quote:Fotografie is het met behulp van licht en andere vormen van straling vervaardigen van afbeeldingen van voorwerpen en verschijnselen.
Dan zou ik altijd wel iets vragen, als groot bedrijf zijnde heb je daar geld voor. Bij mijn eerste opdrachtjes ging het om mijn toenmalige werkgever en toen vroeg ik ook gewoon een bedrag, toen ¤5,- per portretje die op de website werd geplaatst. Waren 15 foto`s nodig en het was ongeveer 1,5 uur werk (maken en nabewerken).quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:48 schreef Roi het volgende:
Oei heel mischien krijg ik binnenkort een opdracht.
Het is via via dus het is nog no cure no pay. Maar als het lukt heb ik een mooi oprachtje voor een groot bedrijf!
Er is een tijd geweest dat we met de R&P SC er twee topics tijdens de werkuren doorheen joegen. Dan valt dit nog wel mee toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:11 schreef freud het volgende:
Pfff, de halfwaarde tijd van een FOT SC benaderd die van U239. Nog iets sneller posten en we komen in het domein van de virtuele deeltjes, en de enige manier om een SC nog waar te nemen is als er een SC geopend wordt op de rand van een zwart gat, met de ene usergroep net binnen en de andere net buiten de Schwartzschild grens... Maar goed, dan moeten we het een Hawkins SC gaan noemen, en dat kan natuurlijk niet.
Anyway. mogge.
"The H3D-31 features a capture rate of 1.2 seconds per capture, or 42 captures per minute. This faster capture rate, combined with the 800 ISO capability, makes the H3D-31 ideal for the fast moving, low light situations often found by the professional mobile photographer"quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:43 schreef RubberDuckey het volgende:
Waarom dan niet meteen een H3?
Pfff, de wetenschappelijke analogieën van mijn tvp's wordt weer niet gewaardeerdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:43 schreef ..zapper het volgende:
Ik zie jou 'sochtends al moppelend door je huisje banjeren zo.
Koffietijd!
Wat dat betreft snap ik ook niet dat jij jezelf niet geschikt vindt voor een managersfunctie. Die staan ook ver van de realiteit af met hun interessante analogieën...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff, de wetenschappelijke analogieën van mijn tvp's wordt weer niet gewaardeerd.
Tis anders best moeilijk om 'sochtends een lach op mijn gezicht te krijgen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:00 schreef freud het volgende:
[..]
Pfff, de wetenschappelijke analogieën van mijn tvp's wordt weer niet gewaardeerd.
Mja, ok, dan krijg je van die verhalen die beginnen met "Software ontwikkelen is net als een kaasboerderij...". Wat oeverloos en inhoudsloos ouwehoeren betreft ben ik de ideale manager ja.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik ook niet dat jij jezelf niet geschikt vindt voor een managersfunctie. Die staan ook ver van de realiteit af met hun interessante analogieën...
Oe...lekker dingquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef Roi het volgende:
Vorig topic
[FOT SC 45] Wet-T-shirt-weer O-)
[afbeelding]
[..]
Nou, P toch...quote:
Thnxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, P toch...
Jij bijna vakantieganger! Veel plezier!
"Ow ik ben vergeten mijn koffiezetapparaat uit te zetten, dat ga ik nu even doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxIk zit hier ook gewoon echt mijn tijd uit te zitten
Zo eens even een procedure tikken en dan kijken of ik wat eerder weg kan
Zou hem persoonlijk eerder veel fun tijdens zijn vakantie wensen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
"Ow ik ben vergeten mijn koffiezetapparaat uit te zetten, dat ga ik nu even doen"
Alvast veel fun voor je vakantie.
Dat komt erna... Eerst de voorpret!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:06 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zou hem persoonlijk eerder veel fun tijdens zijn vakantie wensen.![]()
Jij duikt wel heel makkelijk in de koffer van een ander...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:07 schreef Chanty het volgende:
P fijne vakantie. T is dat ik tentamen had, anders zat ik nu in je koffer
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij duikt wel heel makkelijk in de koffer van een ander...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |