gefeliciteerd met je mogelijke nieuwe werk en je Griekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:47 schreef An24 het volgende:
Mijn god, Fotters werken echt niet![]()
Nou dan euhh hoi![]()
Goed nieuws gehad...vandaag gehoord dat ik voor mijn regio mogelijk trainer wordt om nieuwe reclasseringswerkers op te leiden voor ons registratiesysteem en onderzoeksinstrument![]()
Heb mezelf maar getracteerd op afhaalgriek![]()
2x thanks..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je mogelijke nieuwe werk en je Griek
en ik heb echt wel gewerkt
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
2x thanks..
en dan is het goed..(aangezien jij 1 van de weinige vrouwen was, zo te lezen, akn dat ook wel kloppen)![]()
Brandje? dar hoor ik al teveel van hier in dordtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:52 schreef ..zapper het volgende:
->Pff, commenten is ook werken hoor.
->Aha, dat is leuk!
->Geen last gehad van een brandje afgelopen nacht?
Ik las vanmorgen iets over brand in dordt, maar er zullen vast meer dan drie huizen staanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:55 schreef An24 het volgende:
[..]
Brandje? dar hoor ik al teveel van hier in dordt![]()
Ik zweer je dat hier een mafkees bezig is..is de zoveelste al binnen korte tijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:57 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen iets over brand in dordt, maar er zullen vast meer dan drie huizen staan.
Hmm, dat is wel erg naar dan. Lijkt me niet fijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik zweer je dat hier een mafkees bezig is..is de zoveelste al binnen korte tijd
ik kan goed multitaskenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:53 schreef An24 het volgende:
[..]
2x thanks..
en dan is het goed..(aangezien jij 1 van de weinige vrouwen was, zo te lezen, kan dat ook wel kloppen)![]()
quote:
ik brandweerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:04 schreef An24 het volgende:
[..]
![]()
@zapper, nee is zo...de eerste keer was echt damn close bij de buren, schrik elke keer als ik brandweer![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:08 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik brandweer
jij brandweert
wij brandweren
hij brandweerde
zij hebben gebrandweerd![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:10 schreef ..zapper het volgende:
We zullen die gast wel even brandweren dan. De ellende is dat het toch vaak ook mensen zijn die er werken.
onploftherapiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die moet je stimuleren dat ze een zelfontbrandingscursus gaan volgen.
je kunt in zo'n geval beter blij zijn dat je de brandweer ziet, t wordt pas echt misselijk als er vuur is en geen brandweerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |