Hmm, interessante optie.. zou een leuk spelelement geven. Vooral als je zou kijken naar de positie van Jaap hierin...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
als het je niet bevalt......................... MOOOOOOOOOIquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Dat kan Huub wel vinden, maar Huub heeft teveel haast... het is te vroeg voor vijandschapquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet helemaal. Huub heeft zijn populariteit te danken, aan juist het feit dat hij een echte vijand in de villa had: Nathanaël. Toen Huub terugkwam in de villa, was hij zijn rol kwijt waarin hij zich had profileren, omdat Nathanaël er niet meer was. Huub vroeg zich toen vertwijfeld af (in een gesprek met Sylvia) wie hij dan in godsnaam tot vijand moest maken, want hij had een vijand nodig. Dat werd dus Brrrian. Alleen, Brrrian wordt zo beschermd door de Febo, dat Huub daarin ook niet echt vol gas kan geven. Ik denk, dat Dennis voor Huub wel eens die felbegeerde rol zou kunnen gaan vervullen, zodat we weer de Huub gaan zien die hij eerst ook was.![]()
nee ik vind dat nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
En jullie vinden Huub en Lieke dus niet zenuwachtig
.
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
weer zo'n uitspraak van Huub die die gejat heeft van Jaap..hij kan echt niets nieuws verzinnen..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
hou toch eens op met dat "mooooooooi" na elke zin
Nee hoor.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Huub heeft z'n territorium al proberen af te bakenen... hij stond tegen LIeke aan te pissen...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:33 schreef avonne het volgende:
.
Behalve als hij naar rotterdam wilquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef Disana het volgende:
Dennis heeft Huub nodig, maar Huub heeft nooooit Dennis nodig. Denkt Huub.
Ik denk het niet. Huub heeft prestatiedrang, Huub wil winnen, beter zijn dan een ander. Waar Dennis zegt dat hij liever mooi is en niets heeft gepresteerd. Met andere woorden: Huub heeft een winnersmentaliteit, terwijl Dennis een geboren loser is (want anders zeg je niet dat je liever mooi bent en niet presteert, dan lelijk en wel presteert). Met die mentaliteit, is Dennis met heel zijn grote waffel echt niet opgewassen tegen een Huub die koste wat kost gedreven wordt door de drang tot presteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:31 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij is Dennis wat Huub graag had willen zijn....
Met de looks en suave van Dennis had Huub het een stuk makkelijker gehad in zijn leven
Als Dennis een pact met Jaap kan sluiten is Huub zo ongeveer de laatste die hij "nodig" heeftquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:35 schreef patist het volgende:
[..]
is ook zo... puur alleen omdat dennis nieuw is
Heb geen strreams maar dat zijn belangrijke opmerkingen in de zijlijn... vertelde jaap dit serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:29 schreef BarryK het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat hij Dennis niet over zich heen moet laten komen...
Huub zegt: "huub is zo succesvol in de villa dat ze er nog een in willen gooien".
Bij het naar bed gaan zegt Jaap: "geniet er nog van voordat ik overloop" tegen Huub.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |