Ja die liepen slechts op een haar na de Uefa cup finale misquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
De Cler is tegen Denneboom al de weg kwijt: Ik zie het somber in voor Feyenoord. Timmer, Huysegems, Vlaar, De Cler (Perez?): Het komt me bekend voor...
Ik snap die opmerking ook niet echt inderdaadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die liepen slechts op een haar na de Uefa cup finale miskutteam
![]()
Topvoetballers.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja die liepen slechts op een haar na de Uefa cup finale miskutteam
![]()
Zonneveld zie ik liever ook niet spelen, maar hij is wel beter dan De Cler.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik snap die opmerking ook niet echt inderdaadMaar gelukkig ziet cultheld z'n oogappeltje Zonneveld liever spelen
Nu even niet te achterlijk gaan doen. ALLEEN maar kijken naar het verleden van een speler is het stomste wat je kan doen. Van de Cler is al jaren bekend dat het een Feyenoordsupporter is, ook toen hij bij Ajax zat, en hij heeft het juiste karakter om bij Feyenoord te passen. Dat is vele malen belangrijker dan zijn verleden. Kluivert past totaal niet bij Feyenoord qua karakter, dus die mag lekker wegblijven.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Jammer dat er Feijenoordsupporters zijn die blijkbaar alle sentimenten opzij zetten en het niks kan schelen wie er binnen komt. Of het nou de Cler, Kluivert of Charisteas is. Hé, ze hebben capaciteiten, boeiend.
Kan je net zo goed een andere club supporten.
Je kan het Chari wel aanrekenen. Hij zat lang genoeg in Nederland om dat te snappen. Dat hij liever speelt dan op de tribune zit is oke, maar niet anders benaderen omdat het een buitenlander is.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:47 schreef Steven184 het volgende:
Over Charisteas is genoeg gezegd en gesproken, maar hoe kan je nou in hemelsnaam een buitenlander blijven beschuldigen van zijn ajaxverleden. Die gozer komt bij Werder niet aan de bak, kan naar Ajax en ja dan grijp je die kans. Niet dat ik blij was met zijn komst, vooral omdat het psychologisch heel dom was. Als vervanger van je clubicoon en topscorer haal je een reservespits van je aartsrivaal. Daarmee zet je je als club gelijk onder je aartsrivaal. Niet de slimste actie, maar dat kan je Charisteas niet blijven aanrekenen. Hij zit er nou eenmaal, dan kan je beter proberen hem op de beste mogelijke manier te gebruiken en ik denk dat Charisteas best nuttig kan zijn voor een elftal. Maar niet als we elke speler die een voor Ajax heeft gespeeld daarom blijven uitjouwen.
Kut dan gaat ie niet weg en blijftie bij Feyenoord. Dat zou erg zijnquote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:55 schreef sirallut het volgende:
Ik zal villareal even dat videotje van Feyenoord - Ajax van dit seizoen toesturen. Erg gelachen om die drenthe die als een amateur steeds de buitenspel val ophief en verantwoordelijk was voor het gros van de Ajax doelpunten. Echt zo een speler die als het even tegenzit er helemaal niks meer van bakt.
Het is dan ook geen verdediger. Dat snappen de scouts ook wel.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:55 schreef sirallut het volgende:
Ik zal villareal even dat videotje van Feyenoord - Ajax van dit seizoen toesturen. Erg gelachen om die drenthe die als een amateur steeds de buitenspel val ophief en verantwoordelijk was voor het gros van de Ajax doelpunten. Echt zo een speler die als het even tegenzit er helemaal niks meer van bakt.
Ik ben hierna gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nu even niet te achterlijk gaan doen.
Ben ook hartstikke trots op mezelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wat stoer, iemand anders z'n post niet lezen!
Tuurlijk zat hij lang genoeg in Nederland om dat te snappen, zeer zeker. Alleen omdat hij een buitenlander is kijkt hij waarschijnlijk gewoon heel anders tegen die sentimenten aan en had hij niet zo'n reactie van de publieke opinie verwacht. Naief, maar dat kan daar dus aan liggen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:52 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je kan het Chari wel aanrekenen. Hij zat lang genoeg in Nederland om dat te snappen. Dat hij liever speelt dan op de tribune zit is oke, maar niet anders benaderen omdat het een buitenlander is.
Wel eens met wat je schrijft over de anderen.
Wat jij wil, maak ik me niet druk om.quote:
In Football Manager 2007 wel ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zonneveld zie ik liever ook niet spelen, maar hij is wel beter dan De Cler.
Dat kan mijn laptop niet aan.quote:
We willen allemaal het beste voor Feyenoord, Feyenoord is inderdaad aardig naar de klote sinds de jaren 80. Belangrijkste vind ik eigenlijk gewoon dat Feyenoord een duidelijke uitstraling krijgt. De betekent dat de spelersgroep een duidelijke uitstraling/karakter heeft die bij de club past, dat er dus een herkenbare spelersgroep is met veel Nederlandse spelers en weinig exotische verrassingen die of na een half jaar weg zijn of nooit meer weggaan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:13 schreef Happel het volgende:
Ach, ik ga me er niet meer druk om maken. De club, zoals ik die ooit heb gekend, is toch allang naar de klote.
Als Perez ook nog komt krijg je AZ van een poos geleden.. Haal dan Landzaat ook maar op..!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:37 schreef Sloggi het volgende:
Ik ben benieuwd of ze nu ook nog met Perez aan de slag gaan. Ik hoop 't eerlijk gezegd niet.
Laten we dan vooral spelers binnenhalen, zoals Charisteas, de Cler etc. Lekker herkenbare spelersgroep.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We willen allemaal het beste voor Feyenoord, Feyenoord is inderdaad aardig naar de klote sinds de jaren 80. Belangrijkste vind ik eigenlijk gewoon dat Feyenoord een duidelijke uitstraling krijgt. De betekent dat de spelersgroep een duidelijke uitstraling/karakter heeft die bij de club past, dat er dus een herkenbare spelersgroep is met veel Nederlandse spelers en weinig exotische verrassingen die of na een half jaar weg zijn of nooit meer weggaan.
Mooi. Da's nou een echte Ajacied, en die moeten we hier niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:39 schreef BB-boy het volgende:
Hij wil absoluut niet naar feyenoord zei Van Geel gisteren.
Precies de cler prima, chari nee, perez nee enz.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:46 schreef Zjakkie het volgende:
De Cler heb ik niks tegen, prima aankoop! Charisteas was ik niet voor en iemand als Kluivert hoeft helemaal niet te komen!
Het ziet er niet beter uit. We missen nog spelers voor drie sleutelposities. De linksback valt nog te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:51 schreef Fetai het volgende:
De Cler![]()
Het ziet er nu al een stuk beter uit met Bert, Tim, Andwelé en Luigi volgend seizoen![]()
We moeten geen wonderen verwachten, maar toch....
Ben je nou nog steeds zo blij met Bert eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Laten we dan vooral spelers binnenhalen, zoals Charisteas, de Cler etc. Lekker herkenbare spelersgroep.
Niet dat je geen gelijk hebt hoor, integendeel. Blijkbaar hebben wij een andere betekenis bij de woorden herkenbaarheid, uitstraling en karakter.
Slory links, Harry centraal, Castelen rechts.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Wie moet er eigenlijk linksbuiten gaan spelen volgend seizoen? Met deze groep kan je beter met 2 spitsen spelen, maar Bert speelt toch liever 4-3-3 geloof ik.
Gewoon 4-4-2 gaan spelen, veel te veel goede middenvelders om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Wie moet er eigenlijk linksbuiten gaan spelen volgend seizoen? Met deze groep kan je beter met 2 spitsen spelen, maar Bert speelt toch liever 4-3-3 geloof ik.
Castelen gaat weg, dus missen we nog iemand op rechts (ik dacht dat Slory rechts zou spelen). Harry komt dus echt niet in de basis te staan volgend seizoenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Slory links, Harry centraal, Castelen rechts.
Ik zal onze stift-meister maar eens roepenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:59 schreef EnactedChaos het volgende:
Gewoon 4-4-2 gaan spelen, veel te veel goede middenvelders om dat niet te doen.
[opstelling]
En ja, ze komen allemaal want RR zei vanmiddag dat Feyenoord ze nog steeds wil hebben![]()
Iedereen wil Drenthe hebben man! Real Madrid, Arsenal, Villareal, Chelsea, Manchester United, AC Milan.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:02 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie verdedigend een stuk beter is dan Drenthe hoor.
Maar volgens jou komt er nu nog maar 1 naam van het lijstje m.b.t. de mogelijkheden van Feyenoord toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik zal onze stift-meister maar eens roepen![]()
telegraafquote:Behalve De Cler hoopt Feyenoord nog vier of vijf topaankopen te doen. Onder meer aanvaller Roy Makaay (Bayern München) en verdediger Kevin Hofland (Vfl Wolfsburg) staan op het verlanglijstje van de Rotterdammers.
Ja maar niet op de linksback positiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:10 schreef Baklap het volgende:
[..]
Iedereen wil Drenthe hebben man! Real Madrid, Arsenal, Villareal, Chelsea, Manchester United, AC Milan.![]()
Tomás Rzasaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:05 schreef Zjakkie het volgende:
De Cler is een echte linksback, die hebben we volgens mij sinds Ruud Heus niet meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |