quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik dacht datie naast je lag ofzo en dat ie moest werken, en dat jij seks qou, maar hij niet, omdat hij moet werken zometeen, (issie verhuizer?)
En daarom was ik even benieuwd, waar je die kerel wou verbergen.
Vandaar dus.
ja klote is dat.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, jammer dat er geen één ava op 't internet te vinden is
ja, hallo.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon algemeen. Nee, ik ben echt niet slecht ofzo
.
Verbergen?
En daar is geen internetcafe ofzo?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:54 schreef krioro het volgende:
[..]
ja klote is dat.![]()
ik heb een idee maar degene die dat kan maken is op vakantie.![]()
Sure thingquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja, hallo.
mag ik ook even wazig nadenken na heel weinig slaap?
TIS GEEN KLOON EG NIEJquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer gebruiken newbies PIs dan
Ja en t is vast wel in paint te maken enzoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En daar is geen internetcafe ofzo?
Slappe smoes hoor.
sorry ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
Sinds wanneer gebruiken newbies PIs dan
jaahaaaa dat zal het wel zijn hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja en t is vast wel in paint te maken enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]Ik zag het niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Misschien he, is dit een keer een usert die wel de FAQ en dat soort topics leest.quote:
Grapjasquote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien he, is dit een keer een usert die wel de FAQ en dat soort topics leest.
En dus ook PI-gebruik FAQtopic ding.
je weet maar nooit.
Ahum.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:59 schreef CodeCaster het volgende:
Koffie heren?
Heer en dame.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 05:59 schreef CodeCaster het volgende:
Koffie heren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |