Hebben ze gedaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:33 schreef kidkash19 het volgende:
dit is gewoon bizar.....sinds de Vince angle is begonnen nu dus 2 doden uit de worstelwereld.....Ze moeten Raw openen met Vince IN de fucking ring
Klopt, zo denk ik er nu ook over, je moet toch echt ziek zijn om je vrouw en kind te vermoorden.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 09:56 schreef L_auteur het volgende:
Ik heb een beetje een dubbel gevoel. Aan de ene kant verdriet omdat er een groot worstelaar is heengegaan. Aan de andere kant woede, als het werkelijk waar is dat hij z'n vrouw en zoontje heeft vermoord, kan ik nog verder weinig respect voor de mens Chris Benoit opbrengen.
En ik vrees dat veel mensen dat niet los van elkaar kunnen zien, en heeft Benoit behalve 3 levens ook z'n eigen legacy de nek omgedraaid.
Er kan op de plaats delict vrij snel bepaald worden hoe lang mensen al dood zijn. Als z'n vrouw en kind idd al sinds afgelopen weekend dood zijn en Benoit pas sinds maandag, dan is een 3 dubbele moord welhaast uit te sluiten, aangezien Benoit dit weekend bij z'n (al dode) familie was, zoals blijkt uit z'n smsjes naar WWE.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Het kan altijd nog blijken dat dit helemaal niet waar is natuurlijk. Autopsie wordt pas vandaag gedaan. Politie kan zoveel zeggen, hoevaak zijn ze wel niet fout? Kan net zogoed een 3 dubbele moord zijn en dat de moordenaar het alleen zo heeft laten lijken.
Ik kan niet geloven dat Benoit dit kan doen.
Inderdaad, hij was juist de worstelaar die ik dit NOOIT had zien doen. Als het verhaal waar is uiteraard.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:52 schreef kidkash19 het volgende:
weet je wat het is en waarom deze dood het ergste is van allemaal?
De ene persoon die je kon aanwijzen als goed voorbeeld voor de worstelwereld blijkt (als het waar is) een gek te zijn....
toch raar dat er dan niks word gezegd over een briefje daarom geloof ik het niet echtquote:My second cousin is an officer with GBI (Georgia Bureau of Investigations) and what he's heard in his circle is that Chris Benoit's wife killed their son Daniel, called Chris and told him to rush home because of an emergency which is why he missed last Sunday's Vengeance PPV. Upon arriving home Benoit killed his wife in a rage for the death of his son and then killed himself Monday morning. His wife's body was found in the master bedroom, strangled with the cord from an alarm clock. The son's body was found in his room apparently suffocated with a garbage bag. Chris then wrote a suicide note explaining what had happened, apologized to his family, his other children (from a separate relationship), and his fans. He then fashioned a slip-knot noose from from rope taken from the garage and hung himself from the banister in the foyer of his suburban Atlanta home.
Het is voor deze 'second cousin' niet te hopen dat ze er achter komen wie hij is, anders kan hij mooi fluiten naar z'n CSI baantje (mocht het waar zijn).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:30 schreef kidkash19 het volgende:
ok hou in je hoofd dat dit van een forum afkomt maar mocht dit waar zijn......damn
[..]
toch raar dat er dan niks word gezegd over een briefje daarom geloof ik het niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |