was een grapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
idd, maar dat zal jaap ook wel in zich opnemenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...
Huub heeft meer inzicht zegt hij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
Nietusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Huub maakt Dennis kapot als hij Lieke meeneemt naar Rotterdam.
Huub ziet toch een gevaar in Dennis.
Dat klinkt nogal boud, maar het is wel zo. Als Dennis en Huub elkaar vijanden zijn en Dennis zich moet aansluiten bij BAN, dan is Dennis heel snel weer thuis. Want BAN heeft niemand nodig, en stuurt ieder ander zomaar naar huis. Terwijl LHJ niet zo zeker zijn van hun positie tov elkaar en daardoor iedere versterking kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Day het volgende:
Hoezo heeft Dennis Huub nodig?
bullshit.. huub vertrouwd lieke welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef Day het volgende:
Huub maakt Dennis kapot als hij Lieke meeneemt naar Rotterdam.
Huub ziet toch een gevaar in Dennis.
Dan had ''huub'' ons moeten zijn..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ach, Lieke noemt het zelf ook 'het groepje van Huub'.
Naar huis.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef _GdR_ het volgende:
waar is die nicht eigenlijk?
Blech, die had ik ook gecapt maar bij nader inzien toch maar gauw weggegooidquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:42 schreef Prospera het volgende:
Buikje is nog dikker dan de borsten
[afbeelding]
Mwah, voor iemand die voor de derde keer is teruggekeerd in de villa, omdat hij dat nu eenmaal wil, is het toch een behoorlijke doorzetterquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...
Omdat het in dat weblog stond, waarvan wij wel weten dat het fake is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:43 schreef avonne het volgende:
"This is my turf, this is my house...."
hij slikt nog net "this is my chick" in.
Ik word spontaan fan van Dennis omdat mijn hekel aan Huub steeds groter wordt.
"Als ik de indruk krijg dat hij een wig probeert te drijven tussen Huub en Lieke, dan maak ik hem kapot"
Hoezo para?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |