Doen ze tegenwoordig vaker heh?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
Deze! Joehoe!! Hij stond niet in de AT..
Wanneer gaan we Breuls in elkaar slaan? Ik weet waar zn huis woont.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
En ja, topics die niet verschijnen is een bekende en rete-irritante bug waar iedereen last van heeft..
Is het nou wel of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, hoeveel series kijkt iedereen hier wel niet ?
Te weinig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar Heroes, echt kijken doe ik geen enkele serie, dat ik ze volg, af en toe kijk ik eens een aflevering Gilmore ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tsja. Veelquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tsk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
c_c, die download alles wat ze kan vinden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Wat had ik nou gezegd over diepgravende gesprekken met Nosh c_c.
Ik kan je I claudius aanraden, dan ben je weer een dagje zoet.quote:
Ik kijk uberhaupt geen TV.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb jij Xennia op MSN?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry.
Maar nee! Dit is gezegd door iemand die er daadwerkelijk voor geleerd heeft.
't is dat mijn harde schijf dat niet aankan, maar anders...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
c_c, die download alles wat ze kan vinden
Dat heb je als ze tussen de programma's zelf geen reclame meer doen. Dan is het vijf minuten na het begin tussendoor én vijf minuten voor het einde prijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:41 schreef Blight het volgende:
Nu al reclame.
Ik ben niet bekend met dit fenomeen. Ik kijk alleen voetbal en daar is er slechts na 45 minuten even reclame.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je als ze tussen de programma's zelf geen reclame meer doen. Dan is het vijf minuten na het begin tussendoor én vijf minuten voor het einde prijs..
Serial n00b.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met dit fenomeen. Ik kijk alleen voetbal en daar is er slechts na 45 minuten even reclame.
Als je niet tegen ongeloofwaardigheid kan, is Heroes niks voor jou.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb op een gegeven moment geprobeerd om 24 te kijken. Maar de wetenschap dat ik nog 13 uur tv te gaan had voor ik zou weten hoe het af ging lopen plus de frustratie over de ongeloofwaardigheid van de hoeveelheid gebeurtenissen maakten dat ik er al snel weer mee ophield. Het kostte me teveel tijd. Ik zie liever 4 concerten per week dan dat ik 1 serie volg.
Tijdgebrek is eignelijk ook de reden dat ik niet kijk, ik mis teveel afleveringen. Dat en er zijn tegenwoordig maar weinig series die mij kunnen bekoren, Lost en Prison Break schijnen goed te zijn maar ze trekken me totaal niet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb op een gegeven moment geprobeerd om 24 te kijken. Maar de wetenschap dat ik nog 13 uur tv te gaan had voor ik zou weten hoe het af ging lopen plus de frustratie over de ongeloofwaardigheid van de hoeveelheid gebeurtenissen maakten dat ik er al snel weer mee ophield. Het kostte me teveel tijd. Ik zie liever 4 concerten per week dan dat ik 1 serie volg.
Ik ben te laat thuis voor die dagelijkse series ook. Alleen Allo Allo is nog te volgen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijdgebrek is eignelijk ook de reden dat ik niet kijk, ik mis teveel afleveringen. Dat en er zijn tegenwoordig maar weinig series die mij kunnen bekoren, Lost en Prison Break schijnen goed te zijn maar ze trekken me totaal niet.
Nah, bij mij is het vooral de ploegendienst die parten speelt en gewoon gebrek aan interesse.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben te laat thuis voor die dagelijkse series ook. Alleen Allo Allo is nog te volgen..
Bij mij is het gebrek aan een tv.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, bij mij is het vooral de ploegendienst die parten speelt en gewoon gebrek aan interesse.
Vijf foto's en 295quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef rompompom het volgende:
Wat is S&G toch altijd een teleurstelling..
Lost is echt één van de slechtste series die ik ooit heb gezien. Mijn god wat is dat ongelofelijk slecht geschreven. Het zit bomvol met bizarre en niets toevoegende plottwists. Elke 'onverwachtse' draai die het verhaal neemt doet nog meer af aan de geloofwaardigheid van de serie en maakt het geheel nog waziger dan de ramen van mijn over buurman die al drie seizoenen niet meer zijn gelapt. Eigenlijk is het enige waar die serie om draait de karakters Jack en Kate. Ik ben het volledig eens met iets wat ik laatst op somethingawful las: deze twee karakters kijken elkaar en de andere personages indringend aan om vervolgens iets te zeggen als "mijn grote geheim is.. Iets wat ik in het kader van de slechtste cliffhangers ooit pas de volgende aflevering kenbaar ga maken".quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tijdgebrek is eignelijk ook de reden dat ik niet kijk, ik mis teveel afleveringen. Dat en er zijn tegenwoordig maar weinig series die mij kunnen bekoren, Lost en Prison Break schijnen goed te zijn maar ze trekken me totaal niet.
*ril*.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef Misstique het volgende:
Het is Amy! Judging Amy!
Ja daar hadden we het over, dat Melina Kankeraids van Providence (nu in CSI New York) door Blight werd verward met Amy die een gastrolletje had in Grey's Anatomy.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:23 schreef Misstique het volgende:
Het is Amy! Judging Amy!
Ik vind die griet uit Providence best mooi.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het over, dat Melina Kankeraids van Providence (nu in CSI New York) door Blight werd verward met Amy die een gastrolletje had in Grey's Anatomy.
Blight vond ze beiden lelijk, vandaar.
Lelijk? Dat heb ik niet gezegd. Ik vind ze beiden gewoon ontzéttend irritant. Ik ben allergisch voor die twee en ik kan niet verklaren waarom.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja daar hadden we het over, dat Melina Kankeraids van Providence (nu in CSI New York) door Blight werd verward met Amy die een gastrolletje had in Grey's Anatomy.
Blight vond ze beiden lelijk, vandaar.
Ik vind dat Amy's mond te groot is en.. ow... laat maar.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:28 schreef Dagonet het volgende:
Liever Amy dan Melina.
Heldin.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net You're the one I want meegezongen met Grease.
Do tell?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:31 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind dat Amy's mond te groot is en.. ow... laat maar..
Goh, die heb ik nog geplaybackt laatst!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net You're the one I want meegezongen met Grease.
Hopelessly devoted toohoo youhooohooooooooquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Blight het volgende:
Grease. Dat is ook zoiets waarvan ik spontaan moet nekken. Ik drink nog liever uit de plee dan dat ik Grease liedjes moet luisteren.
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Blight het volgende:
Grease. Dat is ook zoiets waarvan ik spontaan moet nekken. Ik drink nog liever uit de plee dan dat ik Grease liedjes moet luisteren.
Okay, dat is dan wel écht een kutlied.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hopelessly devoted toohoo youhooohoooooooo
Beautyschool drop out!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:36 schreef Blight het volgende:
Het zij zo. Zolang ik Grease niet leuk hoef te vinden is het mij om het even.quote:
Slim gedaan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:38 schreef Dagonet het volgende:
RTL4 nu, een of andere griet Nicole van Dijk, dochter van de verdachte van 2e exloërmondverkrachting en moord Henk van D.
Briljant hoe ze dat in beeld zetten
Nicole van Dijk
dochter Henk van D..
Kéihard blèren! Maar goed, ik kan me ook oprecht vermaken met Unbreak My Heartquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hopelessly devoted toohoo youhooohoooooooo
Eensch.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:42 schreef Dagonet het volgende:
Maar het tofste nummer, dat ook gewoon echt tof is is Grease de titelsong
Tony Braakston.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kéihard blèren! Maar goed, ik kan me ook oprecht vermaken met Unbreak My Heart.
Ja, hiero !quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Blight het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige persoon op deze planeet met een afkeer jegens Grease, hm? Ik heb nog nooit een zielsverwant mogen ontmoeten.
Ik ga niet zeggen wie ik vorige week live heb gezien.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:47 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, of dat je op een feest bent en dat het na een bepaald tijdstip blijkbaar gerechtvaardigd is om eerst Meat Loaf en dan de Grease Megamix te draaien, gevolgd door YMCA en We Are Family.
Wonderlijk!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok, ok, Joseph Arthur dan.
De voordelen van geheelonthouders.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
Moet zo nog werken.
Hele nacht lang kutpubers aan de bar die al hun centen bij elkaar moeten schrapen om een tequila te bestellen die ze dan willen delen, maar dat mag dan weer niet omdat ze nog geen 18 zijn, dus willen ze een zoete witte wijn met ijs, maar ze komen net 5 cent tekort en * ARGH *. En ik zit zo lekker met kroelie op schoot..
Nou ja, meer dat ik niet moeilijk doe om tequila's.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:58 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dat je niet achter de bar werkt ?
Ik bedacht me ook dat ik dat compenseer met 'oh god, ice tea of cola?' en dronken worden van sterke koffie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach liefje, de mensen die niet drinken, die zeiken wel over de hoeveelheid ijsklontjes in de cola of de afwezigheid van prikkels in de cassis. Niets menselijks is mij vreemd..
Ah, ik wilde al PMen dat wij ook niet gaan, want er dient geklust te worden in het nieuwe huis. Komt goed uit.quote:Ik ga trouwens niet naar PP, deelt mijn vriendje me net mede, omdat een van zijn homies jarig is, en ik moet mee.
Gaan jullie ook samenwonen ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, ik wilde al PMen dat wij ook niet gaan, want er dient geklust te worden in het nieuwe huis. Komt goed uit.
Parkpop. Niet Paarse_Paashaas of wat dan ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Misstique het volgende:
PP?
Neh, hij verhuist naar een nieuw huisje, waar z'n kat hem vooralsnog gezelschap houdt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Gaan jullie ook samenwonen ?!
Ah. Duidelijk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Parkpop. Niet Paarse_Paashaas of wat dan ook.
Heb je Heroes op laten nemen door je zusje? Zo niet, zal ik het op een CD gooien voor je, en voor PT geven?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:10 schreef Misstique het volgende:
PP?
Is niet nodig, zuslief heeft het opgenomen en we gaan morgen samen kijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je Heroes op laten nemen door je zusje? Zo niet, zal ik het op een CD gooien voor je, en voor PT geven?
Sorry mop.quote:Zal ik nog een keer zeuren om Munchkin of dit keer wél doen alsof ik de hint begrijp?
Ik zeur om het zeuren, Lits en ik waren ook swamped de afgelopen paar weken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:14 schreef Misstique het volgende:
Sorry mop.. Ben stervensdruk met werk laatste tijd en ik vergeet de belangrijke dingen. Zo verder op MSN!
Ze hebben echt maar te openen met Open Car.quote:
Das gemeen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zeur om het zeuren, Lits en ik waren ook swamped de afgelopen paar weken.
Ze spelen em wel, maar pas nadat ze heel FOABP hebben gedaanquote:[..]
Ze hebben echt maar te openen met Open Car.
Zo ben ikquote:
Ik probéér het leuk te vinden. Echt waar. FOABP zelf vind ik geweldig, het begin van Anesthesize ook, maar dat einde vind ik helemaal nietsquote:Ze spelen em wel, maar pas nadat ze heel FOABP hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |