alleen om mee op vakantie te gaan hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij duikt wel heel makkelijk in de koffer van een ander...![]()
Augustus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
alleen om mee op vakantie te gaan hoor
Wanneer ga jij?
Je mag nog steeds mee hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef Chanty het volgende:
P fijne vakantie. T is dat ik tentamen had, anders zat ik nu in je koffer
Spanje... De tante van mijn vriendin heeft daar een behoorlijke villa waar we terecht kunnen. Vanaf daar gaan we nog wat verder landinwaarts en we willen ook nog een kijkje gaan nemen in Cannes, Carcassonne en Monaco...quote:
Helaas tentamen en zoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag nog steeds mee hoor![]()
Je past wel in de kofferbak
Spanje ben ik iets te vaak geweest in mijn levenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spanje... De tante van mijn vriendin heeft daar een behoorlijke villa waar we terecht kunnen. Vanaf daar gaan we nog wat verder landinwaarts en we willen ook nog een kijkje gaan nemen in Cannes, Carcassonne en Monaco...
Ik heb die opmerking ook al eens eerder gemaakt..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij duikt wel heel makkelijk in de koffer van een ander...![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef Chanty het volgende:
Spanje ben ik iets te vaak geweest in mijn levenSorry ik zoek een andere koffer
Wishfull thinking is een mooi iets!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb die opmerking ook al eens eerder gemaakt..
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zal ik onthouden als ik je volgend jaar tegenkom in mijn koffer als ik naar Japan ga...
Te laat!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:22 schreef Chanty het volgende:
[..]Kijk dát klinkt beter *puppyogen opzet* Ikke mee?
![]()
Als het je lukt neem ik je mee!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dan kruip ik gewoon stiekem je koffer in
Eerst de bewuste koffer maar eens vinden!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eitje: koffer open, Chanty erin, koffer dicht
Dat komt wel goed, die staat vast bij jou thuis. In een jaar moet ik er wel achter kunnen komen waar jouw huis woontquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerst de bewuste koffer maar eens vinden!![]()
'MeeneemChanty'quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Eitje: koffer open, Chanty erin, koffer dicht
quote:
Goed, portable vrouw met gebruikersvoorwaarden en vergunning... die jij niet zult krijgenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Handig zo'n portable vrouwtje, je stopt 'r in je koffer. Je neemt 'r mee vervolgens klap je 'r uit. Niet al te groot, dus ideaal om als statief te gebruiken, als je ergens boven een ravijn staat om een mooie panoramashot te maken. Vervolgens als je nergens stoelen hebt, kun je d'r weer zo opvouwen dat het een ligstoel wordt. Verder ook handig voor als je je niet alleen wilt voelen, je kan er mee praten en als je het zat bent, klap je d'r weer in en stop je d'r terug in de koffer...![]()
Nooit geweten dat je opblaasbaar was Chanty. Beetje realdoll achtig iets jij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed, portable vrouw met gebruikersvoorwaarden en vergunning... die jij niet zult krijgenjij portable vrouwenonmensch
Moet je er zelfs een vergunning voor hebben?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:25 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed, portable vrouw met gebruikersvoorwaarden en vergunning... die jij niet zult krijgenjij portable vrouwenonmensch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |