Nou 10 is wel degelijk deels verantwoordelijk..Je word namelijk gekozen uiteindelijk. Onder contract gezet. John is niks anders dan een werkgever voor ze. Die de een evt gouden handruk geven na ontslag, wat dus 1 jaar tot eindig kan duren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Maar daarbij moet je ook kijken naar de keuze van Natasia, zij is de moeder, zij moet beslissen, tuurlijk hangt er voor 10 ook een verantwoordelijkheid bij, maar Natasia heef tnog altijd zelf de eerste stap gezet
ja en wij vinden jou zo leuk dansen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:17 schreef johngrisham het volgende:
ff kaartje naar amandel
vind je tig keer leuker met drank op
ga zo door dan sms ik voor je
Jaja, tuurlijk, dat weet ik.. Maar je legt net een beetje de schuld teveel bij Tien vind ik...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou 10 is wel degelijk deels verantwoordelijk..Je word namelijk gekozen uiteindelijk. Onder contract gezet. John is niks anders dan een werkgever voor ze. Die de een evt gouden handruk geven na ontslag, wat dus 1 jaar tot eindig kan duren.
Huub en Lieke hebben het wat dat aangaat een stuk heftiger in de villa dan de rest. Zij moeten behalve tegen BAN ook opnemen tegen de HH.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:18 schreef petraa het volgende:
Huishouding en Brian en Natas zitten Huub en Lieke af te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |