En die heb je doodgetrapt? Good jobquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zie nu pas dat die negernaaktslak een gat in z'n vieze lichaam heeft
Dat is voor paupers. Normale mensen zetten het in zo'n fout houten huisje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:04 schreef baskabel4 het volgende:
een tuinset moet buiten gezet worden..........
Nee, de fabrikant heeft ze inmiddels uit de schappen laten halen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef Meddo het volgende:
gaaf, ik wist nit dat ze nog steeds bestonden![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
Naaktslakken ontploffen als je ze in het vuur gooitDat is mooi vermaak
En als je er overheen fietst, knallen ze uit elkaar, ook best een aanrader!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
Naaktslakken ontploffen als je ze in het vuur gooit
Boerenbond, korrels strooien kun je tegen het weekend slakken vegen, hopelijk gaat de zon schijnen, dan vlekken ze minderquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef -skippybal- het volgende:
Heel leuk allemaal dat zout enzo, maar daar wordt het ook niet echt schoner van...
En om de hele tuin nou in de fik te zetten..
Nonsens, kan prima!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef -skippybal- het volgende:
Heel leuk allemaal dat zout enzo, maar daar wordt het ook niet echt schoner van...
bbq?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
Naaktslakken ontploffen als je ze in het vuur gooit
Gewoon klein fikkie en ze allemaal erin smijtenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:27 schreef -skippybal- het volgende:
Rondje tuin?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:15 schreef Ladidadida het volgende:
En als je er overheen fietst, knallen ze uit elkaar, ook best een aanrader!
Haha, juist niet! Maar normaal trektie terug in z'n huisje, naaktslakken blijft alleen een plasje van overquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef je_oma het volgende:
Zout werk niet zo goed op naaktslakken. Alleen die met huisjes schroeien helemaal weg.
bah, jullie zijn echt ziek. zomaar de beestjes van Onze Heer uitmoorden op een gruwelijke manier.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, juist niet! Maar normaal trektie terug in z'n huisje, naaktslakken blijft alleen een plasje van over.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:28 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Boerenbond, korrels strooien kun je tegen het weekend slakken vegen, hopelijk gaat de zon schijnen, dan vlekken ze minder.
Moet je wel een grote tuin hebbenquote:
He, buiten val ik ze niet aan hoor.. maar in huis, op de deur op binnen 1 meter van de deurquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
bah, jullie zijn echt ziek. zomaar de beestjes van Onze Heer uitmoorden op een gruwelijke manier.
Liever een kleintje, hoef je minder te fietsenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moet je wel een grote tuin hebben
Maar je moet wel hard kunnen fietsen, anders knallen ze niet zo goed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Liever een kleintje, hoef je minder te fietsen
Dierenbeulquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maar je moet wel hard kunnen fietsen, anders knallen ze niet zo goed!![]()
Voelde je de darmen er ook uitspattenquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:59 schreef -skippybal- het volgende:
gister was ik er al in ééntje gestaan.
Ok...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:00 schreef BottleKid het volgende:
Binnenkort komt de CU ofzo wel met een mooi wetsvoorstelletje, dan zullen al deze uitingen van Satan (moge hij eeuwig branden in de hel) verleden tijd zijn in ons mooie doch zedige kikkerlandje.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:41 schreef BillGates het volgende:
wel lachen, overal slijmsporen over pannen en dingen die op het aanrecht staan,
Dan moet je ook van zn tepels afblijvenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:14 schreef Florian_ het volgende:
ik had een keer een brandende lucifer onder zo'n beest gehouden, en toen begon ie heel hard te piepen, zo van PIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP, dat klonk vet zielig, en daar heb ik nog steeds nachtmerries van enzo![]()
Wil je daarmee zeggen dat naaktslakken geen maagden krijgen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:13 schreef -skippybal- het volgende:
hoe komt een topic over naaktslakken nu weer ineens bij Mohammed?
je droomt er wel stiekem over. dat zoeen gang van naaktslakken jouw territorium betreden.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 22:17 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb er gelukkig geen last van![]()
Mar dat is ook logisch als je op 5 hoog woont.
sexquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:56 schreef B_TRAVEN het volgende:
naaktslakkenvooral die oranje onderkant
![]()
![]()
![]()
* heeft bovenstaande post doorgestuurd naar de PVD.quote:Op zondag 24 juni 2007 01:15 schreef Knoekie het volgende:
Ook erg leuk om zo'n naaktslak helemaal vol te prikken met punaises
Ik heb vanmorgen 3 hele euros in een bus gedaan tegen dierenmishandelingquote:Op zondag 24 juni 2007 11:40 schreef nlboy het volgende:
[..]
* heeft bovenstaande post doorgestuurd naar de PVD.
goed zegquote:Op zondag 24 juni 2007 18:00 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen 3 hele euros in een bus gedaan tegen dierenmishandeling![]()
Picsquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Double-Helix het volgende:
Ze ontploffen zo leuk in een vuurtje
De bosjes jeweetsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:43 schreef Maikuuul het volgende:
Waar komen die beesten vandaan eigenlijk ?
quote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Slakkenquote:Wat bij zoogdieren als afwijkend wordt beschouwd en hermafrodiet wordt genoemd is bij slakken juist de gangbare norm wat betreft de voortplanting; een slak heeft zowel mannelijke als vrouwelijke geslachtsorganen. Slechts enkele soorten kunnen zichzelf bevruchten dit heeft als nadeel dat er geen uitwisseling van genen plaatsvindt. Veel soorten bevruchten tijdens de paring elkaar, dus vinden er eigenlijk twee paringen in één keer plaats. Na de paring worden de eitjes afgezet, meestal in de bodem of verstopt onder bladeren of stenen. De eitjes van slakken zijn slechts enkele millimeters in doorsnede, en meestal doorzichtig. Slakken die in zee leven, hebben een larve-stadium, dat veligerlarve wordt genoemd. De larven maken onderdeel uit van het zoöplankton. Landslakken lijken als ze uit het ei kruipen vaak al een beetje op de ouders.
Be careful what you wish forquote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:25 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik ben het eens met -skippybal- (oeh dat klinkt eng) mijn tuin zit helemaal vol hij vreet mijn heggetjes op en mijn overdekkende sloot planten.![]()
![]()
Een zomer terug waren het de wespen nu de slakken what's next maden?
Een slak is anders heel wat gezonder dan chipsquote:Op maandag 13 augustus 2007 03:16 schreef star_gazer het volgende:
Ik zat lekker buiten naar de vallende sterren te turen, ligt er ineens zo'n goor ding in m'n chips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |