En daar is geen internetcafe ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:54 schreef krioro het volgende:
[..]
ja klote is dat.![]()
ik heb een idee maar degene die dat kan maken is op vakantie.![]()
Sure thingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, hallo.
mag ik ook even wazig nadenken na heel weinig slaap?
TIS GEEN KLOON EG NIEJquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer gebruiken newbies PIs dan
Ja en t is vast wel in paint te maken enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En daar is geen internetcafe ofzo?
Slappe smoes hoor.
sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer gebruiken newbies PIs dan
jaahaaaa dat zal het wel zijn hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en t is vast wel in paint te maken enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]Ik zag het niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Misschien he, is dit een keer een usert die wel de FAQ en dat soort topics leest.quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien he, is dit een keer een usert die wel de FAQ en dat soort topics leest.
En dus ook PI-gebruik FAQtopic ding.
je weet maar nooit.
Ahum.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:59 schreef CodeCaster het volgende:
Koffie heren?
Heer en dame.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:59 schreef CodeCaster het volgende:
Koffie heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |