Haiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
goedemorgen, ben futloos en moet veel doen vandaag.
En heb totaal geen zin.![]()
Sorry!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Goedemorgen Cross....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:37 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik kom straks wel terug om even vrolijk te zwaaien en goedemorgen te zeggen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik ben iig nog niet helemaal wakker...![]()
![]()
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De vroegste dag dit jaar dat ik wakker ben. [afbeelding]
Wheheh toffe smileyquote:
Klussen Kuuk?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond geen TopGear kijken OA.
Ja moet zo naar de tandarts, kutzooi.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen LL. Wat ben je vroeg.
PVquote:
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
OMFG....quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef crossover het volgende:
Ik heb vannacht een droom gehad waar jij ook in voorkwam lenny
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want in jouw droom komen nooit andere mannen of vrouwen voor dan papierFrutsel?
Die leek het meeste op een A (misschien als je hem omkeerd)quote:
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hah! vertel vertel! was ik de held? de vorige keer dat ik voorkwam in iemands droom waarvan ik het hoorde werd mijn hoofd blauw en stikte ik. [afbeelding]
Ik was de held, mark my words!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er precies aan de hand was, ik was op een kermis oid en daar waren ook een hele boel bekenden (uit aarle).
dan dacht jij verkeerd schat...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met papier vree.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |