Ok, jij je zinquote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Grunn. T'is goed zo.
Als we elkaar ooit eens tegen komen dan mag je me trakteren.
J.
als als als.... dan had Fish.....quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Norrage het volgende:
XL
Ach, zelfs al had Nadal de 3e set gewoon gepakt, dan had Soderling toch nog 2 games meer gemaakt
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:53 schreef TheGeneral het volgende:
Vamos Soderling!
Dat stomme Hawk Eye.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:55 schreef Norrage het volgende:
XL
Ach, zelfs al had Nadal de 3e set gewoon gepakt, dan had Soderling toch nog 2 games meer gemaakt
Ik hoop het een beetje.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan gewoon Wimbledon gaan winnen hoor.
Spijtig inderdaad dat de beste tenniser op nummer één staat. Misschien moet hij zijn reeks van 13 halve finales en 9 Grand Slam finales op rij afkappen.quote:Op zondag 8 juli 2007 00:34 schreef Sedootje het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat hij lekker van Federer wint, want het begint echt saai te worden. Weet nii of iemand anders van jullie dat ook denkt, maar hij is eigenlijk wel lang genoeg de nummero 1 van de wereld geweest. Het word tijd voor een nieuwe, of dat nou Rafa of iemand anders is Federer is gewoon te boring.
xxx
Vamos Rafa
Volgens mij is hij helemaal niet arrogant. In ieder geval niet na zijn wedstrijden. Dat van Fuentes sluit ik zelf ook niet uitquote:Op zondag 8 juli 2007 21:43 schreef Tommeke het volgende:
Ik vin em helemaal niets, arrogant en een potentieel Fuentes klantje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |