250 per maand is toch niet schokkend? Bij mijn vorige werkgever was er eentje die UMTS abo misbruikte in het buitenland. 2000 euro in 2 weken opgemaaktquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Er is geen beter abbo dan dat wat je krijgt van de baas.
En al helemaal als de baas het ziet als "verkapte" loonsverhoging. Prive gebruik van mijn phone is gewoon toegestaan.
Een oud medewerker heeft ooit gezeik gehad vanwege de rekening. Hij vond het nodig om voor een slordige 500 euro te verbellen in 2 maanden.
Het blijkt duur te zijn als je gaat bellen met je vriendin in Tanzania
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
250 per maand is toch niet schokkend? Bij mijn vorige werkgever was er eentje die UMTS abo misbruikte in het buitenland. 2000 euro in 2 weken opgemaakt.
Wel als men normaal ruim onder de 100 euro blijft. Laatst mijn rekening een keer gezien. 30 euro voor 2 maanden.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
250 per maand is toch niet schokkend? Bij mijn vorige werkgever was er eentje die UMTS abo misbruikte in het buitenland. 2000 euro in 2 weken opgemaakt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:11 schreef freud het volgende:
[..]
*Springt op en neer*
Kiesmijkiesmijkiesmij!
Dit ziet er allemaal wel heer erg tof uit zeg..quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:22 schreef Gose het volgende:
Wie gaat er zondag naar zandvoort? Mini dag Klik Foto's maken maar ook zelf rijden of meerijden met 'coureurs'
Hangt ook beetje van je werkzaamheden en locatie etc af. Ik heb een tijdje voor zo'n 800 guldens per dag verbeld in het verledenquote:Op donderdag 21 juni 2007 12:46 schreef freud het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
* Mr.Noodle meldt zich weer af..
Sorry moet weg..
Jammer...quote:
Als ik bijt, dan bijt ik ook hard, knabbelen doe ik dan wel altijd weer zachtjesquote:
Ik heb maandag babyfoto's gemaakt voor op het geboortekaartje. Als het goed is ligt dat vandaag in mn brievenbus, ben erg nieuwsgierig. Had vier foto's achtergelaten waar ze zelf tussen konden kiezen maar ik weet nog niet welke het geworden isquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:00 schreef CocaColaLight het volgende:
[flauw modus]
Chanty ze zijn gewoon teleurgesteld omdat jij die foto's niet gemaakt hebt
[/flauw modus]
Volgens mij ga ik mijn camera vanavond vergeteniets met op kraam visite...
Knabbelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Als ik bijt, dan bijt ik ook hard, knabbelen doe ik dan wel altijd weer zachtjes
Gaat dus niet vanavond, moet op kraam visitequote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Gaat dus niet vanavond, moet op kraam visite![]()
Weer doen alsof het kind mooi is en blij zijn voor de ouders.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Graag, kheb genoeg klein grut gezien de laatste tijd.
3 stelletjes in onze vrienden en bekenden groep hebben een kindje tegenwoordig.
Schijnt of besmettelijk te zijn of er was een stroomstoring een maand of 9 geleden.
Dat verbouwen komt ook pas na je eerste kind en voor je tweedequote:Op donderdag 21 juni 2007 17:27 schreef CocaColaLight het volgende:bijna, ik zit nog 2 jaar onder de 30.
En jah kheb net een huis gekocht samen met mijn vriendin en nee we gaan NIET verbouwen.
Het ergste is nog dat die baby's mij meestal wel leuk vinden. Dus binnen een paar tellen krijg je dat kind in handen gedrukt met de opmerking staat je goed en hij / zij vindt je leuk....
Dan zeg ik altijd: maak er een foto van en hang die op. Dan kun je er vaak genoeg naar kijken.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat verbouwen komt ook pas na je eerste kind en voor je tweede
28 dus... ik zeg over drie jaar loop jij met een koter rond die niet van een anders is
Dat scheeltquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:33 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope ik heb de mazzel dat mijn vriendin een stukje jonger is
Die biologische klok tikt nog niet zo hard
Dat is zeker de bedoelingquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat scheeltdan heb je nog wat jaartjes rust om van je vrijheid te genieten
of als ze je hebben ondergespuugdquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:47 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Dat is zeker de bedoeling![]()
Kleine kinderen zijn best leuk zo lang je terug kan geven als ze gaan huilen of als de luier vol is
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Je moet ook geen kleine kinderen vast houden als ze net hebben gegeten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef Chanty het volgende:
[..]en niet schudden nee
Maar laat ze dat voortaan ff op de verpakking zetten
hop paardje hop...
Nee, ik zou zoiets op het voorhoofd van zo'n kind zetten met watervaste stiftquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:08 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
![]()
Je hebt de huid van de ouders helemaal afgezocht naar tekst?
De ouders vergeten altijd om die handleiding mee te vragen.
Ugh, daarom vermijd ik ook al die feestjes met babyshowers, ooms en tantes die tig jaar zijn getrouwd en weet ik veel wat voor grut, omdat het altijd weer over kiddo's gaat, samenwonen, hypotheekjes, trouwplannen en geroddel over buurtgenoten van een ouwe vrijsters die weer de zoveelste kerel over de vloer hebben gehadquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:19 schreef CocaColaLight het volgende:
Graag, kheb genoeg klein grut gezien de laatste tijd.
3 stelletjes in onze vrienden en bekenden groep hebben een kindje tegenwoordig.
Schijnt of besmettelijk te zijn of er was een stroomstoring een maand of 9 geleden.
als het goed is hebben we morgen avond alles wel in huis.. dan zal ik wel een foto maken.. kan je vast gaan kwijlenquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:31 schreef freud het volgende:
[..]
Waren het leuke spullen?! Zo'n flitser met snoot, sb en plu is. HEBBUH.
Studentquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:57 schreef LekkerApart het volgende:
En je was? Militair? Ambtenaar?
En Xil, altijd fijn
Voorportaal van de ambtenarij (lees lui volkh)quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef prupke het volgende:
daarstraks hadden we de recherche op bezoek... echt toffe heren
bleek er ook een van te fotograferen. Hij wilde ook nog wel ff onze studio zien , en bij het zien van de hasselblad toebehoren zei hij van : ok ik moet hier niet te lang naar kijken
volgens mij had hij nog wel langer willen blijven , maar ja hij moest naar huisch
haha neuh ben ik niet bang voor hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie niet gaat inbreken
![]()
Als ze dat bij mij zouden doen krijgen ze toch een klacht van me die niet te zuinig is.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:20 schreef LekkerApart het volgende:
Hmmm ik heb zo langzamerhand wel gehad met agenten..
In het begin toen Arent hier woonde hadden we om half 6 zaterdagnacht 2 agenten aan de deur, ging over een ruzie bij een uitgaansgelegenheid waarbij een rode mazda 323f betrokken was..
En toen ze die hier op de parkeerplaats zagen staan hebben ze via het kenteken het huisnummer nagetrokken en ons uit bed gebeld.. Toen we door hadden dat het de deurbel was dachten we minstens dat iemand uit de familie overleden was.. Maar dat was een foutje..
En laatst overvielen ze mij hier in huis, omdat mijn vriend een pc zou hebben ontvreemd.. En ze waren allerminst vriendelijk, en werden we onmiddelijk van alles beschuldigd..
Toen ze begonnen over 4 jaar gevangenis en mensen 's ochtends van bed lichten had ik het wel gehad.. En vervolgens lieten ze mij in tranen en tuiten achter zonder verdere uitleg, of misschien eens te vragen waarom ik zo overstuur was..
Ook dit bleek een lullige zaak, iemands pc was inderdaad ontvreemd door iemand met dezelfde achternaam. Die mensen wisten niet exact wie, keken in het telefoonboek, en daar stond maar een in, mijn vriend..
Ze hebben ons ook wel eens op de huistelefoon gebeld en toen is er al uitgelegd dat ze een verkeerde voor zich hadden, maar is dus aangifte gedaan en ik had hier agenten voor de deur staan die blijkbaar de mensen niet voldoende hebben gevraagd en weinig onderzoek hebben gedaan.
En nog als hier op een onverwacht moment (lees: ik verwacht niemand) de deurbel gaat sta ik stijf van angst.. Je gaat bij zulke beschuldiging redelijk door het lint, helemaal als je je van geen kwaad bewust bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |