is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
weer zo'n uitspraak van Huub die die gejat heeft van Jaap..hij kan echt niets nieuws verzinnen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
En jullie vinden Huub en Lieke dus niet zenuwachtig
.
Huub heeft z'n territorium al proberen af te bakenen... hij stond tegen LIeke aan te pissen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
En jullie vinden Huub en Lieke dus niet zenuwachtig
.
Behalve als hij naar rotterdam wilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Dennis wat Huub graag had willen zijn....
Met de looks en suave van Dennis had Huub het een stuk makkelijker gehad in zijn leven
Als Dennis een pact met Jaap kan sluiten is Huub zo ongeveer de laatste die hij "nodig" heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat hij Dennis niet over zich heen moet laten komen...
Huub zegt: "huub is zo succesvol in de villa dat ze er nog een in willen gooien".
Bij het naar bed gaan zegt Jaap: "geniet er nog van voordat ik overloop" tegen Huub.
Voorlopig is hij immuun, dus zo'n probleem is dat niet. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Lekker arrogant ook..terwijl lieke en jaap er gewoon bijstaan...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef lorence1 het volgende:
dennis heeft huub nodig...
en met die redenering gaat huub de mist in
Nee, hij zei het zeer humoristisch.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?
Kan natuurlijk opdracht van achter zijn en dat hij huub toch beetje wil waarschuwen
Huub kan wel willen winnen, maar het ontbreekt hem aan doorzettingsvermogen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:36 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |