Stel je voor, kunnen we toch nog voor de 5e plek strijden.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan nog wat woorden daar in het zuiden mochten de spelers komen die gelinkt worden met Feyenoord..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Stel je voor, kunnen we toch nog voor de 5e plek strijden.![]()
Was al bevestigd door Pocognoli zelf.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:41 schreef Kang-He het volgende:
verhuist Pocognoli naar AZ.
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:39 schreef patrickt37 het volgende:
De Cler
Feyenoord lijkt te laat te komen voor De Cler
22/6/2007 0 :15
Feyenoord kan aan de eisen van AZ voldoen en mag dan ook gaan praten met Tim de Cler. Maar de Rotterdammers dreigen achter het net te vissen.
De prijs die AZ voor De Cler wil hebben lijkt geen onoverkomelijk probleem voor de Rotterdammers. 'Nadat wij onze voorwaarden kenbaar hebben gemaakt, liet Feyenoord ons weten er met ons wel uit te komen', aldus technisch directeur Marcel Brands van AZ tegen NOS Sportjournaal.
AZ heeft Feyenoord toestemming gegeven met de linksback te onderhandelen. De vraag is echter of de Rotterdammers nog aan tafel kunnen schuiven bij De Cler. 'Feyenoord is een serieuze optie, maar we zijn al zo ver met PSV dat het niet netjes is met Feyenoord te praten', aldus zijn zaakwaarnemer Rob Jansen.
De Leidse linksback mag weg uit Alkmaar, omdat hij geen trek had zijn tot medio 2008 lopende contract tussentijds te verlengen. De Cler is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging.
Daarom dol ik er ook mee. Dit is lauter de schuld van de media.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:43 schreef EnactedChaos het volgende:
Eigenlijk is het gewoon lachwekkend al die tegenstrijdige berichten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Verdedigend is hij gewoon degelijk. En dat is al stukken beter dan wij de laatste 10 jaar hebben gehad. Bovendien brengt hij ervaring, is ie Nederlands en kan kunnen Roy en Gio nu op het middenveld. Heel wat vliegen in één klap.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:46 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Daarom dol ik er ook mee. Dit is lauter de schuld van de media.
Je moet gewoon met me eens zijn dat het lijstje wat de afgelopen weken voorbij gekomen is, niet reëel is voor Feyenoord.(of eender welke Nederlandse club).
Ik kan me nog een verhaal over Kuijt en Kalou herinneren....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef blindgier het volgende:
De Cler is wel rond met Feyenoord hoor.
Of er mot momenteel een grapjas op de redactie zitten van het AD.
Het AD zou wel gigantisch voor lul staan nu zij dit publiceren en het dus niet defintief zou zijn.
Sindsdien zijn Feyenoord en het AD samen gaan werken, volgens mij. Staan alleen maar positieve dingen over Feyenoord in. (voor zover dat mogelijk isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik kan me nog een verhaal over Kuijt en Kalou herinneren.....
Je bedoelt dat De Cler bijna rond is met PSV.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:03 schreef blindgier het volgende:
De Cler is wel rond met Feyenoord hoor.
Of er mot momenteel een grapjas op de redactie zitten van het AD.
Het AD zou wel gigantisch voor lul staan nu zij dit publiceren en het dus niet defintief zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |