nou faq lezen gaat me dan net weer iets te ver maar lurken doe ik al wel een jaar of twee.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien he, is dit een keer een usert die wel de FAQ en dat soort topics leest.
En dus ook PI-gebruik FAQtopic ding.
je weet maar nooit.
Dat zeggen we allemaal jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:00 schreef krioro het volgende:
[..]
nou faq lezen gaat me dan net weer iets te ver maar lurken doe ik al wel een jaar of twee..
nee dank je. ik hou niet zo van koffie.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:59 schreef CodeCaster het volgende:
Koffie, heren?
Hehe, Hey, QB, dit is heul geen kloon.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:00 schreef krioro het volgende:
[..]
nou faq lezen gaat me dan net weer iets te ver maar lurken doe ik al wel een jaar of twee..
Dat we daar niet eerder aan gedacht hebbenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, Hey, QB, dit is heul geen kloon.
hij doet helemaal niet eens moeite ofzo om zich voor te doen als iemand die geen kloon is.
dus is het geen kloon.
ha, makkelijk.
Koffie, vrouwmens?quote:
JAaaaa, dat zal het zijn hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat we daar niet eerder aan gedacht hebben!!!!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik op invoeren drukte.
nee want het zal niet echt een hele grote invloed op me hebben of wie dan ook denkt dat ik een kloon benquote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hehe, Hey, QB, dit is heul geen kloon.
hij doet helemaal niet eens moeite ofzo om zich voor te doen als iemand die geen kloon is.
dus is het geen kloon.
ha, makkelijk.
Hij heeft ook heul niks te maken met je msnnaam, behalve dan dat hij ons er aan doet denken ofzo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
! Maar jij heet helemaal geen Michelle
Correct. Woodstock à la 2007.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Is dat zo'n blowjedoodbijgoedemuziek festival dinges?
Wtfquote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:04 schreef krioro het volgende:
[..]
nee want het zal niet echt een hele grote invloed op me hebben of wie dan ook denkt dat ik een kloon ben![]()
overigens weet ik dan weer wel dat mevrouw harajuku eerst queen bee was.![]()
Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:04 schreef krioro het volgende:
[..]
nee want het zal niet echt een hele grote invloed op me hebben of wie dan ook denkt dat ik een kloon ben![]()
overigens weet ik dan weer wel dat mevrouw harajuku eerst queen bee was.![]()
NOUENquote:Op vrijdag 22 juni 2007 06:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hij heeft ook heul niks te maken met je msnnaam, behalve dan dat hij ons er aan doet denken ofzo.
zoals ik al zei zonet dus.
okay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |