Doen ze tegenwoordig vaker heh?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef rompompom het volgende:
Deze! Joehoe!! Hij stond niet in de AT..
Wanneer gaan we Breuls in elkaar slaan? Ik weet waar zn huis woont.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:34 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
En ja, topics die niet verschijnen is een bekende en rete-irritante bug waar iedereen last van heeft..
Is het nou wel of niet?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Jezus, hoeveel series kijkt iedereen hier wel niet ?
Te weinig.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik kijk nu voor het eerst naar Heroes, echt kijken doe ik geen enkele serie, dat ik ze volg, af en toe kijk ik eens een aflevering Gilmore ofzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tsja. Veelquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Tsk.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
c_c, die download alles wat ze kan vinden
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:39 schreef Dagonet het volgende:
Wat had ik nou gezegd over diepgravende gesprekken met Nosh c_c.
Ik kan je I claudius aanraden, dan ben je weer een dagje zoet.quote:
Ik kijk uberhaupt geen TV.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Heb jij Xennia op MSN?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry.
Maar nee! Dit is gezegd door iemand die er daadwerkelijk voor geleerd heeft.
't is dat mijn harde schijf dat niet aankan, maar anders...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:37 schreef Dagonet het volgende:
c_c, die download alles wat ze kan vinden
Dat heb je als ze tussen de programma's zelf geen reclame meer doen. Dan is het vijf minuten na het begin tussendoor én vijf minuten voor het einde prijs.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:41 schreef Blight het volgende:
Nu al reclame.
Ik ben niet bekend met dit fenomeen. Ik kijk alleen voetbal en daar is er slechts na 45 minuten even reclame.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat heb je als ze tussen de programma's zelf geen reclame meer doen. Dan is het vijf minuten na het begin tussendoor én vijf minuten voor het einde prijs..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |