje in st Elsewhere wel de badguy kant op gegaan
Yup, dinsdag Disturbia gezien (goede thriller) met Morse als creepy buurman
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  donderdag 16 augustus 2007 @ 14:52:58 #259
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_52423178
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef GeFrenzy2 het volgende:

Klein verschil: Chase's banktegoeden waren helemaal niet bevroren. Hij zei dat alleen tegen de rest omdat hij niet wilde dat ze hem zouden verdenken. Tritter zegt dat zelf ook in dat gesprek in het café, en zegt daarna dat ze hem toch gaan verdenken, want voor de rest van de mensen in het café ziet het eruit alsof Tritter en Chase een gezellig gesprek hebben waarna iedereen 'ineens' weer bij zijn geld kan.

Volgens mij probeerde Chase Tritter te slim af te zijn, maar toen Tritter daar achter kwam heeft hij die 'scene' in het café bedacht.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_52425562
Ah ja, I stand corrected
pi_52425802
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 11:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor de gossiplovers onder ons De verloving tussen Chase en Cameron (in het echt dus) is verbroken!

Ze zullen echter wel 'nog met veel liefde samen aan House werken'
Serieus?
pi_52428993
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 16:19 schreef Nuna het volgende:

[..]

Serieus?
Ja, jammer he.. Ik las het op PerezHilton:
quote:
Surprise Surpise
Filed under: Gay Gay Gay > Australiastic

Fagulous Australian Jesse Spencer has shaved his beard!

The House actor has called off his engagement with co-star Jennifer Morrison.

“After much consideration, we have decided not to get married,” the couple said in a joint statement. “We are still very close, and we look forward to continuing to work together on House.”

Wouldn’t Jesse and Wentworth Miller make the cutest couple????

To die for!
Perez denkt (uiteraard, want dat denkt hij bij iedereen) dus dat Jesse Spencer een homo-in-de-kast is.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:09:15 #263
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52430626

[ Bericht 17% gewijzigd door Vivi op 16-08-2007 19:47:26 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52430833
Die Vicodin-pot steeds
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:45:55 #265
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52431658
  donderdag 16 augustus 2007 @ 19:48:30 #266
71919 wonderer
pi_52431741
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 18:05 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, jammer he.. Ik las het op PerezHilton:
[..]

Perez denkt (uiteraard, want dat denkt hij bij iedereen) dus dat Jesse Spencer een homo-in-de-kast is.
Dat denkt House ook
pi_52433061
Kerst!!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:32:25 #268
69880 Lief-visje
Krankzinnig Gewoon !!!
pi_52433068
HAHAHA have a happy go to hell !
Sometimes people write the things that they can't say !
Everyone has secrets !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 20:35:57 #269
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52433158
wat was de deal, mis ik net
pi_52433260
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
wat was de deal, mis ik net
2 maanden afkicken en dan zou die niet worden vervolgd
geloof ik!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 20:41:46 #271
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52433297
Ah... ja dat gaat House niet doen .
pi_52433334
House, MI en nu weer House en ondertussen kan ik die sharktalevissen wel schieten . Dan maar weer 5 minuten FOK!en .
pi_52434474
AAAARRRGH nog altijd geen ontknoping...
pi_52434508
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef GeFrenzy2 het volgende:
AAAARRRGH nog altijd geen ontknoping...
gaat die knakker nu achter Wilson aan omdat hij denkt dat die de medicijnen achterover gedrukt heeft? met "jezus walks" bedoeldtie toch dat House vrijuit gaat?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 21:32:29 #275
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52434544
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef winterapfel het volgende:

[..]

gaat die knakker nu achter Wilson aan omdat hij denkt dat die de medicijnen achterover gedrukt heeft? met "jezus walks" bedoeldtie toch dat House vrijuit gaat?
volgens mij refereerde hij meer aan de wederopstanding van de dode patient.
pi_52434666
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
volgens mij refereerde hij meer aan de wederopstanding van de dode patient.
Ja, onder die veronderstelling was ik dus ook. Nu moet ik nog een week wachten eer dat gezeik klaar is

In ieder geval mooi dat Wilson (be it onder druk) zich heeft bekeerd, en zich dus toch naast House voegt. Maar ik heb het nu wel gehad met steeds die verkapte 'to be continued' eindes
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:42:32 #277
71919 wonderer
pi_52434762
Heheh. Zouden de mensen die nu die arc niet zo leuk vinden dezelfden zijn die eerder vonden dat House te episodisch was?
pi_52434783
Ik in ieder geval niet
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:44:57 #279
71919 wonderer
pi_52434822
Ik voel overigens met jullie mee.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_52435597
Damn, erg coole aflevering.
Word tijd dat die agent is ff een aanrijding krijgt met een trein ofzo
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 22:16:23 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52435641
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:14 schreef Mad-Matt het volgende:
Damn, erg coole aflevering.
Word tijd dat die agent is ff een aanrijding krijgt met een trein ofzo
Gewoon een enge ziekte waar niemand een diagnose op weet... behalve house
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:28:35 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52435980
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat zou wel voor de hand liggen he!

Iets met zijn hart ofzo?
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:28:58 #283
71919 wonderer
pi_52435995
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Iets waarbij zijn temperatuur vaak moet worden opgemeten
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:37:09 #284
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_52436212
Ik snapte t alleen niet. Want dinsdag had die ene geen rode plek, en nu opeens wel. Schuiven ze afleveringen door elkaar heen?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_52436648
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef arneaux het volgende:
Ik snapte t alleen niet. Want dinsdag had die ene geen rode plek, en nu opeens wel. Schuiven ze afleveringen door elkaar heen?
dinsdag zijn herhalingen
Liefde is niet blind, het is achterlijk
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 22:53:33 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52436677
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:37 schreef arneaux het volgende:

Op dinsdagen zijn het herhalingen van oude afleveringen. Op donderdagen zijn het afleveringen van het huidige seizoen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 22:53:54 #287
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52436691
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dat zou wel voor de hand liggen he!

Iets met zijn hart ofzo?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 22:54:51 #288
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52436719
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:

[..]

Iets waarbij zijn temperatuur vaak moet worden opgemeten
En waar hij uiteindelijk veel vidocin voor moet slikken...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:07:14 #289
71919 wonderer
pi_52437156
Zitten jullie trouwens ook steeds met het idee dat Critter een rare logica gebruikt? Hij klaagt dat door de drugs House zijn werk niet kan doen, neemt ze van hem af en daarna doet hij zijn werk veel slechter. House heeft al toegegeven dat hij verslaafd is, maar dat hij zonder vicodin niet kan functioneren vanwege de pijn.

Ergens klopt daar toch iets niet? Als hij afkickt, heeft hij nog steeds pijn, dus dat functioneert niet
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 23:11:17 #290
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52437278
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Zitten jullie trouwens ook steeds met het idee dat Critter een rare logica gebruikt? Hij klaagt dat door de drugs House zijn werk niet kan doen, neemt ze van hem af en daarna doet hij zijn werk veel slechter. House heeft al toegegeven dat hij verslaafd is, maar dat hij zonder vicodin niet kan functioneren vanwege de pijn.

Ergens klopt daar toch iets niet? Als hij afkickt, heeft hij nog steeds pijn, dus dat functioneert niet
Ja dat is zo. Tritter moet ook een hidden agenda hebben die Tritter.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:12:44 #291
3011 E.T.
pi_52437322
de enige agenda die Tritter heeft is 'destroy House in any possible way'
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 augustus 2007 @ 23:14:42 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52437389
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef E.T. het volgende:
Of zelf een verslavings probleem hebben, of zijn lieve dochtertje met blonde staartjes is door een pillen junk verkracht en vermoord, of zijn vrouw is door een alcoholistische arts om zeep geholpen ofzo.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:15:16 #293
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52437405
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja dat is zo. Tritter moet ook een hidden agenda hebben die Tritter.
Hij is vast stiekem homo en verliefd op House! Maar hij weet dat hij hem nooit kan krijgen...en staat nu elke avond wanhopig eenzaam voor zijn spiegel met een rooie string.... en een thermometer in zijn reet......*tragische muziek zwelt aan*
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:15:24 #294
71919 wonderer
pi_52437413
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:12 schreef E.T. het volgende:
eerder "laat House boeten voor zijn daden" terwijl hij niet begrijpt dat die daden niet per definitie slecht hoeven te zijn.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:16:06 #295
71919 wonderer
pi_52437446
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Hij is vast stiekem homo en verliefd op House!
Sam Wilson will kill him if he tries anything.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:17:12 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52437492
Ohof..! Hij is geheime vennoot in een fabriek van concurrende pijnstillerdingen..ofzo

donderdag 16 augustus 2007 @ 23:18:19 #297
71919 wonderer
pi_52437520
Het doet me trouwens een beetje denken aan die Vogler-arc. Ook zo'n kerel die dacht dat ie tegen House opkon.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 23:45:14 #298
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_52438387
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 22:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op dinsdagen zijn het herhalingen van oude afleveringen. Op donderdagen zijn het afleveringen van het huidige seizoen.
Ah ok, dat wist ik niet.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_52439759
Erg goede aflevering weer..

Wederom petje af voor David Morse
pi_52439774
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:

Ik vind het wel raar dat jij dit zegt aangezien jij alle afleveringen al gezien hebt.. je bent toch niet aan het spoileren he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')